ik train nu al zo'n 3 jaar waarvan 2 jaar serieus , toen ik begon met trainen had ik een ader over m'n bicep .Maar toen ik begon met bulken heb ik die ader nooit meer terug gezien , en nu heb ik meer het gevoel alsof het vet wat ik aanzet tijden de bulk zich opslaat in m'n armen :S , nu wil ik echt dolgraag die ader weer terug haha hoe raar dat ook klinkt , maar dat hoort er gewoon bij vind ik , als je al een tijd traint moet je dat ook kunnen zien ( nu lijkt het misschien net alsof ik alleen m'n armen train maar dat is dus niet zo )
nu heb ik dus besloten om elke avond 1 uur na het avond eten ongeveer een kwartier te gaan hardlopen , maar nu vraag ik me af of dat gevolgen heeft voor me spiermassa ? ik wil dus ietsje droger worden zodat die ader weer beter zichtbaar wordt maar geen massa verliezen , ik train 4 tot 5 keer in de week en ik eet om de 2 tot 3 uur en ik zorg dat ik zoveel mogelijk vetten vermijd .
Bedankt voor het lezen
ik hoop niet dat ik het al te verwarrend heb neergezet haha
nu heb ik dus besloten om elke avond 1 uur na het avond eten ongeveer een kwartier te gaan hardlopen , maar nu vraag ik me af of dat gevolgen heeft voor me spiermassa ? ik wil dus ietsje droger worden zodat die ader weer beter zichtbaar wordt maar geen massa verliezen , ik train 4 tot 5 keer in de week en ik eet om de 2 tot 3 uur en ik zorg dat ik zoveel mogelijk vetten vermijd .
Bedankt voor het lezen
ik hoop niet dat ik het al te verwarrend heb neergezet haha
Comment