Originally posted by adon1s
View Post
Vraag
Collapse
X
-
Originally posted by adon1s View PostVoor een korte periode kan je gemakkelijk rond de 1700 kcal's gaan zitten.. Zou het niet te lang aanhouden. Goed zorgen dat je voldoende vezels binnenkrijgt (broccoli, lijnzaad) bij elke maaltijd en voldoende eiwitten en goede vetten eten.
Waarom zo laag gaan zitten? Dat is toch veels te weinig. Als ik het goed begrijp sport hij aardig wat, nou dan mag je zelfs meer eten.
Possel rekende uit dat zijn behoefte rond de 2700 kcal ligt, moet je er dan 1000 onder gaan zitten? Behoorlijke cut vind ik. Naar mijn idee onzin.Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Doen mensen zoals moi met carbcycle wel zo'n beetje. op sportdagen zit je dan op onderhoud of er net onder. Veel carbs eten zodat je genoeg energie hebt om te sporten. Op niet sportdagen compenseer je het door een pak lager in kcal te zitten door bijna alle carbs te schrappen en de eiwitten/vetten wat te verhogen.
Comment
-
Hoe laag is in carbs gaat is afhankelijk van hoe droog je wilt worden, of je nog cardio erbij doet en hoelang je erover wilt doen. Ik zie geen reden om -als je echt droog wilt worden- niet flink onder onderhoud te gaan zitten. Een refeed of carbs op dagen dat je traind is wel handig. Stofwisseling die veel trager wordt valt ook wel mee, gewoon genoeg vezels en groene groenten eten.
En waarom je het zou doen in een korte periode, hoe korter het kost om droog te worden, hoe eerder je weer kan gainen.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostHoe laag is in carbs gaat is afhankelijk van hoe droog je wilt worden, of je nog cardio erbij doet en hoelang je erover wilt doen. Ik zie geen reden om -als je echt droog wilt worden- niet flink onder onderhoud te gaan zitten. Een refeed of carbs op dagen dat je traind is wel handig. Stofwisseling die veel trager wordt valt ook wel mee, gewoon genoeg vezels en groene groenten eten.
En waarom je het zou doen in een korte periode, hoe korter het kost om droog te worden, hoe eerder je weer kan gainen.Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Ik vraag me dan af wat spierbehoud is.. Ik ben nog nooit slapper/slechter uit een cut gekomen dan dat ik erin ging. Al zou je iets spier verliezen, dat zit er dan binnen een week of 2 weken weer bij?In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-