weetje wat nou echt vreemd is?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Dstar17 View Post
    uhm wat?!
    snap jouw reactie niet helemaal...

Dat je er zonder vetten niet komt. Ook vetten zijn erg belangrijk. Je moet eens goed bij de voeding gaan lezen, daar kom je wel achter het belang van een degelijke voeding, en dus ook van het belang van vetten. Is echt heel erg belangrijk!!!!! Door zo min mogelijk vetten te eten (wat heel goed klinkt, maar het dus niet is) mis je een ongelovelijk belangrijk aspect.

Maar tenger en een buikje, geloof jij die 28%? Ik namelijk niet, plaats maar een foto dan gaan ze je hier wel een betere schatting geven, want 28% voor een jongen met een buikje, echt dan kun je je beter gaan leggen op sumoworstelen in plaats van bb.

Picture please!!
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

ik train 4 keer per week... is op zich niet heel erg veel dahct ik.. heel soms ook op zaterdag...
      en eet bijna geen vet...
      ik let heel erg op mn BF. zit nu op 28%... (schaam..)
      maar is je buik dagelijks mee te nemen in je schema dan eigenlijk niet goed?

Leren lezen jongen (of meisje)
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

ja die had ik niet gezien hehe , jonge :P heb snel al aangepast want ik zag het over het hoofd.

Comment

heb mn schema indd al gemaakt alleen nog niet gepost....
          tanx for the reminder Yawgmoth....

ik zal het zsm posten (zoals ik ook al eerder heb vermeld) Moet ook nog soort van werken enzo dus is er nog niet echt van gekomen...
          mijn verhaal was ook puur een algemene vraag...

ik ga naar de sportschool!

goodnight!
          It was character that got me out of bed, commitment that moved me into action, and discipline that enabled me to follow through...

Comment

Weltruste dan lol

Suc6 in de gym
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

okay!...

kom net van de sportschool...
              wat ik wil gaan doen is dagelijks posten wat ik train en eet...

dus bij deze vandaag (op vele verzoek!);-)

08.00 begonnen met een eiwitshake en een kom meusli met melk
              09.00 op werk 1 boterham met smeerleverworst
              10.00 boterham pindakaas (had gelezen dat dat ook erg goed voor je was?)
              11.00 nix alleen gedronken
              12.00 meusli reep met noten
              13.00 lunch broodtje tonijn met sla en komkommer
              14.00 nix, zat nog best vol dus alleen wat extra gedronken
              15.00 nog steeds vol gevoel dus alleen een beetje gedronken
              16.00 meuslireep
              17.00 nix, alleen gedronken
              18.00 sportschool! (schema komt zo)

20.30 avond eten pasta met gehakt en tomaat en wat kruiden

22.00 eiwitshake
              daarna slapen om genoeg rust te pakken

Training vandaag: (duidelijk nog niet thuis in de benamingen)

eerst 10 minuten gefietst
              buikspieren. 5 X 15 legraise
              schouders 2 x 3 reps van 15 gewicht weet ik niet meer
              borst benchpress 3 x 15 - 20 KG
              rug 2 x 3 x 15 bent over row
              triceps triceps extentions 2 x 15 - 25 KG
              biceps dumbbel curl 3 x 15 - 30 KG
              benen 3 x 15 squats gewicht weet ik niet meer

morgen is mijn rustdag dus donderdag zal er weer een nieuwe schema staan
              pointers over hoe en wat ik donderdag het beste kan trainen zijn alrijd welkom ;-)

nog even terug komend op mijn vorige posts. met VETTEN bedoel ik dus geen mac donalds, Burger king KFC etc ;-)
              ik begrijp heel goed dat bepaalde vetten juist goed voor je zijn en dat je andere dingen moet laten varen.
              ik probeer er nu achter te komen wat goed voor mij is en hoe ik dat het beste kan combineren met mijn sporten.
              en jah ik geloof die 28% ook niet helemaal maar ik weet wel dat ik een btje te veel vetten en overtollig vlees bij mn middel en buik heb ;-)

anyways..
              ik ben benieuwd naar jullie reactie!
              It was character that got me out of bed, commitment that moved me into action, and discipline that enabled me to follow through...

