Beach boys op flip flops

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by CruX View Post
    Ooit gehoord van een superset??????
    Uhu. Zover ik weet heeft dat meer nadelen dan voordelen. Goed, kan natuurlijk altijd dat ik dat verkeerd heb.

En waarom ik dat aso vind? Omdat er blijkbaar iemand anders bezig is met dat apparaat, daar heb je dan maar vanaf te blijven. En wil je toch dat apparaat gebruiken? Ga het dan vragen aan diegene.
    Ik heb het er toch over, als er niemand in de buurt is? Hoe de fuck moet ik het vragen, als ik er niemand bij zie? Wel goed lezen he.
    En nogmaals; waarom mag jij op 2, en een ander op niets?

Comment

Originally posted by eloy007 View Post
      haha we hebben het over beach boys niet over handoeken die op een apperaat liggen
      Oh shit, moet je hier ook al ontopic blijven dan?

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
        Oh shit, moet je hier ook al ontopic blijven dan?
        ik dacht ik haal jullie uit julie probleem:P

Comment

Teenslippers zitten gewoon heerlijk (al vind ik het niet gepast in een sportschool, vind het minder fris). Vind die schuine petjes wel kansloos.
          Zere neus?

Ik krijg eelt en kapotte huid en irritaties tussen me dikke teen en die er naast van die kut slippergevallen :S

Er op sporten is al helemaal kut.

Comment

In mijn geval ben ik er om de minuut ongeveer, maarja we hebben het hier over jou geval.

Mijn mening is dan dat je er vanaf moet blijven.

En iedereen mag twee apparaten gebruiken, al gebruiken ze er drie wat geef ik erom als ze maar niet een apparaat gebruiken waar ik mee bezig ben.

Comment

vind het ook irritant als mensen hun schijven niet opruimen. zit dikwijls te zoeken naar gewichten omdat de helft 'in gebruik' is.

Comment

Zowiezo hoor ik sommigen dat het we niet zo moeten kijken naar wat anderen dragen, nou vrienden misschien moeten jullie zelf de gym regels ook maar eens lezen er staat in elke commerciele (en bij ons ook in de uni gym)

Draag gepaste SPORTkleding (een leren jack een hoed van de koningin of slippers is geen sportkleding)
                GEEN mobieltjes
                GEEN slippers
                Handdoek verplicht
                Geen schijven op de grond
                Flessen moeten afsluitbaar zijn
                Men moet bereid zijn met 2 personen op 1 locatie te trainen

En nog een rits die ik niet uit me hoofd ken

Dus tis fijn als sommigen er zich niet aan storen, ik en 1000 anderen wel daarom zijn de regels er die knuppelige sukkels hebben zich daar ook aan te houden.

Als mensen supersets willen doen heb ik er geen probleem mee, maar ik pleur wel je spul er van af dan mag je tussendoor bij mij maar niet andersom. Zowiezo boeit de legpress me al geen ruk, maar dan nog. Als er 2 olympic barbells zijn en ik wil supersetten met bicep curls in het squatrek en foute overhead skullchrusher barbel tricep extension pullover fuck my elbows up-oefening dan kan ik er weinig tegeninbrengen als iemand zegt, yo ik ga ff tussendoor. Zelfde verhaal met de legpress/leg extension combo, maar als het een relaxte gast is zal ik desnoods op em wachten Hangt natuurlijk ook van de persoon af he Echter als je met een stopwatch rust exact houdt op 45sec en iemand wil tussendoor dan mag die met zelfde gewicht in me rustperiodes maar dan houd het ook op
                Last edited by Yawgmoth; 16-06-2009, 23:51.
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

zulk soort regels hebben we ook.. geen tanktopjes/mouwloze.. waar lopen de BB mee?
                  magoed ik doe gewoon mijn ding en ze kunne me niets maken als ik keer me handoek vergeet

Comment

Het zal mij een dikke worst wezen hoe die gasten erbij lopen, daar let ik niet op.
                    Ik kijk liever naar het vrouwelijk schoon wat hier rondloopt, strakke strechbroekjes of gasten met teenslippers,hmmmmmmm
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Waarom? Waarom zou jij op 2 apparaten tegelijk kunnen, en een ander op niets? En wat voor toegevoegde waarde brengt het aan jouw training?
                      Originally posted by CruX View Post
                      Ooit gehoord van een superset??????

