Rotterdams Triootje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Leuk verslagje om te lezen jongens!

Ook leuk om te zien "wie"er achter de posts zit!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      @ DSO
      Thanks voor het compliment bro!
      Je hebt het compliment wat mij betreft ook meer dan rechtmatig verdiend!
      Je staat er harder en gemener bij dan ooit te voren maat! Shit ik wil ook eens mee trainen met badasses zoals jullie (EN fALLUS MAG DAN OOK WEER MEEDOEN)!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Ziet er inderdaad goed uit Generalix,goed droog,alleen jammer van die rotkop.

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
          Ziet er inderdaad goed uit Generalix,goed droog,alleen jammer van die rotkop.
          die kun je helaas neit trainen =()

Comment

top man ziet er goed uit allemaal over tijdje kom ik ook weer x die kant op voor dagje rotterdam, als jullie het gezellig lijkt met een ecto :P =)

Comment

Sure. Altijd leuk...

Squat met Possel
              Bench met Possel
              Deadlift met Possel

Comment

Dan komt deze ecto ook wel mee trainen, voel me dan beetje thuis met possel

Kan ik in 30 min zijn dus das de moeite niet. Heb ook een keer in die gym getraint en vond de bench op vervelende plek staan en bankje net iets te smal (die voor het raam bij het water daar). Die megabeer weet ik volgens mij ook welke je bedoelt, die kwam mij nog uitleggen dat ik mijn RDL fout deed, zei ik ook nou dat hoop ik wel want ik doe conventional. Nou hadtie nog nooit van gehoord, en hij had wel 90 conventies/trainingen/workshops bijgewoond maar een conventional deadlift dat bestond niet. Wel aardige gast overigens daar niet van, ook nog de foto van sakura aan de muur zien hangen

Hoe fixen jullie dat trouwens met trainen, moet je dagpas kopen ofzo want of die meid achter de balie snapte niet wat ik bedoel of het kost echt 28eu per dag, en dat kan deze arme student niet betalen

Zie dat IF je geen windeieren heeft gelegd atta, props voor je vooruitgang man!
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sakura loodst ons binnen onder het mom van introductie lessen. We beginnen alleen krap qua sportscholen te zitten. Volgende keer in Schiedam ofzo... :P

Comment

Jah zo heb ik het toen ook gedaan, gelukkig kwam die instructeur niet opdagen omdattie aan het shoppen was

Tis dat ik in een uni gym train waar het bijna onmogelijk is mensen mee te nemen, was al gekut om 1 iemand naar binnen te smokkelen, anders konden we daar wel trainen.

Gewoon een keer met een groep trainen is nog wel relaxt, maar denk als je poolen e.d. erbij doet dat het dan lastig wordt voor veel mensen. Nieuwe gyms vinden om uit te buiten is vrij lastig

Anders een een topic starten over MSN adressen op woonplaats gesorteerd o.i.d. ?
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

leuke meeting.

Comment

Mmm ik neem mensen mee onder het mom van: op zoek naar een nieuwe sportschool en wil hier even een rondje meelopen... Of iets dergelijks...

En anders is het tien euries...
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

is dit fitnessfirst op de lijnbaan?
                          Groeten

Comment

Leuk om te zien alleen general heeft inderdaad ander hoofd dan ik dacht hahaha dat filmpje is ook wel Leuk we want MOAWRRR

Comment

Originally posted by Pieterman View Post
                              Leuk om te zien alleen general heeft inderdaad ander hoofd dan ik dacht hahaha dat filmpje is ook wel Leuk we want MOAWRRR
                              Had eerst ook een dikkere kop hoor. Krijg een aardig hard koppie met een lager vetpercentage, ben benieuwd wat er gebeurd als ik richting de zes procent ga.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

flink shruggen atta, je nek loopt aardig achter, of je nek is zo lang ( lange nek heb je zeker )
                                160kg squat
                                225kg deadlift
                                130kg benchpress

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X