Binnenkant borst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

wow interessant topic...das wat anders dan mijn usual bullcrap

ook al zie ik team Leo en Jake als rivalen voor Yawg en mij, zou het wel mooi voor je vinden als je weddenschap wint :P
    BW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
    BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg

Comment

haha ooke heb me er verder in verdiept ik zal geen gezwets meer leveren haha ik dacht het omdat als bepaalde oefeningen deed me binnen kant van me borst voelde en niet de buitenkant. Volgende keer als ik wat plaats zal ik het ook beter onderbouwen

Grtz

Comment

Originally posted by He-Man View Post
        aha, bedankt voor je reactie.
        Zeg je daarmee dat je het gevoel helemaal uitsluit en dat het alleen maar gaat om resultaat?
        Leren trainen op gevoel is 1 van de belangrijkste maar ook moeilijkste aspecten van deze sport. Gevoel kan namenlijk heel veradelijk zijn.

Kijk eens naar hoeveel mensen denken de pec. major te trainen met de pull over, terwijl het in feite de aanhechtingen van de daar onder gelegen pec. minor is wat ze voelen. Verkeerd uitgevoerde buikoefeningen die de dieper gelegen iliopsoas belasten ipv de r.abdominus, enz.

Maw dat je iets meent te voelen wil nog niet zeggen dat dit ook echt zo is.
        As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
        Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
        Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by skitzo6 View Post
          haha ooke heb me er verder in verdiept ik zal geen gezwets meer leveren haha ik dacht het omdat als bepaalde oefeningen deed me binnen kant van me borst voelde en niet de buitenkant. Volgende keer als ik wat plaats zal ik het ook beter onderbouwen

Grtz
          Bij bepaalde oefeningen drukt je bovenarm de pec. major tegen de aanhechtingsrichting in wat extra belastend is voor dezse aanhechtingen maar gevoeld wordt als extra belasting van de spier.
          As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
          Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
          Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

@Saté prikkertje: Hoe rijd je Merc?
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Mwah, I've had better
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Das jammer...

Maar ff zere neus: hoe is dit hele verhaal af gelopen?
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Tsja die gast is niet om te lullen, hoeveel foto's en dingen ik hem ook laat lezen. En eerlijk, dr is niet echt een studie die de keiharde uitkomst "binnenkant borst valt niet te isoleren" geeft. Alleen stellingen en redenaties hierover (die meestal in favour of mij vallen, maargoed).

Dus nou loopt hij GIGANTISCH de smart-ass tegen me uit te hangen.

Lult die tegen een paar gasten die naast me aan het banken zijn. Zeggen ze, shit, wel druk hier. Zegt die kerel: ja iedereen wil er mooi uitzien heh voor de zomer, dan kijkt hij naar mij en verheft zn stem: iedereen wil er slim uitzien heh voor de zomer! Met zon irritante grijns en lach op zn gezicht.

"NJAAAAAAAAAAAAAHH" met een HELE vervelende, SUPER irritante uitdrukking op mn gezicht is het gevolg (je weet wel, het stereotype "kornuiten" figuur, die met een schooloutfit, boeken in zon riem en een petje met een propellortje de klas in loopt, handen half in zijn zak, heupen naar voren en schreeuwt "PRESEEEEEEENT", met net zon irritant vervelende uitdrukken).

Zo gaat het echt de hele tijd, met zn smart ass opmerkingen. Vraag ik hem te spotten omdat mn maat er niet is, zegt die maar jij bent toch heel sterk? je weet toch wel zelf wat je aankan? Je weet het toch zo goed?

Echt zon boem klap BWOOAAAAAHHHP, klap op je kaak moment
                  22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Oooooow jaaaaa.... Wat een koekwous.

Heeft hij al wel onomstotelijk bewijs geleverd dat de binnenkant borst wel te trainen valt dan?

Comment

Ja zeker! Door te dippen en de fly'en ("zie je, ik voel mn binnenkant borst, mn zaagspieren")

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                        Ja zeker! Door te dippen en de fly'en ("zie je, ik voel mn binnenkant borst, mn zaagspieren")

Ik zei toch echt 'onomstotelijk' bewijs

Anders ga ik ook bewijzen dat bij het squatten mijn polsen groeien...

Comment

Wat een ka-uu-tee gast zeg..je zou em eigenlijk zo wijs moeten maken dat van oestrogeen je borsten pas écht gaan groeien, en niet van de test..
                          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X