En waarom ik dat aso vind? Omdat er blijkbaar iemand anders bezig is met dat apparaat, daar heb je dan maar vanaf te blijven. En wil je toch dat apparaat gebruiken? Ga het dan vragen aan diegene.
                      dames en heren

er bestaad ook nog zoiets als delen

als iemand er al op bezig is vraag ik netjes kan ik hem ook even tussen door pakken

zoms moet ie nog 1 x wacht ik even, en als ze vaker moeten

dan pak ik hem tussen door, daar doen wij niet zo moeilijk over
                      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                        Zowiezo hoor ik sommigen dat het we niet zo moeten kijken naar wat anderen dragen, nou vrienden misschien moeten jullie zelf de gym regels ook maar eens lezen er staat in elke commerciele (en bij ons ook in de uni gym)

Draag gepaste SPORTkleding (een leren jack een hoed van de koningin of slippers is geen sportkleding)
                        GEEN mobieltjes
                        GEEN slippers
                        Handdoek verplicht
                        Geen schijven op de grond
                        Flessen moeten afsluitbaar zijn
                        Men moet bereid zijn met 2 personen op 1 locatie te trainen

En nog een rits die ik niet uit me hoofd ken

Dus tis fijn als sommigen er zich niet aan storen, ik en 1000 anderen wel daarom zijn de regels er die knuppelige sukkels hebben zich daar ook aan te houden.

Als mensen supersets willen doen heb ik er geen probleem mee, maar ik pleur wel je spul er van af dan mag je tussendoor bij mij maar niet andersom. Zowiezo boeit de legpress me al geen ruk, maar dan nog. Als er 2 olympic barbells zijn en ik wil supersetten met bicep curls in het squatrek en foute overhead skullchrusher barbel tricep extension pullover fuck my elbows up-oefening dan kan ik er weinig tegeninbrengen als iemand zegt, yo ik ga ff tussendoor. Zelfde verhaal met de legpress/leg extension combo, maar als het een relaxte gast is zal ik desnoods op em wachten Hangt natuurlijk ook van de persoon af he Echter als je met een stopwatch rust exact houdt op 45sec en iemand wil tussendoor dan mag die met zelfde gewicht in me rustperiodes maar dan houd het ook op
                        Zit je niet toevallig op het USC in amsterdam? Die regels van die uni gym lijken wel verdacht veel op de regels daar

Originally posted by martin27 View Post
                        dames en heren

er bestaad ook nog zoiets als delen

als iemand er al op bezig is vraag ik netjes kan ik hem ook even tussen door pakken

zoms moet ie nog 1 x wacht ik even, en als ze vaker moeten

dan pak ik hem tussen door, daar doen wij niet zo moeilijk over
                        Woord
                        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

ik vind het ook kut als iemand anders mijn handdoek van het bankje gooit. eerst stond ik er gewoon nog naast was even aan het rusten. ik was nog geen 5 sec van het bankje en hij dacht dat ik klaar was. ik zeg hier natuurlijk ook vat van.

maar ik heb zelf ook wel eens een apparaat gebruikt waar iemand nog bezig was maar hij vond het niet erg.

Comment

Wat ook fantastisch is is als iemand je deadliftbar uit elkaar gaat halen terwijl je er gewoon achter staat... Lekker ze gang laten gaan en alsie klaar is zeggen, yo daar was ik mee bezig leg is lekker terug
                            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Ik vind het eigenlijk ook wel aso als je ergens anders traint en dan ergens je handdoek op legt om het 'bezet' te houden...

Comment

Het maakt mij werkelijk geen zak uit hoe iemand er uit ziet in de sportschool (uberhaut niet) .Ieder zijn of haar eigen manier.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X