Comment

okay!...

kom net van de sportschool...
                wat ik wil gaan doen is dagelijks posten wat ik train en eet...

dus bij deze vandaag (op vele verzoek!);-)

08.00 begonnen met een eiwitshake en een kom meusli met melk
                09.00 op werk 1 boterham met smeerleverworst
                10.00 boterham pindakaas (had gelezen dat dat ook erg goed voor je was?)
                11.00 nix alleen gedronken
                12.00 meusli reep met noten
                13.00 lunch broodtje tonijn met sla en komkommer
                14.00 nix, zat nog best vol dus alleen wat extra gedronken
                15.00 nog steeds vol gevoel dus alleen een beetje gedronken
                16.00 meuslireep
                17.00 nix, alleen gedronken
                18.00 sportschool! (schema komt zo)

20.30 avond eten pasta met gehakt en tomaat en wat kruiden

22.00 eiwitshake
                daarna slapen om genoeg rust te pakken

Training vandaag: (duidelijk nog niet thuis in de benamingen)

eerst 10 minuten gefietst
                buikspieren. 5 X 15 legraise
                schouders 2 x 3 reps van 15 gewicht weet ik niet meer
                borst benchpress 3 x 15 - 20 KG
                rug 2 x 3 x 15 bent over row
                triceps triceps extentions 2 x 15 - 25 KG
                biceps dumbbel curl 3 x 15 - 30 KG
                benen 3 x 15 squats gewicht weet ik niet meer

morgen is mijn rustdag dus donderdag zal er weer een nieuwe schema staan
                pointers over hoe en wat ik donderdag het beste kan trainen zijn alrijd welkom ;-)

nog even terug komend op mijn vorige posts. met VETTEN bedoel ik dus geen mac donalds, Burger king KFC etc ;-)
                ik begrijp heel goed dat bepaalde vetten juist goed voor je zijn en dat je andere dingen moet laten varen.
                ik probeer er nu achter te komen wat goed voor mij is en hoe ik dat het beste kan combineren met mijn sporten.
                en jah ik geloof die 28% ook niet helemaal maar ik weet wel dat ik een btje te veel vetten en overtollig vlees bij mn middel en buik heb ;-)

anyways..
                ik ben benieuwd naar jullie reactie!
                1: je eten is bout. Te weinig en verkeerd.
                Waarom een eiwitshake als de rest van je voeding verkeerd is en niks geen eiwitten bevat? Een shake is een aanvulling, geen vervanging.

ONtbijt, begin inplaats van muesli met melk bijvoorbeel met havermout of brinta.

Verder mag (wat zeg ik, moet je meer eten tussen je ontbijt en 12 uur). BIjvoorbeeld meer brood(wel volkoren) met pindakaas, kipfilet etc.

12:00 uur: die muesli reep gaat er dus uit.

13:00 uur: als het verse tonijn is en geen tonijnsalade (uit zon bakje) is het goed. Echter, 1 broodje is echt te weinig.

S'middags eet je wederom veel te weinig. Neem bijvoorbeeld een bak kwark mee naar je werk en plunder die.

16:00 uur: weer weg met die mueslireep. Neem bijvoorbeeld een gr of 50 cashewnoten.

Avond eten: Is hier goed. Hou het goed.

S'avonds: je shake kun je na je training nemen.
                Maar neem voor het slapen ook nog langzame eiwitten voor de nacht. Bijvoorbeeld kwark.

Wat ik hier nu geef is echt GEEN goed schema. Ik geef je aanwijzingen wat zou kunnen. Probeer ong. 6 a 7 maaltijden op een dag te pakken. Maar wat voor een soort maaltijden dat zijn moet je bekijken aan de hand van je behoefte.

Je training hebben we niks aan, want de namen staan er niet bij. Zoek die eens op en post het dan met hoeveel sets en reps.

