Beach boys op flip flops

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beach boys op flip flops

Ben net terug van de gym en er liepen weer een aantal beach boys op flip flops te "trainen". Ben sinds kort verhuisd en train nu in een nieuwe gym (in grootstad Brussel) vroeger liep er al wel eens zo'n debiel rond op teenslippers maar hier is het een echte plaag. Eentje had zelfs nog witte sokken aan in z'n addidas badslippers. Is dit in Nederland ook de nieuwste rage?

Mijn excuses aan alle flip floppende beach boys op het forum

Ken der ook wel een paar, zijn toevallig best brede gasten alleen geen benen he Want squatte is wel erg lastig op teenslippers
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Trainen op SLIPPERS??

Comment

Wat vind jij beach boys? Surfers?
        If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

idd , favoriete outfit zijn witte flip flops met een kuitbroek zodat je geen benen ziet een een tank topje en dan maar bankdrukken en bicpes trainen

Comment

Yep trainen op SLIPPERS

beach boys zijn van die macho types, die slechts die spiergroepen trainen die hen er breed laten uitzien (denken ze toch) zijn borst, schouders en bicpes

Comment

Originally posted by Jokke01 View Post
              Yep trainen op SLIPPERS

beach boys zijn van die macho types, die slechts die spiergroepen trainen die hen er breed laten uitzien (denken ze toch) zijn borst, schouders en bicpes

Bij beach boys denk ik aan surfers aan de kust van California, wist niet dat de nederlandse term voor Ricardo was vervangen voor beach boy.
              If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

Héhé, andere naam ... zelfde loosers

Comment

Kom ze ook wel eens tegen in de sportschool, pas nog een met volgens mij een zwembroek met palmboomprintjes erop Was wel breed maar die pielepootjes onder die torso, op en top beachboy.
                  " Failure is not an option "

Comment

Originally posted by Jokke01 View Post
                    Mijn excuses aan alle flip floppende beach boys op het forum
                    Je hoeft je niet te verontschuldigen. Hier mag je ze gewoon neerknuppelen zoals Japanners met baby zeehonden doen.

Comment

Vaak weten ze zelf ook wel dat uit verhouding is, maar dat maakt ze gewoon niks uit. Ze trainen voor UB-mass en klinkt lullig, maar kan me best voorstellen dat ze breder zijn dan mensen die ook benen erbij trainen. Zeg het wel is tegen iemand op 3/4 broek met muscle shirt (das bij ons nou een plaag) en dan ook niet eens kuite trainen. Goh ben je niet wat vergeten?

Hoezo ik heb toch handdoek bij me...

Ye that's what i'm talkin' about /point naar kuiten

Owh ja ik train geen benen, vandaag borstdag (en dan weet je al dat het elke dag van de week "borst-dag" is)

Jammer dat ze vergeten dat je breed wordt van flinke lats en dikke rug en niet zozeer van die bicep curls na hun full body side raises
                      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

omg beetje jaloers:P een bodybuilder vertoont natuurlijk geen macho gedrag

Comment

Train zelf ook altijd in driekwartsbroek (wel sportbroek uiteraard).
                          Vind gewoon fijne dingen... wist niet dat dat verder wat zegde in welke kleding je traint :/

Comment

Hier lopen ze vaak in voetbalshirtje, kraag omhoog en trainingsbroek in de sokken gestoken (of driekwartsbroek idd). Ofc. ook een pet op he.

Comment

het is niet de kuitbroek die het em doet hoor ...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X