Hoe ver kan je naturel komen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by mrwonderful View Post
    oh ja ,nooit aandacht schenken aan uitspraken als van ene cojones
    Oke, sow wat een stats man!
    Mijn vader is ook 47jaar en drukt nu 120kg bij 1,81m en 94kg.
    Ik ben 15jaar en nu samen met hem 7maanden aan het trainen en ik kan met begeleiding 1x 97kg drukken en alleen 90, dus gaat wel erg goed

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Nonsens, dat ik een man ben zou geen verschil moeten maken. Ook vrouwen kunnen sterker worden. het zou voor een vrouw net zo goed mogenlijk moeten zijn om naturel 2 x hun lichaamsgewicht te deadliften en zonder al te veel moeite hun lichaamsgewicht te bankdrukken. En allemaal zonder chemische ondersteuning. Jij zou na een maand of 3 training in staat moeten zijn om 60 kg te bankdrukken als je je er helemaal op toe legt! Misschien zelfs wel 70 of 80 kg als je er echt hard voor gaat!
      Hey volgens mij klopt dat niet precies, vrouwen produceren minder hormoon in hun hypofyse dan mannen,en produceren een ander hormoon weer meer dan ons, wij produceren veel meer testosteron, Testosteron wordt geproduceerd in de bijnieren bij vrouwen en bij mannen in de teelballen (testes), ongeveer 7 mg/dag bij mannen en 1-2 mg/dag bij vrouwen.Dat is een behoorlijk verschil dus ben ik het er niet mee eens dat het voor een vrouw net zo makkelijk is als bij een man om spieren te kweken en/of kracht te trainen, Hoe denkt u er nu over dan sterkste ophalen?

Comment

Originally posted by o-eilering View Post
        Hey volgens mij klopt dat niet precies, vrouwen produceren minder hormoon in hun hypofyse dan mannen,en produceren een ander hormoon weer meer dan ons, wij produceren veel meer testosteron, Testosteron wordt geproduceerd in de bijnieren bij vrouwen en bij mannen in de teelballen (testes), ongeveer 7 mg/dag bij mannen en 1-2 mg/dag bij vrouwen.Dat is een behoorlijk verschil dus ben ik het er niet mee eens dat het voor een vrouw net zo makkelijk is als bij een man om spieren te kweken en/of kracht te trainen, Hoe denkt u er nu over dan sterkste ophalen?
        DSO zegt ook niet dat het net zo makkelijk is, wel dat het net zo goed mogelijk is...
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
          DSO zegt ook niet dat het net zo makkelijk is, wel dat het net zo goed mogelijk is...
          Verdori pinada! ik me helemaal uitsloven,

En dan heb ik verkeerd gelezen

Oke, stom mijn fout!

Comment

Originally posted by o-eilering View Post
            Verdori pinada! ik me helemaal uitsloven,

En dan heb ik verkeerd gelezen

Oke, stom mijn fout!

Hahahaha... Was verder een mooi stukje uitsloofwerk hoor
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              Hahahaha... Was verder een mooi stukje uitsloofwerk hoor
              Oke dat doet me goed

Comment

@ Pinada

Bedankt voor het verhelderen van mijn post. Dat was exact wat ik bedoelde
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik sport maar 3 keer id week (als ik geluk heb...): mijn man zit in het onderwijs en heeft ook veel hobby's dus die is vaak weg. Dan zit ik bij de kleine meid. En ik eet ook te weinig:

* ontbijt: yakult + klein yoghurtje van Vivit, vitaminepillen
                  * Tussendoor: kop thee
                  * Lunch: 4 boterhammen (pindakaas, kaas, worst oid)
                  * Tussendoor: kop thee, soms wat lekkers, soms wat fruit
                  * Avondeten (wat de pot schaft; mn man kookt)
                  * 8 uur wat te drinken (sap)

Dusss...zal bij mij vast wat langer duren dan 3 mnd.

Comment

Originally posted by Lieneke View Post
                    Ik sport maar 3 keer id week (als ik geluk heb...): mijn man zit in het onderwijs en heeft ook veel hobby's dus die is vaak weg. Dan zit ik bij de kleine meid. En ik eet ook te weinig:

* ontbijt: yakult + klein yoghurtje van Vivit, vitaminepillen
                    * Tussendoor: kop thee
                    * Lunch: 4 boterhammen (pindakaas, kaas, worst oid)
                    * Tussendoor: kop thee, soms wat lekkers, soms wat fruit
                    * Avondeten (wat de pot schaft; mn man kookt)
                    * 8 uur wat te drinken (sap)

Dusss...zal bij mij vast wat langer duren dan 3 mnd.

Als je weet waar het aan schort, waarom verander je dat dan niet if I may be so bold to ask?

Comment

Sja, goede vraag....Ik hou niet van eten/drinken. Ik vind het heerlijk om een lege maag te hebben. Ben ook altijd tegen het randje van ondergewicht geweest. Op mijn 17e kreeg ik Pfeifer en dook ik er onder: ik woog toen 48 kilo met 1.76 lengte. Het zwaarste wat ik heb gewogen is 74 kilo. Toen was ik zwanger! Direct na de bevalling woog ik 76 kilo. 2 weken later 62 kilo.
                      Ik vind het prettig om een lege maag te hebben. Ik had als kind altijd al buikpijn als ik een halve boterham moest eten. Ze durfden bij mij geen haasje-over doen want dan waren ze bang dat ik doormidden knakte.
                      Daarbij ben ik bang om dik te worden. Ik heb geen anorexia, maar moet wel oppassen dat ik dat niet krijg.
                      De oorzaak van dit alles weet ik wel, maar daar ga ik hier niet over uitwijden. Spiegies dus.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X