Belangrijk?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat het zo veel uitmaakte wist ik niet. Ikzelf heb er niet veel van vernomen mar goed zoiets
    is ook moeilijk zelf te testen, en waarom zouje het tetsen als bb-er. Ik staer van te kijken dat het nog
    merkbaar verschil maak. De rug is trouwens ook een redelijk grote groep spieren deze zal bij mij dan wel voldoende hormonen vrij hebben gemaakt voor die extra prikkel

Comment

Ik voetbal wel eens dus ik hoef me benen niet meer te trainen, ik loop ook best veel trtappen.

Comment

Tja,....ik weet niet ofdat ik dit meteen moet aannemen omdat een paar Denen dit bij 40 studenten hebben ontdekt.
        Zo te lezen hebben ze ook ontdekt dat je het best vet kan verbranden door een extra tshirt aan te trekken ahhaha
        Ik denk dat ik gewoon mijn bovenlichaam blijf trainen dooor gewoon mijn bovenlichaam te trainen

Waar ik wel in geloof is dat je sowieso je benen moet trainen als je vet wilt verbranden of als je spieren wilt krijgen. Maar meer omdat:

a. Als je je core traint (dus ook je benen) krijg je meer kracht. En als je sterker wordt kan je meer kilo's tillen. Meer kilos tillen bevordert weer spiergroei

b. Een kilo spier verbrandt meer energie. Dus als je wilt afvallen moet je zorgen dat ej zoveel mogelijk spieren krijgt. Op je benen valt veel winst te halen. Met trainen kan je "zo" 4 kilo spiermassa winnen op je benen. Dat gaat je bij je spierballen niet lukken

ps:

@quibus;..dat is in mijn optiek onzin. Train je je benen niet mee. Je moet korte setjes van zware spiersamentrekkingen doen om spieren te kweken.
        Anders kan ik net zo goed zeggen;..ik train mn armen want ik ping pong vaak
        You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

@quilbus, wat bilo zegt

Comment

Ik vind benen trainen niet altijd leuk maar doe ze wel en niet zo'n beetje ook.
            Ik vind het niet leuk omdat ik pijnen rijg in de onderrug

Comment

Originally posted by Bilo View Post
              Tja,....ik weet niet ofdat ik dit meteen moet aannemen omdat een paar Denen dit bij 40 studenten hebben ontdekt.
              Zo te lezen hebben ze ook ontdekt dat je het best vet kan verbranden door een extra tshirt aan te trekken ahhaha
              Ik denk dat ik gewoon mijn bovenlichaam blijf trainen dooor gewoon mijn bovenlichaam te trainen

Waar ik wel in geloof is dat je sowieso je benen moet trainen als je vet wilt verbranden of als je spieren wilt krijgen. Maar meer omdat:

a. Als je je core traint (dus ook je benen) krijg je meer kracht. En als je sterker wordt kan je meer kilo's tillen. Meer kilos tillen bevordert weer spiergroei

b. Een kilo spier verbrandt meer energie. Dus als je wilt afvallen moet je zorgen dat ej zoveel mogelijk spieren krijgt. Op je benen valt veel winst te halen. Met trainen kan je "zo" 4 kilo spiermassa winnen op je benen. Dat gaat je bij je spierballen niet lukken

ps:

@quibus;..dat is in mijn optiek onzin. Train je je benen niet mee. Je moet korte setjes van zware spiersamentrekkingen doen om spieren te kweken.
              Anders kan ik net zo goed zeggen;..ik train mn armen want ik ping pong vaak
              Originally posted by Babo View Post
              @quilbus, wat bilo zegt

hoewel ik quibus niet ken, weet ik gezien zijn aantal posts wel dat hij een grap maakt...dat je dat niet door hebt zeg
              Groeten

Comment

Tja,..ga niet bij elke post me bedenken of dat nu serieus bedoelt is of niet
                You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

ik doe dat wel, met een zeer uitvoerige analyse
                  Groeten

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
                    Ik vind benen trainen niet altijd leuk maar doe ze wel en niet zo'n beetje ook.
                    Ik vind het niet leuk omdat ik pijnen rijg in de onderrug
                    Same here, vind het ook niet leuk, vooral omdat je na 1 a 2 goede oefeningen al kapot bent. Pijn in m'n onderrug valt tegenwoordig goed mee nu ik wat meer op m'n houding let, vooral tijdens het squatten.

Comment

jah kheb besloten om me armen te splitten biceps bij rug triceps bij borst en dan de derde dag voor schouders en benen
                      Pumping Iron.

Comment

Hahahah. Dat Revius de enige is die het sarcasme weet te onderscheiden zeg. Hahahah.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

dit doe ik dan wel 2x dus 2x3 dagen per week ik weet niet of dit een overtrain gaat veroorzaken
                          Pumping Iron.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X