Goed dat je je voeding poste.

Groetjes
                Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                  1: je eten is bout. Te weinig en verkeerd.
                  Waarom een eiwitshake als de rest van je voeding verkeerd is en niks geen eiwitten bevat? Een shake is een aanvulling, geen vervanging.

ONtbijt, begin inplaats van muesli met melk bijvoorbeel met havermout of brinta.

Verder mag (wat zeg ik, moet je meer eten tussen je ontbijt en 12 uur). BIjvoorbeeld meer brood(wel volkoren) met pindakaas, kipfilet etc.

12:00 uur: die muesli reep gaat er dus uit.

13:00 uur: als het verse tonijn is en geen tonijnsalade (uit zon bakje) is het goed. Echter, 1 broodje is echt te weinig.

S'middags eet je wederom veel te weinig. Neem bijvoorbeeld een bak kwark mee naar je werk en plunder die.

16:00 uur: weer weg met die mueslireep. Neem bijvoorbeeld een gr of 50 cashewnoten.

Avond eten: Is hier goed. Hou het goed.

S'avonds: je shake kun je na je training nemen.
                  Maar neem voor het slapen ook nog langzame eiwitten voor de nacht. Bijvoorbeeld kwark.

Wat ik hier nu geef is echt GEEN goed schema. Ik geef je aanwijzingen wat zou kunnen. Probeer ong. 6 a 7 maaltijden op een dag te pakken. Maar wat voor een soort maaltijden dat zijn moet je bekijken aan de hand van je behoefte.

Je training hebben we niks aan, want de namen staan er niet bij. Zoek die eens op en post het dan met hoeveel sets en reps.

Goed dat je je voeding poste.

Groetjes
                  OKAY!!
                  ik heb hier al gelijk veel meer aan!
                  tanx! ik ga het gelijk aanpassen en mezelf wat beter wegwijs maken in de benamingen

Ik doe mn best...
                  Tanx again!

Comment

Trainingsschema stelt ook niet zoveel voor. Check mijn trainingssticky eens.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Voeding en training eerst op orde krijgen als je voor bodybuilding gaat!
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

ff snel een toevoeging...

jemig wat heb ik een spierpijn zeg!...
                        en dan lees ik dat mijn trainingschema niets voorsteld... (niet verkeerd bedoeld verder hoor)
                        maargoed ik ga dat ook wel aanpassen en hopen dat t dan wat beter gaat...

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                          Ga minder trainen. Vrijwel iedere dag trainen is te veel. Iedere dag buik trainen is helemaal overdreven.

Sixpack krijg je door je BF te verlagen (dus voeding) niet door iedere dag buikspieroefeningen te doen.
                          Sluit ik me volkomen bij aan.
                          Elke dag is juist niet goed.
                          Who's the Chef

Comment

ff snel een toevoeging...

jemig wat heb ik een spierpijn zeg!...
                            en dan lees ik dat mijn trainingschema niets voorsteld... (niet verkeerd bedoeld verder hoor)
                            maargoed ik ga dat ook wel aanpassen en hopen dat t dan wat beter gaat...
                            Spierpijn wil niet per definitie zeggen dat je het goed doet, aangezien je niet alle benamigen van je oefeningen kent vraag ik het me af of je de oefeningen ook wel correct uitvoert.
                            He who keeps silent consents.

Comment

heeft iemand misschien een goed dieet voor mij, ik heb nu een precentage van 13,9 maar je ziet die blokjes niet echt kan iemand mij helpen?

Comment

Originally posted by STARR View Post
                                heeft iemand misschien een goed dieet voor mij, ik heb nu een precentage van 13,9 maar je ziet die blokjes niet echt kan iemand mij helpen?
                                Punt 1 stel je even voor in het daarvoor bestemde topic.

Punt 2 Kant en klare voeding schema's worden hier niet gegeven.

Punt 3 Lees de sticky's, doe zelf een poging tot een voeding schema en men zal er commentaar op geven.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X