Combineren van:

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kun je beter gewoon speed neme op zo'n feest,dan vliegt je vet zo weg hoor
    Fuck ordinary,be legendary

Comment

Originally posted by tommy1980 View Post
      haha

Comment

Maar wie heeft het nou over een feestbeest? Ik heb mezelf niet zo genoemd.
        Af en toe een feestje. Om de 2 weken. En idd na zo'n avond/nacht ben je echt wel wat cal kwijt.
        Het gaat mij puur om de combinatie en daar kan niemand mij echt wat over vertellen. Helaas....

En over meredia zijn eveneens weinig ervaringen of meningen verdeeld.

Ik denk zelf dat ik het weekend geen meredia neem als ik op feest ga en dan maandag weer beginnen.

Martin

Comment

Heb wat research gepleegd voor je, niet combineren die hap.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by tommy1980 View Post
            massa + gezondheid?
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Heb wat research gepleegd voor je, niet combineren die hap.
              Ook zonder onderzoek is het zo klaar als een klontje...
              Geniet, en drink met maten!

Comment

In wezen wel, maar de meeste druggies weigeren dingen te accepteren zoals ze zijn tenzij je aankomt met dikke bewijzen. En ook dan komt er vaak ontkenning. Vandaar dat ik toch even wat research heb gedaan zodat ik met een onderbouwd "niet doen" op de proppen kan komen.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Ik weet niet wat je gevonden hebt Atta, maar misschien wil je hier je bron nog even posten? Ik zou het ook graag eens lezen
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Thanks again boys!
                    En idd, die bron als je het wilt blootgeven graag.

Martin

Comment

Even het stukje eruit gelicht:
                      Meridia helps to block the reuptake of serotonin, norepinephrine, and dopamine, so more of these chemicals remain in the space between the brain's nerve cells.
                      En vooral heropname-remmende werking van de serotonine is hier van belang. XTC zorgt namelijk voor een grotere afgifte van de serotonine. Combineer die twee met elkaar en dat zou best wel eens akelig kunnen eindigen.

Even de bron.

sigpic

Comment

En als ik donderdag of vrijdag stop met Meredia en pas maandag weer start daarmee?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X