Wie kan mij helpen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie kan mij helpen ?

ik train nu al zo'n 3 jaar waarvan 2 jaar serieus , toen ik begon met trainen had ik een ader over m'n bicep .Maar toen ik begon met bulken heb ik die ader nooit meer terug gezien , en nu heb ik meer het gevoel alsof het vet wat ik aanzet tijden de bulk zich opslaat in m'n armen :S , nu wil ik echt dolgraag die ader weer terug haha hoe raar dat ook klinkt , maar dat hoort er gewoon bij vind ik , als je al een tijd traint moet je dat ook kunnen zien ( nu lijkt het misschien net alsof ik alleen m'n armen train maar dat is dus niet zo )

nu heb ik dus besloten om elke avond 1 uur na het avond eten ongeveer een kwartier te gaan hardlopen , maar nu vraag ik me af of dat gevolgen heeft voor me spiermassa ? ik wil dus ietsje droger worden zodat die ader weer beter zichtbaar wordt maar geen massa verliezen , ik train 4 tot 5 keer in de week en ik eet om de 2 tot 3 uur en ik zorg dat ik zoveel mogelijk vetten vermijd .

Bedankt voor het lezen
    ik hoop niet dat ik het al te verwarrend heb neergezet haha
    The Training is Nothing...The Will is Everything !!

Let me get this straight jij wilt een kwartiertje in de week lopen om af te vallen in je armen om die ader weer te zien?

Comment

Begin maar gewoon met cutten. Er zit niks anders op.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Vetten zijn juist goed voor je. Zolang het maar in je behoeftes past.

Comment

Volgens mij heeft die ader zien, meer temaken met hoog/diep liggende aders. Genetisch dus. Maarja,.. als jij dat graag wilt zien, moet je doen wat je niet laten kan. Persoonlijk zou ik denken dat het meer om de spieren zien dan de anders zien zou gaan..

Comment

train je ook nog andere dingen dan armen?
            hoe ziet je voedingsschema eruit?
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

ja ik train alles , elke dag een andere spiergroep

mijn voedingschema is als volgt :

6:30 : 2/3 broodjes pindakaas
              Brinta in een bakje van ongeveer 500 ML
              9:00 : een banaan , meestal daarna trainen

10:20 : eiwit shake

11:00 : 1 broodje pindakaas
              3 broodjes kipfilet
              een bakje magere yogurt

14:15 : 1 broodje kaas
              3 broodjes kipfilet

17:30 : avondeten ( woon nog bij me moeder dus eten wat de pot schaft )

19:30 : 2 broodjes kipfilet
              een bakje magere yogurt

tussen 22:00 en 22:30 ( voor het slapen gaan ) : een bakje kwark van 500 gram .

wat ik dus probeer te doen is om elke avond op trainingsdagen een kwartiertje te hardlopen , en daarnaast train ik voor massa , ben ik zo goed bezig of moet ik minder cardio doen ?
              The Training is Nothing...The Will is Everything !!

Comment

Originally posted by Teun View Post
                ja ik train alles , elke dag een andere spiergroep

mijn voedingschema is als volgt :

6:30 : 2/3 broodjes pindakaas
                Brinta in een bakje van ongeveer 500 ML
                9:00 : een banaan , meestal daarna trainen

10:20 : eiwit shake

11:00 : 1 broodje pindakaas
                3 broodjes kipfilet
                een bakje magere yogurt

14:15 : 1 broodje kaas
                3 broodjes kipfilet

17:30 : avondeten ( woon nog bij me moeder dus eten wat de pot schaft )

19:30 : 2 broodjes kipfilet
                een bakje magere yogurt

tussen 22:00 en 22:30 ( voor het slapen gaan ) : een bakje kwark van 500 gram .

wat ik dus probeer te doen is om elke avond op trainingsdagen een kwartiertje te hardlopen , en daarnaast train ik voor massa , ben ik zo goed bezig of moet ik minder cardio doen ?
                Voedingsschema zegt weinig als we je stats (en behoefte niet weten)

Comment

mwoa hij zal rond de 2000 -2300 kcal uitkomen gok ik zo. weet niet zo de inh van de producten maar zijn iig geen verkeerde vetten zoals ik het zie en redelijk voor een cut

Comment

Originally posted by Svalin View Post
                    Voedingsschema zegt weinig als we je stats (en behoefte niet weten)

Stats en dergelijke zou handig zijn enzo, maar wat hij eet is in ieder geval geen verkeerde producten. Goede vetten, eiwitten etc...Alleen iets meer info zou handig zijn.
                    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Ader op je biceps, is verslavend. Begin hem nu ook iets te zien (heb ik nog nooit gehad), en vind het bloedgeil. Maar je moet gewoon cutten, dat is de enige manier om dat vet eraf te slijten.

@ Patricia
                      Natuurlijk is een stukje genen. Ik sta nu op 9-10% en heb nog nauwelijks een ader, mijn broertje staat op 14 en die heeft bijna net zo veel ader als ik. Dat is gewoon zuur, maar daar doe je inderdaad weinig aan.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Ader op je biceps, is verslavend. Begin hem nu ook iets te zien (heb ik nog nooit gehad), en vind het bloedgeil. Maar je moet gewoon cutten, dat is de enige manier om dat vet eraf te slijten.

@ Patricia
                        Natuurlijk is een stukje genen. Ik sta nu op 9-10% en heb nog nauwelijks een ader, mijn broertje staat op 14 en die heeft bijna net zo veel ader als ik. Dat is gewoon zuur, maar daar doe je inderdaad weinig aan.

ik zie op je linkerarm op je avatar toch echt je ader gast
                        Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Dat was echt een lucky shot hoor, want nu pas zie je hem redelijk. Heb overigens alleen links die ader zo recht lopen, rechts heb ik die niet.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X