Pulleyrek in mijn nek!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tering, je moet je ook wel kapot geschrokken zijn dan lijkt mij. Zo zie je maar weer hard trainen kan toch nog best gevaarlijk zijn. Wat zeiden ze verder nog dan van de sportschool zelf?
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
      Tering, je moet je ook wel kapot geschrokken zijn dan lijkt mij. Zo zie je maar weer hard trainen kan toch nog best gevaarlijk zijn. Wat zeiden ze verder nog dan van de sportschool zelf?
      Weinig, ik ben nog flink tekeer gegaan daar tegen zo'n droplul die maar stond te gniffelen en niet eens aan me vroeg hoe het met mij ging.

Ik was me echt de klere geschrokken, zal je toch gebeurden dat je het zo'n ding tegen je hoofd krijgt. Ben je klaar mee.

Ik neem aan dat ze hiervoor niet verzekert zijn aangezien dat toestel niet vast stond met de daarvoor bestemde haken/ogen waar een bout in moet op de grond

Comment

wat een bullshit gym man hier zit gelukkig alles met banden ana de muur vast. zoals latpulldown enzo anders kan je er ook mee gooien..

inmiddels wat bekomen van de schrik?

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
          wat een bullshit gym man hier zit gelukkig alles met banden ana de muur vast. zoals latpulldown enzo anders kan je er ook mee gooien..

inmiddels wat bekomen van de schrik?
          Gelukkig wel man Biertje gedaan, nu ben ik weer gekalmeerd .
          Morgen weer even kijken hoe het bij de gym is. Mocht men gaan zeuren dan stop ik per direct. 3 andere sportscholen om de hoek. Die eigenaar is nog wel pro bodybuilder geweest, die zou beter moeten weten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X