Originally posted by laurann
View Post
Water drinken
Collapse
X
-
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
-
Interessant onderwerp, en val ik meteen met de neus in de boter. Ik drink eigenlijk heel slecht en ook op dit gebied tijd voor verandering. Ik tel ongeveer 7 a 8 bakjes koffie per dag met melk en 2 klontjes suiker. Nu ben ik deze week naar een paar bakjes over gegaan met 1 klontje suiker. Even wennen, maar het idee voelt goed. Vandaag ook aan de thee gegaan. Ook wat taxi etc. Eigenlijk, nu ik er de afgelopen dagen zo mee bezig ben en het fitness er aan komt valt me in eens op dat ik maar een paar keer per dag plas. Overdags tijdens het werk zelfs maar zelden. Best stom eigenlijk en slecht.
Probleem is dat ik gewoon water zo niet naar binnen krijg. Als het een beetje koud is gaat het nog wel. Ik ben dus op zoek naar drinken met een smaakje en toch zeer minimaal aan troep er in. Ik ben middels met Cristal Clear aan de slag die 1kcal per 100 ml. Hier zit nog wat smaak aan zoals citroen of andere vruchten.
Voor een bodybuilder misschien al teveel of niet goed genoeg, maar voor mij die gewoon aan de fitness gaat en wat gezonder wil leven al een hele stap vooruit. Normaal zit ik aan de taxi vol suikers (maar wel lekker hehe)
Zijn er nog andere drink tips aanwezig om het water drinken eventueel te vervangen? Is drinken tijdens het fitnessen trouwens wenselijk of niet?Digitaal tekenaar / 2D artist http://www.rkgfx.nl
Fitness rookie!
Comment
-
Alles is gewenning. Vroeger dronk ik veel fanta/cola en water was smaakloos en ranzig. Na een tijdje geen andere dingen dan water te drinken is water lekker. Ik drink geen water uit pak zoals Bar Le Duc. Weet niet wat het is dat ze er in hebben zitten maar is lichtelijk metaalachtig en geeft me alleen maar meer dorst. Dus ik neem gewoon kraan water met een filter op de kraan.
1x per uur naar de wc gaan is meer dan genoeg. Bij mij is het zo licht dat je het bijna weer zou kunnen opdrinken hehe.
Als ik sport drink ik meer. Heb altijd 1L fles bij mij. Meestal moet ik hem nog bijvullen. Vorige week maandag met wat man wezen sporten en had maar een 0.5L bidon. Was in no time leeg en heb de rest van de tijd met een droge bek rond gelopen en dat traint niet lekker. Maar als ik te veel drink dan krijg ik maagklachten hehe.Last edited by Falstyr; 06-05-2009, 19:46.
Comment
-
@Falstyr precies wat je zegt je moet het leren drinken, want vond het vroeger ook nooit lekker maar nu ik het eenmaal drink neem ik het ook op school en vind het heerlijk vooral na mijn maaltijden.
Drink in de training meestal van half liter tot anderhalf liter vocht naarbinnen.
ben een professionele transpireerder shirt kan je namelijk uitknijpen als een vaatdoekje.
over de gehele dag drink ik zo 2 liter naast de training.
wc is ongveer 4x op 1 dag maar dan wel grote hoeveelheden eruit.
1x gekeken hoeveel dat was en toen kwam ik uit op 1lCalisthenics / Street workout
Comment
-
-
Ik heb ook altijd gewoon een fles bij me maar die is ook altijd zo op met trainen.
En als ik aan het werk ben drink ik gewoon water glas langs me staan en fles water in de koelkast liggen. is lekker.
Ik drink sinds kort ook bijna alleen nog maar water. Opzich best lekker moet ik zeggen vooral lekker koud heerlijk fris.
Ben flink aan het minderen op de alcohol nu. Ik wil heel rustig in een eetschema gaan rollen. Zal ik dan eerst whey erbij doen of eerst echt kipfilet en witvis gaan eten en daarna pas whey pakken? (Beetje ander onderwerp trouwens :P)Last edited by laurann; 07-05-2009, 12:16.Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
Originally posted by yoRR View PostInteressant onderwerp, en val ik meteen met de neus in de boter. Ik drink eigenlijk heel slecht en ook op dit gebied tijd voor verandering. Ik tel ongeveer 7 a 8 bakjes koffie per dag met melk en 2 klontjes suiker. Nu ben ik deze week naar een paar bakjes over gegaan met 1 klontje suiker. Even wennen, maar het idee voelt goed. Vandaag ook aan de thee gegaan. Ook wat taxi etc. Eigenlijk, nu ik er de afgelopen dagen zo mee bezig ben en het fitness er aan komt valt me in eens op dat ik maar een paar keer per dag plas. Overdags tijdens het werk zelfs maar zelden. Best stom eigenlijk en slecht.
Probleem is dat ik gewoon water zo niet naar binnen krijg. Als het een beetje koud is gaat het nog wel. Ik ben dus op zoek naar drinken met een smaakje en toch zeer minimaal aan troep er in. Ik ben middels met Cristal Clear aan de slag die 1kcal per 100 ml. Hier zit nog wat smaak aan zoals citroen of andere vruchten.
Voor een bodybuilder misschien al teveel of niet goed genoeg, maar voor mij die gewoon aan de fitness gaat en wat gezonder wil leven al een hele stap vooruit. Normaal zit ik aan de taxi vol suikers (maar wel lekker hehe)
Zijn er nog andere drink tips aanwezig om het water drinken eventueel te vervangen? Is drinken tijdens het fitnessen trouwens wenselijk of niet?
succesEr zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...16 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: