Wat yawg zegt is wel heel aannemelijk. Heb ik laatst ook gehad.
Dualinity - Überman
Collapse
X
-
@ iedereen:
Mijn plannen zijn niet waterdicht.
1) Ik heb bijvoorbeeld een te easy-to-fool wakker maak systeem. Zonder yawg faalt dat.
2) Ik heb niet genoeg 'niet slaapverwekkende shit' te doen voor snachts. Series kijken en lezen kan ik maar maximaal 1-2 uur zonder ogen dichtvallerij en dan weer opschrikken.
3) Ik heb niet genoeg vertrouwen dat het gezond is (op de lange duur). Deze reden boeit me niks als de rest maar goed geregeld wordt.
4) Ik moet zorgen dat ik het half uur voordat ik ga slapen iets MOET doen.
Dit zijn mijn conclusies nu. Als ik deze vanavond opgelost heb, dan ga ik verder. Probleem is dat ik nog geen waterdichte plannen gevonden heb :S
PS. Schoonmaken en douchen zijn echt toppertjes :PBW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg
Comment
-
Originally posted by Dualinity View Post@ iedereen:
Mijn plannen zijn niet waterdicht.
1) Ik heb bijvoorbeeld een te easy-to-fool wakker maak systeem. Zonder yawg faalt dat.
2) Ik heb niet genoeg 'niet slaapverwekkende shit' te doen voor snachts. Series kijken en lezen kan ik maar maximaal 1-2 uur zonder ogen dichtvallerij en dan weer opschrikken.
3) Ik heb niet genoeg vertrouwen dat het gezond is (op de lange duur). Deze reden boeit me niks als de rest maar goed geregeld wordt.
4) Ik moet zorgen dat ik het half uur voordat ik ga slapen iets MOET doen.
Dit zijn mijn conclusies nu. Als ik deze vanavond opgelost heb, dan ga ik verder. Probleem is dat ik nog geen waterdichte plannen gevonden heb :S
PS. Schoonmaken en douchen zijn echt toppertjes :P
Ik hoor het wel van je?Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
3 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
5 dagen geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-