Fotoalbum NAC Wereldkampioenschappen 2009 is Online!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fotoalbum NAC Wereldkampioenschappen 2009 is Online!

Op 6 juni 2009 hield de NAC de Wereldkampioenschappen Bodybuilding, Fitness en Figure in Den Haag.

In totaal 164 deelnemers (de koppels niet meegeteld), verdeeld over twaalf klassen, werkten zich uit de naad om winnaar of winnares van hun klasse te worden. De show was fantastisch, en de kwaliteit van de deelnemers en de hele organisatie van de wedstrijd laat zien dat de NAC niet die obscure bodybulding bond is waar vaak over wordt gesproken.

Gedurende de veertien uur die de wedstrijd duurde, inclusief de voorjurering en de korte pauzes, nam ik bijna 3500 foto's. Na de belangrijkste selectie overleefden 2924 foto's mijn 'alziend oog', en zijn nu te vinden in het wedstrijd fotoalbum. Niet alle foto's zijn even fantastisch, maar ik heb ze erin laten zitten om een goed beeld te geven van de wedstrijd. De foto's kunnen weer aangeschaft worden vanuit het fotoalbum of via de Foto's Aanschaffen pagina.

Klik hier om het NAC Wereldkampioenschappen 2009 wedstrijd fotoalbum te bekijken bij de Fotoalbums!

Een voorbeeldje:

Mooie foto's weer, was ook een mooie wedstrijd.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ziet er zeer goed uit. Damn wat heeft die gast op de voorbeeldpic dikke kuiten zeg! De rest van zijn fysiek ziet er natuurlijk ook zeer indrukwekkend uit daar niet van, maar je ziet dat de kuiten vaak wat minder zijn en die zijn bij deze deelnemer zeer goed ontwikkeld. Klasse!
      Owner of the Iron Playground.

Comment

nette foto's zoals altijd
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Ik vind die couples echt een prachtige klasse. Mooie fotos ook
          You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X