Het grote "Lekkere dingen tijdens de Keto carb load" topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Leo1988 View Post
    Ohwja ik zie het. Ja ik ben niet echt van de winegums (of snoep in het algemeen), maar als je zegt dat het echt zo lekker is zal ik het een keer proberen.

Oh wee als het niet te kanen is, dan houdt ik jou aansprakelijk voor mn sacherijnigheid de week erna

Dat durf ik best aan , zo lekker zijn die dingen nou
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Leo wat voor dieet volg jij?
      Klink namelijk best aantrekkelijk

Comment

Keto dieet.

@leo hou jij in het weekend ook alles bij met wat je eet? Of eet je gwn snoep en alles wat je lekker vind en maandag ga je gwn weer aan de keto

Comment

Originally posted by Pinada View Post
          Dat durf ik best aan , zo lekker zijn die dingen nou
          You're on!

Originally posted by CruX View Post
          Leo wat voor dieet volg jij?
          Klink namelijk best aantrekkelijk
          Het cyclische keto dieet (op basis van het boek van Lyle Mcdonald).

Originally posted by gameface View Post
          @leo hou jij in het weekend ook alles bij met wat je eet? Of eet je gwn snoep en alles wat je lekker vind en maandag ga je gwn weer aan de keto
          Ik hou alles bij ja Eerste 6 uur na mn training 100 gr kh per 2 uur, daarna 50 gr kh per 2 uur, tot 24 uur na het starten van mn carbload. Ik check gewoon per ding wat ik wil eten hoeveel kh erin zit, weeg de hoeveelheid af en eet het Daarnaast neem ik nog 50 gram kip ofzo. Vet let ik niet speciaal op, als het maar een beetje tussen de 50-60 gram totaal zit.

Het moet wel een dieet zijn om snel vet te verbranden, niet een dieet om maar zoveel mogelijk zooi te eten :P
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

K, thx voor je reactie.

Comment

LEO, vergeet niet de 25-50gr Fructose 5u voor de laatste training en 25-50gr Fructose/Glucose 2u voor de laatste training :P

Flinke bak fruit gaan we naar binnen spelen
              Flexcup 2012: 2e Plaats C Klasse -80kg

Comment

Ja precies, maar dat is nog niet de carb load toch? Tel je die wel bij je kh carbload en de 24/36 uurs carbload? Dus begint je load te lopen vanaf je fruit, of pas vanaf je PWO shake?
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Die hoef je feitelijk niet erbij te rekenen, maar horen wel bij je carbup om je leverglycogeen aan te vullen!

Comment

Maar het gaat om spierglycogeen toch, die je moet aanvullen? Dus 8-10 gr/kg lichaamsgewicht aan kh voor je spierglycogeen + 50-100 gr kh voor de training voor je lever?

Comment

Lever zorgt ervoor dat de glucose levels normaal blijven, mits genoeg glycogeen in de lever. Bij gebrek aan KH zorgt mede glucagon ervoor dat de lever de glycogeen in glucose omzet om het glycogeen te depleten, nu maakt je lever ketonen aan. Om je leverglycogeen helemaal te depleten duurt ongeveer 12-16u afhankelijk van de activiteit die je doet.

Nu kunnen de ketonen zorgen voor energie van je hersenen (tot 75%), het verminderen van productie van glucose in je lever EN ervoor zorgen dat je spieren op vet gaan leven ipv glucose. (even gekopiëerd uit Lyle's Ketogenic Diet)

Als de lever dus niet word aangevuld (mbv fructose) zal je lever ketonen blijven aanmaken en blijf je eerste gedeelte van je carbup op je ketonen draaien ipv glucose. Vandaar denk ik ook die 5u van te voren!

8-10gr KH voor je spierglycogeen is genoeg. 50-100gr. KH voor de training als je het dan opsplitst in 75% Fructose (25% 2u voor je laatste training) en 25% Glucose (2u voor je laatste training)

Comment

Rozijntjes,rijstwafels

Comment

Vandaag CarbUp! Vanmorgen begonnen met 400gr Pitloze druiven (50gr Fructose), zojuist 200gr Ananas (25gr Fructose) en 25gr Dextrose.

8u: 400gr Pitloze druiven (50gr KH)
                          11u: 25gr Dextrose, 200gr Ananas(50gr KH)
                          13u: Training
                          15u: 100gr Dextrose(100gr KH)
                          17u: 1l Optimel Vla, Whey Shake(90gr KH, 76gr E, 2.5gr V)
                          19u: 100gr Lays Baked Chips(75gr KH, 7gr E, 8gr V)
                          22u: 100gr Suikerbrood(50gr KH, 7gr E, 7gr V)
                          1u: Pak Sultana XL (100gr KH, 15gr E, 18gr V)

Tot vanacht ingevuld.. Morgen na opstaan (rond 9u) wat snelle en langzame KH, dan langzaam afbouwen naar langzame KH tot uurtje of 17u.. Dan weer beginnen met KETO!

Comment

Bevalt goed geloof ik he?
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Mitchellm View Post
                              Vandaag CarbUp! Vanmorgen begonnen met 400gr Pitloze druiven (50gr Fructose), zojuist 200gr Ananas (25gr Fructose) en 25gr Dextrose.

8u: 400gr Pitloze druiven (50gr KH)
                              11u: 25gr Dextrose, 200gr Ananas(50gr KH)
                              13u: Training
                              15u: 100gr Dextrose(100gr KH)
                              17u: 1l Optimel Vla, Whey Shake(90gr KH, 76gr E, 2.5gr V)
                              19u: 100gr Lays Baked Chips(75gr KH, 7gr E, 8gr V)
                              22u: 100gr Suikerbrood(50gr KH, 7gr E, 7gr V)
                              1u: Pak Sultana XL (100gr KH, 15gr E, 18gr V)

Tot vanacht ingevuld.. Morgen na opstaan (rond 9u) wat snelle en langzame KH, dan langzaam afbouwen naar langzame KH tot uurtje of 17u.. Dan weer beginnen met KETO!
                              De eerste 6 uur na je training kan je 100 gr kh/2 uur repleten, dus zou dan wel tot 21:00 100gr kh nemen (vooral snelle, dat je bijv suikerbrood en chips omdraait ofzo). Train je 2 uur? 13-15?

En met je 100 gr dextro wel 50 gr snelle ew nemen!

En ik neem aan dat je na 1 uur gaat pitten voor een uur of 8? Dan kan je er nog brinta bij doen ofzo, dat je op 200 gr uitkomt (50 gr / 2 uur -> 200 gr/8 uur).

Ook kan je tot 24 uur na je begin van je reload (15:00 dus) makkelijk snelle carbs nemen. Schijnt betere insuline respons te geven

Ik ga morgen ook weer reloaden, kan niet wachten!!!

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Bevalt goed geloof ik he?
                              Ik heb nog nooit een dieet gedaan wat ook maar in de buurt komt qua het bevallen ervan

Comment

@Leo, heb je al de autodrop op??
                                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X