Spierpijn, en niet zon beetje ook

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spierpijn, en niet zon beetje ook

Oke.. ben gisteren nogal dom bezig geweest. Heb nu spierpijn.. maar geen spierpijn die ik eerder gehad heb. Lijkt wel een oud wijf als ik wil opstaan, moet me helemaal optrekken... Want wat doet dat zeer haha.

Normaal is het goed eten.. beetje licht trainen en het trekt zo weer weg. Maar ik vrees dat dit t niet gaat worden dit keer

Dusse.. alle tips zijn wel welkom

Hier komt de gouden tip.

Je zegt dat je gisteren erg dom bent geweest. Ga na wat je gisteren heb gedaan en zorg ervoor dat je dat de volgende keer niet meer doet life is so simple

Ik kan zeggen dat je visolie tabletten moet gaan slikken,maar daarbij zeg ik niet dat het om het placebo-effect gaat, dus dat moet vast ook wel bijdragen.

Spierbalsem wil vaak ook nog wel lekker ruiken, maar voor dat je dat opsmeert even lekker onder de warme douche of een heerlijke bad. Kijk daarna in de spiegel en zeg tegen jezelf "Wat ben ik toch weer mooi vandaag he"

Gaat helemaal goed komen !
    Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Originally posted by taxation View Post
      Hier komt de gouden tip.

Je zegt dat je gisteren erg dom bent geweest. Ga na wat je gisteren heb gedaan en zorg ervoor dat je dat de volgende keer niet meer doet life is so simple

Ik kan zeggen dat je visolie tabletten moet gaan slikken,maar daarbij zeg ik niet dat het om het placebo-effect gaat, dus dat moet vast ook wel bijdragen.

Spierbalsem wil vaak ook nog wel lekker ruiken, maar voor dat je dat opsmeert even lekker onder de warme douche of een heerlijke bad. Kijk daarna in de spiegel en zeg tegen jezelf "Wat ben ik toch weer mooi vandaag he"

Gaat helemaal goed komen !
      Bedankt. Maare die balsem word vaak toch warm, juist omdat het de warmte uit je spier trekt? Iets wat niet zo goed is?

Denk wel dat ik heel mooi ben ja, als ik niet eens normaal rechtop kan staan

Comment

iets verrekt of zo ..?!?

Insmeren met tijgerbalsum, warm bad, zonnebanken als t maar lekker warm is.
        En dit wil je mischien niet horen maar.. rust en tijd enige wat helpt.

En een massage om de door bloeding op gang te helpen is ook nooit weg.

Heb zelf al 12 jr rug klachten dit werkt bij mij meestal wel.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

neem dus aan dat je spierpijn in je benen hebt, gewoon gaan lopen, wordt het wel wat minder, veel eiwitten eten en rusten, maar dat wist je denk ik al wel

masseren
          rekken en strekken
          160kg squat
          225kg deadlift
          130kg benchpress

Comment

Gewoon lekker genieten van die spierpijn en je rust nemen.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Dat is by far de beste tip van deze week ! Geniet van het leven en (flinke) spierpijn hoort daar nu eenmaal bij. Geeft je weer het gevoel dat je nog leeft. Lekker (al dan niet op een oude dames tempo) in beweging blijven, trek die massageboek eens uit de kast, pak een flinke dot (dikke) creme of wat massageolie of bel een leuke jongen op die wat bij wil klussen (masseren) en streel je lichaam . Veel water drinken is altijd goed en ga eens googlen naar Zelolite / Zeoliet. Dat schijnt echt fantastisch spul te zijn om al je giftige stoffen in je bloed uit te scheiden. Mensen met kwalen, zoals chronische spierpijn, mensen die chemo e.d. hebben gehad of wat voor ouderdomspijntjes dan ook. Het verdwijnt als sneeuw voor de zon. Gegarandeerd een van de beste supplementen die je maar kunt gebruiken (mijn ouders en zusje en haar vriend zijn er ook aan gaan geloven, en het werkt echt fantastisch).

Het is een middel dat letterlijk mensen meer energie geeft en een prettiger leven !

T'is echt een wondermiddel voor jong (voorkomen van....) en oud (verhelpen en zuiveren van...)

maar back on topic.

Succes, laat maar eens weten over een paar dagen wat je allemaal hebt uitgespookt om van je spierpijn af te komen. Ben blij dat ik jouw spierpijn niet hebt, want de mannen kunnen echt niet tegen pijn

Succes !
              Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Spierpijn is toch heerlijk ?
                <------ BB Gun doet auw!

Comment

Passeer morgen maar eens voor die massage
                  The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Dat plus

1. De spier lekker rekken en strekken. Doet veel pijn maar herstel is sneller
                    2. Warm bad nemen en chillen

Comment

Bij mij werken magnesium caps goed anti spierpijn. En als je iedere week 2 x per week zoiets doms doet dan hou je er op een gegeven moment geen spierpijn meer aan over
                      Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit!

Comment

Originally posted by Hebikniet View Post
                        Spierpijn is toch heerlijk ?
                        Normaal wel ja. Ik krijg nu nog niet eens zelf een joggingbroek aan

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                          Normaal wel ja. Ik krijg nu nog niet eens zelf een joggingbroek aan
                          Dan loop je zonder broek rond. Big Deal doe ik ook zo vaak :P

Comment

me broertje heefdt dat ook een keer gehad ,kon een week niet lopen,maar hij moest wel ,dat word het snellen beter
                            dus bewegen blijven goed voor je bloeds omloop.doet zeeR ja ik weet het

NO PAIN..NO GAIN

Comment

Aaah, spierpijn is enorm lastig! Ik ervaar het op dit moment ook! Had al wat spierpijn in biceps en benen, ben gaan lopen vandaag, het was toch een rustdag en de spierpijn in benen is toch iets minder maar mijn biceps, ja biceps doen enorm veel pijn! Weet iemand hoe dit komt? Misschien door de schokken van het lopen?

Hopen dat ik morgen weer kan trainen!
                              Stop Bitchin', start building!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X