Genetics - de oneerlijkheid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

mijn trainings maatje had eerst ook dikkere armen dan ik en ik trainde 4 keer per week en lette op mijn voeding en rust en hij trainde 2 x per week en lette niet op zijn voeding. nu is hij twee maanden niet geweest en ik wel.

ik nu heb ik dikkere armen dan hij en ben ook twee keer zo sterk. ik was wel blij toen hij na twee maanden weer kwam trainen en ik het verschil zag.

Comment

Ik ken ook een gozer...eet 2 keer per dag en nog volgens mij minder kcal dan Sonja Bakker voorschrijft.Hij rookt ook nog eens als een ketter en van blowen en alcohol was ie ook niet vies van.Sportte bijna niet,maar voor de keuring (Korps Mariniers) is ie een paar keer gaan hardlopen.En nu is ie dus marinier van beroep.

O,ja: hij had ook best een mooi lichaam.

Comment

Sja, Ik heb ook vergierde krachtstats, en kan slecht spier gainen..
        Ben er soms wel blij mee dat ik veel kan/mag eten om aan te komen..
        Wss val ik ook sneller af.. Elk voordeel heeft zn nadeel!
        Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

er moet veel gebeuren wil ik jaloers worden maar ik baal er wel van dat het best wel lang duurt voor ik mijn doel berijkt heb,denk dat het ook wel komt dat ik al 29 ben ,is niet oud hoor,weet ik,maar denk toch dat het scheelt als ik 10 jaar jonger was geweest.
          het blijft een leuke hobby en al doe ik er een jaar of twee jaar over dan moet dat maar.
          voer eendjes,geen oorlog

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
            haha fuck de ectos :P zoeken maar een andere hobby. Voetbal ofzo
            Beetje rustig man, ik ben ook ecto
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Vind het alleen maar demotiverend om naar zulke mensen te kijken.
              Ik heb gewoon zelf vroeger te slordig geleeft. Had ik dat niet gedaan, dan had ik er nu minder werk voor hoeven doen.

Goede vriendin van me heeft met haar rug een bepaalde bouw, dat ze niet slank zal lijken, terwijl ze het wel is. Denk liever aan dat het zo ook kan, dan mensen waarbij alles perfect gaat

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                Beetje rustig man, ik ben ook ecto
                daarom worden wij altijd vergeleken met stukjes hout

Comment

Crux wat heb je dan bereikt met 2x trainen en geen voedingsschema?

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                    haha fuck de ectos :P zoeken maar een andere hobby. Voetbal ofzo

Nee nee, fuck jou Shred.....

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Er zijn vet veel van die gasten op mn sportschool met genetics.
                      allemaal negers of antillianen.

maar je moet t zo zien...
                      jij ziet er nu zo uit en over een aantal jaren ook.
                      Maar over 4 jaar zie IK er niet meer uit als nu.

en dat is t verschil tussen een beachboy en een bb.

Comment

Originally posted by dedicated_athlete View Post
                        Er zijn vet veel van die gasten op mn sportschool met genetics.
                        allemaal negers of antillianen.

maar je moet t zo zien...
                        jij ziet er nu zo uit en over een aantal jaren ook.
                        Maar over 4 jaar zie IK er niet meer uit als nu.

en dat is t verschil tussen een beachboy en een bb.
                        en wie bedoel je met jij ? denk dat de meeste hier toch wel het doel hebben elk jaar een stukkie groter te worden en niet alleen de eerste 3 zomermaandjes te trainen. die boys blijven ook vaak niet hangen hier opt forum

Comment

Mijn spiermassa is redelijk op orde!!, als ik lange tijd niet getraind heb, zit ik messtal binnen twee maanden op mijn oude niveau, maar ik krijg mn vetmassa met geen mogelijkheid onder controle!!!

Bijv bankdrukken, in mijn trainingstijd zat ik gem op 140 Kg

Nu ben lange tijd er uit geweest 3 weken gelden begonnen en zit nu weer op 100 kg.

Maar dat vet blijft een probleem, ga volgende week eerst op vakantie, en tussen door veel zwemmen en tennissen denk ik !!! en dan na de vakantie gaan we ff knallen met trainen en fantsoenlijk eetschema!!

Gr
                          richard

Comment

Ik heb niet zoveel met aanleg, enz, er is nog zo'n groot deel wat je zelf bepaald. Al houd iemand zich niet aan een voedingsschema en hij traind gewoon hard dan kan hij nog goed groeien, kan daar niet jaloers op worden..
                            Veelal zie je het harde werk er toch wel vanaf stralen, of het nu hard werk qua trainen, voeding of rust is, als je die 3 echt verkloot ga je echt niet vooruit.
                            De enige oneerlijkheid vind ik AS gebruik, zelfs de meest zielige mannetjes die niet hard trainen of goed eten zitten al aan de AS, ik hoop wel dat de overheid hier strenger op toe gaat zien.
                            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Ik ben 32 en vandaag een gastje van ocharme 17 jaar met 34 kg dumbbell schoulder press zien doen terwijl ik verleden week bijna het ganse sterrenstelsel gezien heb met 32 kg dumbbell
                              ff lopen balen en daarna gewoon weer verder afzien, mijn tijd komt ook nog
                              Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

Comment

echt goeie genen heb ik ook niet

kom wel goed in massa aan, maar kwa kracht weer niet.
                                heb wel weer het geluk dat ik weinig in vet aankom, dat scheelt weer
                                160kg squat
                                225kg deadlift
                                130kg benchpress

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X