Ronnie Coleman

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ja die brute 400 kg deadlift 2x ! 4 weken voor de olympia.
    Blijf het een goede bodybuilder vinden ondanks de slechte laatste performances op de Olympia
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Hij is enorm sterk, maar hoelang houd hij het vol, hij is gewoon een lopende hypofyse zoveel hormonen ziten er in hem

Comment

Originally posted by o-eilering View Post
        Hij is enorm sterk, maar hoelang houd hij het vol, hij is gewoon een lopende hypofyse zoveel hormonen ziten er in hem
        De veehouders zouden zeggen: "Rijp voor de slacht".
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Je hypofyse produceert een aantal hormonen, en betwijfel of er nog enige hormoonproductie plaatsvindt bij de mr O deelnemers.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik wil ook bij de politie
            ik wist niet dat je daar aas mocht gebruiken?
            bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Je hypofyse produceert een aantal hormonen, en betwijfel of er nog enige hormoonproductie plaatsvindt bij de mr O deelnemers.
              Denk idd ook dat hij amper nog een hormoonproductie heeft in zijn eigen lichaam....
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by koenv91 View Post
                ik wil ook bij de politie
                ik wist niet dat je daar aas mocht gebruiken?
                Mag ook niet.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

eehhh..ja klopt ze krijgen zoveel exra hormonen toegedient dat hun hypofyse zo goed als niets meer hoeft te procuceren

...Hahahah."shit" Je hebt mijn grapje verpest!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Denk idd ook dat hij amper nog een hormoonproductie heeft in zijn eigen lichaam....
                    Volgens mij helemaal niet..

Comment

Mag ook niet.
                      Nee lijkt mij ook, er zijn ook heel veel gasten als ronnie die ontkennen dat
                      ze kuren

zag er laatst nog een documentaire, over een prof bodybuilder, hij was echt enorm groot!,
                      toen vroeg die interviewer of hij had gekuurd, en die gast: Nee, tuurlijk niet, dit heeft mijn lichaam natuurlijk opgebouwd, wat denk jij dan stuk stront!
                      En toen wou hij niet meer voor de camera praten.

Maar goed, heb wel dikke respect voor gasten als ronnie!

Comment

Originally posted by Pieterman View Post
                        Je zou maar als ventje mot zoeken met een ecto van de politie daar. Dan komt hij even voor je staan . Dan denk je ook ooooeps!

Zo eentje?
                        Uhm...waarom heb jij een foto van mij? o.O

Mag ook niet.
                        Alles mag, zolang je maar niet gepakt wordt door een stel mierenneukers

Comment

Waarom? Omdat hij straks op 45-jarige leeftijd aan hartklachten sterft en zijn familie alleen achterlaat? Of omdat hij zich laat gebruiken als een circusfreak? Waarom heb je respect?
                          Tegenwoordig in proffessionele BB wint diegene niet met meeste discipline en aanleg,..maar diegene die het verst durft te gaan en het meest risico durft te nemen met AS.

Ik heb dikke respect voor mensen die eerst 120 wogen met een bf% van 35 en nu gewoon 75 kilo wegen met bf% van 13.
                          Ik heb dikke respect voor mannen als Hans kroon! Dat is pas knap
                          You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

hmm respect...misschien een vreemd soort bewondering. Die kerel is ZO groot. Hij mag dan wel vol vreemde hormonen zitten, hij is ENORM, zijn aders in zijn armen zijn zo groot als mijn polsen. Het lijkt me echt grappig om erachter te komen hoe het is om voor een dag in zo'n lijf te zitten.

Comment

weet iemand hoe oud coleman is ?

grtz

Comment

45 jaar nu .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X