Dit soort shit maakt je kwaad!:O

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dit soort shit maakt je kwaad!:O

Zo even een korte uitleg.

ik begon zown 2 maanden geleden met kracht/bbing, ik kreeg naar 1 week een schema van een sportinstruckteur die naar mijn idee me gewoon niet sirieus nam. dus nu naar 2 hele foking maanden te hebben getraint op een full body schema gingen we kijken hoeveel massa ik winst had. naar 10 min hoorde ik dat het 300 gram was. (mijn voeding is perfect ik eet me dood aan eiwitreiken eten/dat ik er alles aam doe om aan me eiwitten te komen en ik krijg meer eiwitten binnen dan me behoefte.) dus naar vandaag ben ik zelf gaan kutten in de sportschool, komt een anderen lid van de sportschool en die zegt ik zie je naar zus en zo springen wat ben je allemaal aan het doen?

waarop ik alles vertelde en hij zij dat als ik een ander schema had gevolgt dat ik zeker al 1,5/2kg spiermassa winst had geboekt :O.

dus nu heb ik afgesproken met hem aankomende donderdag om "het perfecte"
    train schema in elkaar te gaan zetten.
    Dus ik ben weer helemaal blij vanaf vanmiddag, en het meest omdat ik hoorde dat die instructeur per direct onslagen is:O:P

ik wou het alleen ff melden hebben jullie ook weer wat te lezen:P

gr niels

Kut voor je!

Maar euhm.... wel eens de optie in overweging genomen om zelf een schema in elkaar te draaien?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Waarom pak je het fullbodyschema uit de stickys niet ?
      Die is ook perfect ^^

Comment

Je kan lijkt me zelf toch ook wel en beetje na gaan wat een goed schema is en als je geen progressie ziet dan meld je dat toch of dan moet die gast dat toch zien lijkt mij ? niet iedereen reageerd hetzelfde op schema's. Fullbody is in iedergeval de eerste periode meestal wel goed omdat je lichaam toch nog niet zo veel gewend is.
        on the road to get huge

Comment

Originally posted by Pinada View Post
          Kut voor je!

Maar euhm.... wel eens de optie in overweging genomen om zelf een schema in elkaar te draaien?
          Ja zeker, maar als ik er 1 in elkaar zet is het prut. deze man met wie ik afspreek zit al een dikke 20 jaar op fitness, hij is echt 4keer zo groot als ik maaarja ik heb er wle vertrouwen in

Comment

Originally posted by hardcoremenneke View Post
            Je kan lijkt me zelf toch ook wel en beetje na gaan wat een goed schema is en als je geen progressie ziet dan meld je dat toch of dan moet die gast dat toch zien lijkt mij ? niet iedereen reageerd hetzelfde op schema's. Fullbody is in iedergeval de eerste periode meestal wel goed omdat je lichaam toch nog niet zo veel gewend is.
            Dat heb ik zown 5x gemeld maar hij zij dat je later pas resultaat krijgt, maar dat is dus een fabeltje

Comment

maar even je schema wat betreft training ter zijde, wat eet je zoal op een dag?
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by nielsie View Post
                Dat heb ik zown 5x gemeld maar hij zij dat je later pas resultaat krijgt, maar dat is dus een fabeltje

Juist het begin gaat 'relatief hard,' daarna is geduld vereist
                Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Is die instructeur serieus hierom ontslagen? Of waren er misschien meerdere 'soort van klachten' zeg maar van andere mensen die niet tevreden waren over hem?

Edit: en idd niet om nou lullig te doen ofzo maar dat is ook een van de redenen waarom er geen kant en klare schema's gegeven worden maar je gepusht word om zelf een schema in mekaar te zetten.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                    Is die instructeur serieus hierom ontslagen? Of waren er misschien meerdere 'soort van klachten' zeg maar van andere mensen die niet tevreden waren over hem?

Edit: en idd niet om nou lullig te doen ofzo maar dat is ook een van de redenen waarom er geen kant en klare schema's gegeven worden maar je gepusht word om zelf een schema in mekaar te zetten.
                    Ik heb geruchten gehoort dat hij zigzelf via via naar binnen heb gelult. en der waaren indeed al meer klachten Op/over hem en naar mij was de aanleiding want ik werd echt kwaad daar:P

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                      maar even je schema wat betreft training ter zijde, wat eet je zoal op een dag?
                      Sowieso in de ochtend 6:15 4/6 broodjes met boter/pindakaas en een 15 gram eiwit shake (whey shake)

9:30 varieert, meestal droge ham 2 plakjes per broodje 4 broodjes meestal zelden eet ik er minder.

12:30. meestal ouwe kaas 48+ en 2de shake van 15 gram whey. (op rust dagen neem ik om deze tijd me 2de shaken, en op trainingsdagen doe ik het tijdens het trainen zelf)

17:30 wat de pot schaft, ik woon nog thuis en gewoon uit respect eet ik me boord leeg & blijf ik er uit eten tot ik op me zelf woon. 9/10x is het gezond en varieerent.

20:00 Ik eet op dit tijd stip standaart broodje kaas het lijkt een soort traditie geworden:P. meestal 6 broodjes met een lekkeren laag kaas

23:00 kwark altijd kwark ook omdat het voor het slapen is. (meestal de kwark van optimel met aardbij smaak.

Mischien denk je dat ik teveel colidraten binnen krijg maar bedenk dat mijn stoffwisseling echt hoog licht, en dat ik pas 18 ben dus alles loopt nog als een trein:O

gr niels

Comment

weet je zelf wel wat je binnenkrijgt en wat je behoefte is?
                        Daarnaast kan het schema zeker veranderd worden, is niet je van het namelijk
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

totaal cal behoefte:3084
                          eiwitten:168
                          kholydraten:450 ongveer

dit is het wel, teminste dat zegt voedings behoefte.nl:O

wat ik binne krijg nee. heb er nog geen tijd voor gehad om daar achter te komen maar ik weet wel zeker dat ik op 3000+ cal zit, (hierdoor eet/drink ik ook regelmatig anderen dingen tussen door zoals melk, twix mars ect.

Comment

even voor de duidelijkheid: TE veel eiwitten is niet goed. Hou gewoon 2 x je kilos aan. Dus als je 80 weegt dan 160 gr eiwitten. je zegt namelijk dat je veel meer dan je behoefte neemt;..en dat is niet goed voor je lever en op gegeven moment slaat je lichaam al dat eiwit op als vet. Werkt alleen maar tegendraads
                            You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Is er een manier om je lever schoon te houden dan? ik bedoel ik wil het liefst teveel eten dan te weinig.
                              p.s
                              aankomen maakt me niet uit dat haal ik er in no time af

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X