Vorm van je borst.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Close grip chest press is om eerlijk te zeggen de enigste oefening die ik ken voor dit. Deze zit zelf in mijn trainingsschema, en ik moet zeggen dat de binnenkant van mijn borst toch steviger begint te worden. Ik spreek wel uit eigen ondervinding, ik kan verkeerd zijn natuurlijk. Kben benieuwd naar het onderzoek van Leo.

Btw: hoe doet Oostende het in de basketcompetitie. Was vroeger mijn favo-ploeg.

Groetjes
    lengt: 1m83 gewicht: 87kg vetpercentage:17.1%

Comment

Originally posted by Freken View Post
      Close grip chest press is om eerlijk te zeggen de enigste oefening die ik ken voor dit. Deze zit zelf in mijn trainingsschema, en ik moet zeggen dat de binnenkant van mijn borst toch steviger begint te worden. Ik spreek wel uit eigen ondervinding, ik kan verkeerd zijn natuurlijk. Kben benieuwd naar het onderzoek van Leo.

Btw: hoe doet Oostende het in de basketcompetitie. Was vroeger mijn favo-ploeg.

Groetjes

Enige*
      <------ BB Gun doet auw!

Comment

Originally posted by Hebikniet View Post
        Enige*
        Excuseer Enige, Enigste= dialect uit lokeren

Comment

Originally posted by Freken View Post
          Kwil niet te ver in discussie gaan, maar je hebt inderdaad geen aparte spier thv het sternum. Wat ik wil zeggen is dat je met de oefening die ik voorstelde de binnenkant van de pectoralis major traint. Net zoals je de bovenkant en de onderkant van je grote borstspier kan trainen (incline/decline BP), kan je ook de buitenkant en de binnenkant van de grote borstspier trainen.
          Onzin. Bovenkant en onderkant kun je benadrukken omdat de borstspier verschillende koppen/delen heeft. Daarnaast heeft de onderkant achter de pec ook nog een ander spiertje (de pectoralis minor).

Omdat de spiervezels van de borst echter allemaal in dezelfde richting lopen is het fysiologisch gezien gewoon onmogelijk om hier een binnen/zij/midden te benadrukken.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

oh god, de discussie over binnenkant borst gaat toch niet weer beginnen?

http://forum.bodynet.nl/oefeningen/2...innenkant.html
            Can squats cure cancer?
            - Yes, there is nothing heavy squats can't cure!

Comment

Gewoon beesten voor die borst, hoe meer spier hoe beter de vorm is het toch vaak. Dips zijn ook lekka..
              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Hierbij zal ik stoppen op deze topic te reageren. Khad andere topic nog niet gezien.
                Groetjes

Comment

Freken: we zijn allemaal benieuwd naar Leo zn onderzoek. Zeker filmpje van de oefening zelf.

Oostende doet het niet zo goed in de competitie, staat 6de ofzo. Hebben heel lang voorlaatste gestaan
                  The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X