Je eet veeeeeeeel te weinig wat jij in een dag eet eet ik en de meeste van de leden hier in een uur. als je een vol gevoel hebt wil dat niet zeggen dat je niks moet eten.
weetje wat nou echt vreemd is?!
Collapse
X
-
okay..
dan bij deze mijn nieuwe schema wat betreft voeding.
even tussen mijn werk gemaakt en ga daar vanaf maandag direct mee beginnen...
7.30 = 1,5 scoop ISO WHEY + 75 gr. Brinta / havermout
10.30 = 3 volkoren boterhammen + 150 gr. Kipfilet / rosbief / runderrookvlees / tonijn
13.30 = 500 gr. Magere kwark (weet alleen niet of dit ook met een smaakje kan ofzo)
16.30 = 3 volkoren boterhammen + 150 gr. Kipfilet / rosbief
18.00 = sporten (ben nog bezig met een goed schema)
20.00 = 45 gr. ISO WHEY + 30 gr. Brinta + 1 stuk fruit
21.00 = 50 gr. Rijst / pasta + 150 gr. Kip / vis / biefstuk (schijnt heel goed te zijn) + 200 gr. Groente
23.00 = 500 gr. Kwark
even afzien denk ik...
is dit dan wel/niet goed?!It was character that got me out of bed, commitment that moved me into action, and discipline that enabled me to follow through...
Comment
-
ja indd...
het mijn eerste echte schema...
dus het is nu kijken wat ik uberhaupt wegkrijg... ik hoop gewoon dat ik het volhoud!
ik vind het wel lastig om te bepalen wat mijn behoefte is... ik bedoel, ik wil spiermassa krijgen maar ook afvallen bij mijn buik en middel..It was character that got me out of bed, commitment that moved me into action, and discipline that enabled me to follow through...
Comment
-
Als je die holy grail hebt uitgevonden laat je het ons dan even weten, zitten wel meer mensen op te wachtenThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostAls je die holy grail hebt uitgevonden laat je het ons dan even weten, zitten wel meer mensen op te wachten
kan wel leven met een klein buikje
(mn vrouwtje vind dat cute... ahum...)
dus mijn behoefte is toch meer groei hahaIt was character that got me out of bed, commitment that moved me into action, and discipline that enabled me to follow through...
Comment
-
Originally posted by beunhaas View PostJa iig al stukken beter als je vorige
zorg wel dat je je avond eten opkan. omdat je na je training brinta pakt met fruit en whey. kan best vullen en dit moet niet ten koste gaan van je avond eten
ja indd!
daarom is de hoeveelheid ook niet zo groot.
'cuz i like my dinners!
maar ik zal er zeker rekening mee houden!It was character that got me out of bed, commitment that moved me into action, and discipline that enabled me to follow through...
Comment
-
Originally posted by Dstar17 View Postik train 4 keer per week... is op zich niet heel erg veel dahct ik.. heel soms ook op zaterdag...
en eet bijna geen vet...
ik let heel erg op mn BF. zit nu op 28%... (schaam..)
maar is je buik dagelijks mee te nemen in je schema dan eigenlijk niet goed?
28% Vind ik voor een vrouw al vrij hoog,laat staan bij een man.
Comment
-
Originally posted by STARR View Postheeft iemand misschien een goed dieet voor mij, ik heb nu een precentage van 13,9 maar je ziet die blokjes niet echt kan iemand mij helpen?Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Dstar17 View Postokay..
dan bij deze mijn nieuwe schema wat betreft voeding.
even tussen mijn werk gemaakt en ga daar vanaf maandag direct mee beginnen...
7.30 = 1,5 scoop ISO WHEY + 75 gr. Brinta / havermout
10.30 = 3 volkoren boterhammen + 150 gr. Kipfilet / rosbief / runderrookvlees / tonijn
13.30 = 500 gr. Magere kwark (weet alleen niet of dit ook met een smaakje kan ofzo)
16.30 = 3 volkoren boterhammen + 150 gr. Kipfilet / rosbief
18.00 = sporten (ben nog bezig met een goed schema)
20.00 = 45 gr. ISO WHEY + 30 gr. Brinta + 1 stuk fruit
21.00 = 50 gr. Rijst / pasta + 150 gr. Kip / vis / biefstuk (schijnt heel goed te zijn) + 200 gr. Groente
23.00 = 500 gr. Kwark
even afzien denk ik...
is dit dan wel/niet goed?!
Nog enkele opmerkingen:
7u30: je doet melk bij de havermout? Die moet je ook mee tellen.
13u30: je kan smaak aan je kwark geven. Sommige doen fruit in, sommige zoetstof, andere whey... Zolang je er geen pure suiker in doet is het goed. Maar dit als middagmaal vind ik wat weinig.
20u: brinta vervangen door dextro, je hebt vlugge suikers nodig na je training; geen complexe.
23u: gooi er nog wat nootjes bij.
SuccesThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Status: @Onderhoud
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: