Rotterdams Triootje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wanneer komt v2 :$?

Comment

Zodra hamster weer een adresje heeft voor ons en atta tijd heeft

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Zodra hamster weer een adresje heeft voor ons en atta tijd heeft
        we kunnen gewoon bij blaak weer gaan hoor alleen als me clubmanager er is kunnen ze moeilijk doen

Comment

Dan maar eens kijken wanneer Gen tijd heeft. Dit keer ga ik naar Blaak en loop dat kleine stukje naar de sportschool. No way dat ik weer naar CS ga en een marathon moet lopen. Ik ben niet gebouwd voor lange afstanden :P

Comment

@ Fallus

Wat ben je toch een luie hond
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Yup. En ik ontken het niet

Comment

*schraapt keel*

Zondag 24 Mei.
                Atta, Dewayne, Vincent en John bij Fitness First te Blaak.
                14:00 aanvang bij sportschool

Work-out opzet nog geen clue. Misschien voor de verandering wat tragere uitvoeringen met minder gewicht en meer op spiercontractie doen? Ideetje

Clean & Press
                2-3 rug oefeninge
                2-3 borst oefeningen
                Super set met progressief laden en 2tellen vasthouden op piek en vertraagde negatieve fase met Leg Extention/Leg Curl
                kruipend naar terasje om wat te eten/drinken.

Comment

Wie is John?

@ Levensgenieter

Waar blijven die shocktechnieken voor de armen nou??
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Voor de workout: tijd om totaal wat anders te doen. HIT. Onder de 10 minuten en er weer uit. Hefty shit.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Wie is John?

@ Levensgenieter

Waar blijven die shocktechnieken voor de armen nou??
                      trainingsmaatje van dewayne geloof ik

Comment

zijn er nog sterke kerels in de buurt van amsterdam die een traininkje mee willen pakken.
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                          zijn er nog sterke kerels in de buurt van amsterdam die een traininkje mee willen pakken.
                          Topic hijacker !!! maak je eigen topic open hehe

@atta,

Dat lijkt me idd een goeie.. maar hoe gaan we het doen als stel bijv de sportschool druk is? dan is moeilijk van de ene oef naar de andere te springen op HIT tempo zonder iemand in de weg te staan.... of heb je het niet dat een andere persoon net gaat doen wat jij wou doen

Comment

HiT vind ik beetje zonde van de reistijd. Kunnen best vertraagde fases doen ofzo om intensiteit te verhogen. Zeker aangezien in ieder geval 3 gasten bezig zijn met cutten is het niet echt slim om HiT te doen. Verbrand er niks meer door en stress lijkt me te hoog voor de hoeveelheid voeding dat geconsumeerd wordt en dat zal herstel/spierbehoud niet echt geweldig maken.

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                              Topic hijacker !!! maak je eigen topic open hehe

@atta,

Dat lijkt me idd een goeie.. maar hoe gaan we het doen als stel bijv de sportschool druk is? dan is moeilijk van de ene oef naar de andere te springen op HIT tempo zonder iemand in de weg te staan.... of heb je het niet dat een andere persoon net gaat doen wat jij wou doen
                              Dat is waar we gaan uitnutten dat we met zijn drieën zijn. De eerste warmt op met de leg press, en doet daarna de leg extension pre-exhaust terwijl de ander opwarmt, vervolgens ruilen die twee en de ander begint aan de pre-ex terwijl degene die klaar is met de pre-ex door schiet naar de werkset. En als dat precies uitkomt heeft niemand een kans om dat toestel in te pikken (en anders keilen we er gewoon aso een handoek over heen, die 10 mins in de gym) en loopt het mooi door.

@ Falstyr
                              Juist in de cut moet je het volume laag houden om je herstelvermogen maximaal te houden, terwijl je je spiermassa wel genoeg prikkel geeft om te bouwen of massa vast te houden. HIT is dan de optimale keuze.

@ Shredmaster
                              Ik woon niet in de buurt van a'dam, en ben zeker niet overdreven sterk, maar ik wil best een keertje afreizen (en denk dat ik hamster ook wel meekrijg als ik hem oppik).
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Waarom handdoek? ik kijk ze aan en zeg...ENDO HUNGRY!!!
                                Veins in me nek die opzwellen zoals vorig jaar met N00bs. komt goed

Maar als jullie hit doen kan ik wel weer aso anders trainen

A'dam is niet zo ver weg. Zou eventueel ook nog mee kunnen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X