weetje wat nou echt vreemd is?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je eet veeeeeeeel te weinig wat jij in een dag eet eet ik en de meeste van de leden hier in een uur. als je een vol gevoel hebt wil dat niet zeggen dat je niks moet eten.

Comment

okay..
      dan bij deze mijn nieuwe schema wat betreft voeding.
      even tussen mijn werk gemaakt en ga daar vanaf maandag direct mee beginnen...

7.30 = 1,5 scoop ISO WHEY + 75 gr. Brinta / havermout

10.30 = 3 volkoren boterhammen + 150 gr. Kipfilet / rosbief / runderrookvlees / tonijn

13.30 = 500 gr. Magere kwark (weet alleen niet of dit ook met een smaakje kan ofzo)

16.30 = 3 volkoren boterhammen + 150 gr. Kipfilet / rosbief

18.00 = sporten (ben nog bezig met een goed schema)

20.00 = 45 gr. ISO WHEY + 30 gr. Brinta + 1 stuk fruit

21.00 = 50 gr. Rijst / pasta + 150 gr. Kip / vis / biefstuk (schijnt heel goed te zijn) + 200 gr. Groente

23.00 = 500 gr. Kwark

even afzien denk ik...
      is dit dan wel/niet goed?!
      It was character that got me out of bed, commitment that moved me into action, and discipline that enabled me to follow through...

Comment

ziet er even vlug gezien goed uit.
        Maar wat krijg je binnen en wat heb je nodig als behoefte? Alleen dan kun je zien of het nuttig is of niet
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

ja indd...
          het mijn eerste echte schema...
          dus het is nu kijken wat ik uberhaupt wegkrijg... ik hoop gewoon dat ik het volhoud!
          ik vind het wel lastig om te bepalen wat mijn behoefte is... ik bedoel, ik wil spiermassa krijgen maar ook afvallen bij mijn buik en middel..
          It was character that got me out of bed, commitment that moved me into action, and discipline that enabled me to follow through...

Comment

Als je die holy grail hebt uitgevonden laat je het ons dan even weten, zitten wel meer mensen op te wachten
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
              Als je die holy grail hebt uitgevonden laat je het ons dan even weten, zitten wel meer mensen op te wachten

kan wel leven met een klein buikje
              (mn vrouwtje vind dat cute... ahum...)

dus mijn behoefte is toch meer groei haha

Comment

Ja iig al stukken beter als je vorige

zorg wel dat je je avond eten opkan. omdat je na je training brinta pakt met fruit en whey. kan best vullen en dit moet niet ten koste gaan van je avond eten

Comment

Originally posted by beunhaas View Post
                  Ja iig al stukken beter als je vorige

zorg wel dat je je avond eten opkan. omdat je na je training brinta pakt met fruit en whey. kan best vullen en dit moet niet ten koste gaan van je avond eten

ja indd!
                  daarom is de hoeveelheid ook niet zo groot.
                  'cuz i like my dinners!
                  maar ik zal er zeker rekening mee houden!

Comment

Originally posted by Dstar17 View Post
                    ik train 4 keer per week... is op zich niet heel erg veel dahct ik.. heel soms ook op zaterdag...
                    en eet bijna geen vet...
                    ik let heel erg op mn BF. zit nu op 28%... (schaam..)
                    maar is je buik dagelijks mee te nemen in je schema dan eigenlijk niet goed?
                    Zoals Pinada al zei:''Sixpack krijg je door je BF te verlagen (dus voeding) niet door iedere dag buikspieroefeningen te doen''.

28% Vind ik voor een vrouw al vrij hoog,laat staan bij een man.

Comment

Laat een huidplooi meting doen anders is het toch bullshit, kan je nog beter in de spiegel kijken en schatten.

Comment

Originally posted by STARR View Post
                        heeft iemand misschien een goed dieet voor mij, ik heb nu een precentage van 13,9 maar je ziet die blokjes niet echt kan iemand mij helpen?
                        Nee luilak, dat mag je lekker zelf uitvogelen. Net zoals wij dat ALLEMAAL zelf hebben mogen doen.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Dstar17 View Post
                          okay..
                          dan bij deze mijn nieuwe schema wat betreft voeding.
                          even tussen mijn werk gemaakt en ga daar vanaf maandag direct mee beginnen...

7.30 = 1,5 scoop ISO WHEY + 75 gr. Brinta / havermout

10.30 = 3 volkoren boterhammen + 150 gr. Kipfilet / rosbief / runderrookvlees / tonijn

13.30 = 500 gr. Magere kwark (weet alleen niet of dit ook met een smaakje kan ofzo)

16.30 = 3 volkoren boterhammen + 150 gr. Kipfilet / rosbief

18.00 = sporten (ben nog bezig met een goed schema)

20.00 = 45 gr. ISO WHEY + 30 gr. Brinta + 1 stuk fruit

21.00 = 50 gr. Rijst / pasta + 150 gr. Kip / vis / biefstuk (schijnt heel goed te zijn) + 200 gr. Groente

23.00 = 500 gr. Kwark

even afzien denk ik...
                          is dit dan wel/niet goed?!
                          Zonder dat we weten wat je behoefte is en wat je hier mee binnenkrijgt, kunnen we niet zeggen dat je genoeg eet. Als ik mijn werk doe, of dat van de sterkste ophaler; zal veel verschil maken in mn behoefte.

Nog enkele opmerkingen:
                          7u30: je doet melk bij de havermout? Die moet je ook mee tellen.
                          13u30: je kan smaak aan je kwark geven. Sommige doen fruit in, sommige zoetstof, andere whey... Zolang je er geen pure suiker in doet is het goed. Maar dit als middagmaal vind ik wat weinig.
                          20u: brinta vervangen door dextro, je hebt vlugge suikers nodig na je training; geen complexe.
                          23u: gooi er nog wat nootjes bij.

Succes
                          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

ik doe nootjes in mijn kwark , dat mag ook toch (ongezouten zoiezo)

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Nee luilak, dat mag je lekker zelf uitvogelen. Net zoals wij dat ALLEMAAL zelf hebben mogen doen.

Hihihi, goed hoor Ophaler

Comment

Originally posted by Lukas View Post
                                Hihihi, goed hoor Ophaler
                                Ja als we hem/haar gaan helpen willen we er ook voor betaald krijgen want het is best een aardig werkje.
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X