Ronnie Coleman

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja ik heb zeker respect voor ronnie!
    Er zijn weining mensen die zijn lifts nadoen, en of zo'n fysiek hebben.
    Hij spuit zichzelf vol met anabolen, en daar gaat ie aan kapot, en dat weet hij ook donders goed, en toch doet hij het omdat hij zijn doel of wat dan ook wil bereiken,(hoe ziek groot het ook is)En ik heb daar een bepaalde bewondering/respect voor, omdat: ik het me zelf gewoon niet kan voorstellen dat je, je leven op het spel zet om dat fysiek te krijgen.Maargoed ik heb voor veel mensen respect..
    Maar zoals hans kroon En mensen die naturel dingen bereiken verdienen pas echt respect!
    Last edited by o-eilering; 13-06-2009, 21:42.

Comment

Originally posted by Pink View Post
      hmm respect...misschien een vreemd soort bewondering. Die kerel is ZO groot. Hij mag dan wel vol vreemde hormonen zitten, hij is ENORM, zijn aders in zijn armen zijn zo groot als mijn polsen. Het lijkt me echt grappig om erachter te komen hoe het is om voor een dag in zo'n lijf te zitten.
      Hij is zoals hij zichzelf nou eenmaal graag ziet. Voor hem is dit "normaal".
      Hij heeft via een lange omweg zichzelf gemaakt zoals hij zichzelf ziet.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Babo View Post
        45 jaar nu .
        het verbaasd me dat sommige bodybuilders toch zo oud worden ? als je ziet wat die al allemaal in hun lichaam hebben gejost ..

Comment

Anabolen betekend niet meteen dood en verderf hoor
          Zo dodelijk is het nu ook weer niet

Comment

Wat me opvalt is dat al die lui oefeningen uitvoeren waarvan gezegd zou worden dat verkeerd was.
            Weinig stil, veel swingen en meebewegen met het lichaam... blijkbaar werkt het wel..

Comment

Originally posted by little View Post
              Wat me opvalt is dat al die lui oefeningen uitvoeren waarvan gezegd zou worden dat verkeerd was.
              Weinig stil, veel swingen en meebewegen met het lichaam... blijkbaar werkt het wel..
              DSO en ik hebben daar nog wel eens "ruzie" over. Hij vindt dat gesmijt maar niks, maar als je ook nog kracht wil naast massa dan is een beetje smijt werk geen enkel probleem. Zeker met front/side raises, want als ik het niet doe dan heb ik eerder last van verzuring dan dat me spiertjes echt op zijn.

Maar met oefeningen als sqaut vind ik een "bounce" gewoon kut. Je plaatst onnodig tegenwerkende krachten op je ruggegraat wat niet bepaald gezond is. En zonder die bounce heb je geen momentum dus voel je de spieren ook echt werk leveren.

Comment

Originally posted by koenv91 View Post
                ik wil ook bij de politie
                ik wist niet dat je daar aas mocht gebruiken?
                Bij ons mag je alles bij de politie gebruiken, buiten je verstand...
                The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by tino View Post
                  het verbaasd me dat sommige bodybuilders toch zo oud worden ? als je ziet wat die al allemaal in hun lichaam hebben gejost ..
                  De meeste profs die overlijden op "mysterieuze wijze" zijn gestorven door uitdroging. Voornamelijk door de plastabletten en andere diuretica die voor een wedstrijd worden gebruikt. Er zijn ook aardig wat hartstilstanden bij en die worden dan weer wel met AS in verband gebracht. Maar dat is niet het gros.
                  Overigens is het gebruik van AS zeer zeker niet risicoloos. Je riskeert er allerlei gevaarlijke aandoeningen mee waaronder ook diverse vormen van kanker.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Lekker leven heb je dan geen shirt dat je past over broeken nog niet gesproken.
                    Hele tijd benen langs je geslachtsdeel schuren.. zal ook lekker comfortabel zitten allemaal.

Nee, niet mijn ding

Comment

Originally posted by little View Post
                      Lekker leven heb je dan geen shirt dat je past over broeken nog niet gesproken.
                      Hele tijd benen langs je geslachtsdeel schuren.. zal ook lekker comfortabel zitten allemaal.

Nee, niet mijn ding
                      Welke geslachtsdelen?

The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Dat bodybuilders AS gebruiken is geen nieuws, het is ook niet zo dat je met AS ineens de hulk wordt. Het kost jaren training en discipline om zo te worden, dagelijks voeding wegen bergen eten wegwerken trainen eten slapen. Het kost tijd moeite en vooral doorzettingsvermogen om steeds weer jezelf aan te zetten tot trainen en eten en naar wedstrijden toeleven en je daar voor 100% inzetten.

Mensen die eerst 120 kilo wegen met 35% bodyfat hebben dat toch ergens aan te danken. Als je 120 kilo weegt kan je prima afvallen met goede voeding en training. Het kost tijd maar niet zoveel tijd als dat het kost om groot te worden, zelfs niet met AS. En daarom heb ik respect voor mensen als Ronnie.
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X