F*ckin' K*tzooi !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• F*ckin' K*tzooi !!

nou mensen heerlijk nieuws ..

Voelde me al 3 dagen ellendig en sinds vandaag zat er bloed bij men ontlasting dus dacht toch maar ff langs de arts te gaan .
    Heb ik volgens hem een bacterie opgelopen ( soort van voedselvergiftiging)

dit komt echt waardeloos uit , fysiek eindelijk lekker vooruit aan het gaan en dan krijg je zoiets

hopen dat het snel over is en men fysiek er niet te veel onder lijd ...
    mja als je alleen beschuit en soep eet zie ik het somber in

Ciao
    Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Sterkte bro.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Sjimmie View Post
      nou mensen heerlijk nieuws ..

Voelde me al 3 dagen ellendig en sinds vandaag zat er bloed bij men ontlasting dus dacht toch maar ff langs de arts te gaan .
      Heb ik volgens hem een bacterie opgelopen ( soort van voedselvergiftiging)

dit komt echt waardeloos uit , fysiek eindelijk lekker vooruit aan het gaan en dan krijg je zoiets

hopen dat het snel over is en men fysiek er niet te veel onder lijd ...
      mja als je alleen beschuit en soep eet zie ik het somber in

Ciao
      zolang duurt het toch niet om het weg te krijgen, neem aan dat het niks dodelijks is. Paar medicijnen doen tegenwoordig wonderen. 1 week niks doen is geen ramp, ook al verlies je dan bijvoorbeeld 1 kilo ( wat mij best veel lijkt ), het zit er zo weer aan, niks aan het handje, gewoon uitzieken, je gaat waarschijnlijk later netzo hard weer door als nu.

in ieder geval sterkte ermee en niet de moed opgeven

Comment

Sterkte man, mag je niet gewoon shakes en dergelijken nemen?

Comment

Das klote!!!

Iig succes en sterkte kerel.
          I'm in transformation mode!!!!

Comment

Inderdaad klote! Beterschap!
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

sterkte, zou vooral casseine shakes met havermout drinken om zoveel mogelijk vast te houden. En omega caps.
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Herstel is je eerste prioriteit! Richt je daar eerst maar volledig op. Als dat betekent dat je moet rusten en je je niet aan je BB voedingregime kunt houden door deze ziekte dan zul je dat voor lief moeten nemen! Als je snel herstelt kun je je BB lifestyle weer oppakken. Je lichaam heeft spiergeheugen, wat betekent dat je als je goed eet en traint weer binnen een maand op je huidige niveau kunt zitten of zelfs er over heen! Sterkte en beterschap!
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                  sterkte, zou vooral casseine shakes met havermout drinken om zoveel mogelijk vast te houden. En omega caps.
                  Denk dat dat er gelijk weer uitkomt, vooral havermout..
                  En van havermout komen je darmen ook niet echt tot rust, van beschuit enz wel.

Ot: Beterschap!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                    nee man is helaas geen optie , mag zowiezo geen zuivel producten en precies wat patricia zegt men maag en darmen moeten tot rust komen enzo dus geen zware shit eten ..

Verder krijg ik 1 van deze dagen de uitslag van de test om te kijken wat het excact is , dan zal ik waarschijnlijk goeie medicatie krijgen en is het hopelijk snel over want dit gaat natuurlijk nergens over ..

Thuis freaken ze al helemaal en beweren dat het aan men whey shakes ligt want hoe vaak ik het ook uitleg dat ik het nodig heb .. deze mensen willen het niet geloven en willen toch echt dat ik stop met de shakes ..
                    Nou das dan dikke vette PECH voor hun haha ..

Comment

oke de uitslag is binnen en ze konden vreemd genoeg niets vinden dus is waarschijnlijk toch echt voedselvergiftiging geweest .. voel me al stukke beter maar zal lichamelijk nog wat aan de zwakke kant zijn kwa trainen .. men ouders raden het af maar ik ga morge vroeg als ze werken zijn toch stiekem weer traine als een malle
                      misschien fuckin dom maja ik word gek zo , met dat gruwelijke beschuit dieet heb ik het idee dat de massa spontaan verdwenen is ( wat natuurlijk een beetje mijn inbeelding zal zijn :P )
                      ben ik weer begonnen met voorzichtig normaal eten te nuttige inplaats van beschuit en crackers ..
                      dus nou ff 5 dagen complete rust gehad en 3 dagen alleen maar beschuit gegeten ..

It's time to lift some weights dacht ik zo dus verheug me er al op morge vroeg om lekker te gaan trainen

Comment

Succes!
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Wees blij dat het geen bacterie oid is kerel.

Hoop dat je er vanaf bent.
                          Who's the Chef

Comment

waarom mag je niet trainen en niet gewoon eten tijdens een voedselvergiftiging?
                            Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
                            http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Good luck Sjimmie

Al goed dat het geen bacterie was, hoop dat je terug snel hard kunt trainen.

Ik heb het al moeilijk met 1 weekje rust laat staan moest ik te horen krijgen dat ik mijn trainingen voor een langere tijd moet staken. ik kan me voorstellen hoe rottig je je moet hebben gevoeld.
                              Only those who risk going too far can possibly find out how far one can go - George Eliot

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X