Belangrijk?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Belangrijk?

Hoi iedereen, ik had laatst iets gelezen en vaker gehoor dat je benen een belangrijkere spiergroep is om te trainen dan veel mensen denken er werd gezegd dat als je,je benen traint er een stofje vrijkomt die je bovenlichaam groter/breder maakt om zich hierop aan te passen.

Is dit lulkoek of zit hier een kern van waarheid in, want benen heb ik altijd als het minst belangrijk gezien tot ik dus dit gelezen en gehoord had.

Ik wou graag weten of iemand hier meer over weet.

Alvast bedankt!
    Pumping Iron.

ja het is waar. Dus train je benen.

Comment

aanpakken die benen!

Comment

Gewoon er bij trainen idd.

Tenzij je tot de Beachboy groep hoort natuurlijk
        Who's the Chef

Comment

Ja grote spiergroepen stimuleren de groei
          Dus afraggen die beesten.
          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Was dat niet dat t zorgt dat je meer testosteron aanmaakt dan en dus spiergroei bevordert? Als je dus benen meepakt wat dus weer zorgt voor meer groei ?

Comment

Ok jah ik trainde ze wel maar niet egt zo intensief als de rest, en nee ik ben geen beachboy :P kben zo wit als kalk enk haat zand.
              Pumping Iron.

Comment

Als je niet voor lul wilt staan zijn sterke benen sowieso al een must.. stel je voor dat een mooie dame aan je vraagt of je eventjes die zware doos voor dr wil optillen, en jij met je super brede armen krijgt het niet opgetild omdat je nog geen 50 kg kan squatten en of deadliften. (kunt natuurlijk ook vanuit je rug proberen te tillen met alle risico's :P )

Wanneer je je spieren traint maken ze groeihormonen aan. Grote spieren maken meer groeihormonen aan dan kleine spieren. Je halve lichaam is je onderlichaam, nogal zonde als je dat gedeelte niet aan het werk zet om wat groeihormoontjes aan te maken En die groeihormoontjes zijn voor zover ik weet niet plaatsgebonden. Als je je benen traint, dan groeit je bovenlichaam ook mee (het krijgt iig de extra groeistimulans).

Comment

Het schijnt zelfs zo te zijn, dat je je biceps kunt laten groeien door simpelweg alleen benen te trainen. Nu weet ik natuurlijk niet of dat werkt als je al enig wat ervaring hebt maar als beginner zou het moeten kunnen. Genoeg reden voor de Trippel B Boys om te squatten lijkt mij.

Edit: was een onderzoek op ergogenics. Lieten ze mensen alleen benen trainen. Gevolg was dat ook bovenlichaam mee groeide zonder dat die getraind werd.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

In me log kun je zien hoe vaak ik me biceps train en die krengen groeien de laatste weken net zo hard als me benen. Vreemd genoeg net zo hard als dat er opeens PR vooruitgang in de squat zit

Maar de rug oefeningen zijn belangrijke assists en pak je biceps ook mee dus als je dat zwaar genoeg doet naast het been trainen zit je goed.

Comment

Originally posted by Pieterman View Post
                      Was dat niet dat t zorgt dat je meer testosteron aanmaakt dan en dus spiergroei bevordert? Als je dus benen meepakt wat dus weer zorgt voor meer groei ?
                      Jeps maar niet meerkbaar meer groei ofzo.
                      Het zal idd wel helpen maar dat is minimaal en
                      niet merkbaar. Gewoon wel de benen trainen verder

Comment

Fout. Dat is zeker WEL merkbaar!
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik heb zelf ook een tijd geen benen getraind en merke echt geen verschil
                          De hoeveel heid extra test doe vrij komt is daar niet hoog genoeg voor !!

Verder traind een maat van mij ook nooit de benen maar is tog gruwlijk sterk en
                          heeft serieus een massive bovenlichaam waar je u tegen zegt. Tog raad ik wel aan de benen te trainen want dit heeft tog wel meer voordelen dan nadelen
                          Last edited by LittleMofo; 28-06-2009, 14:35.

Comment

idd gewoon trainen die benen.
                            heb het zelf jaren niet gedaan en die lopen nu ''hopeloos'' achter qua kracht.

bank druk meer dan ik squat en dat slaat als een lul op een drumstel.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

@ Luppie
                              Doet u even lezen. En genoeg extra hormonen voor krachtgains, is ook genoeg hormonen om wat extra massa aan te zetten.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X