Heb het zelf als ik door parallel ga en dan een soort scheurend geluid als ik omhoog kom.
train ik wel goed of kan het beter?
Collapse
X
-
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
-
Originally posted by GeneralIx View PostZelfde hier. Boeit niet, hoe tegennatuurlijk het ook klinkt.The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostLig beetje aan hoe het kraakt, ik heb wel een van ergste vormen daarbij lol
Eerst was het gefixed door ipv Backsquat, FSQ te doen. Maar het is back and with a vengeance. Denk alleen niet dat jij zo erg hebt als ik, moet je anders even filmpje maken met geluid kunnen we horen/zien waar het gebeurd.
Heb het zelf als ik door parallel ga en dan een soort scheurend geluid als ik omhoog kom.
Als geen pijn doet is je techniek op dingen wss gewoon kut, maar dat kun je fixen
Comment
-
Originally posted by mastervinz View Posthey hallo iedereen , ik ben vincent en ben nieuw hier. ik train al een tijdje en boek opzich aardig resultaat , wat dat betreft ben ik tevreden maar ik vraag me soms af hoe jullie trainen , en hoeveel tijd jullie erin steken bij 5 dagen trainen bijvoorbeeld. voeding is voor mij geen probleem al heb ik het soms wel wat moeilijker omdat ik kok ben.
wat ik me afvraag=
-hoe lang trainen bij 5 dagen per week
-hoe lang doen jullie cardio en elke dag of af en toe
-
laat me weten hoe jullie het aanpakken zodat ik het kan vergelijken met mijn manier van trainen en zo misschien toch net dat beetje meer resultaat kan behalen. waarschijnlijk kom ik met nog meer vragen aangaande de antwoorden.
thanx
het kan beter.
Comment
-
Lekker topic en lekkere vragen stel je.. Dingen zoals 'hoe lang bij 5 dagen trainen' slaat niet echt ergens op.. Dat je geen 3 uur per keer bezig moet met alleen krachttraining is wel duidelijk, maar een goed schema bestaat niet uit een tijdsindicatie voor totale trainingstijd. Wel qua tijdsindicatie voor rust, of bepaalde tijd om een oefening te voltooien.
Zou eens wat meer gaan lezen, bijv:
TMUSCLE.com | How to Design a Damn Good Program - Part 1
Nog een goed voorbeeld van een echt standaard schema, deze is heerlijk basic:
TMUSCLE.com | Big Boy BasicsIn college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostLekker topic en lekkere vragen stel je.. Dingen zoals 'hoe lang bij 5 dagen trainen' slaat niet echt ergens op.. Dat je geen 3 uur per keer bezig moet met alleen krachttraining is wel duidelijk, maar een goed schema bestaat niet uit een tijdsindicatie voor totale trainingstijd. Wel qua tijdsindicatie voor rust, of bepaalde tijd om een oefening te voltooien.
Zou eens wat meer gaan lezen, bijv:
TMUSCLE.com | How to Design a Damn Good Program - Part 1
Nog een goed voorbeeld van een echt standaard schema, deze is heerlijk basic:
TMUSCLE.com | Big Boy Basics
ik ben in ieder geval blij dat de info die ik nu al heb grekegen van iedereen hier me een heel stuk vooruit heeft geholpen.
piece
Comment
-
Ik split nu in 5 korte dagen van 40-50 min, ma-vr. Doe mijn core oefening zorg dat ik kost wat kost een PR zet, dan besluit ik per dag of ik nog energie heb om wat assisstance werk te doen of dat ik gewoon verrot ben. Vaak doe ik 1-2 oefeningen ernaast nog om het aan te vullen tot 45 min, dan pak ik me shit en ga naar huis. Als ik een rukdag heb, had vorige week dinsdag, voelde me kut geen energie veelte moe tyfusgeslapen. Ben gym naar binnen gelopen, streteches gedaan, FSQ opwarm setjes. Me topset een 1 rep PR gezet (3 ipv 2 dus das nog moeite ook ) beslote dat ik doodop was en naar huis gegaan. Gym in 20 min en weer naar huis, maar wel PR gezet. Volgende dag naar gym voelde me wel top en gewoon 50 min rug gebeukt.
Bekijk het gewoon per dag hoe meer je traint hoe meer flexibiliteit je hebt. Als je maar 2x FB doet in de week om wat voor reden dan ook mag je niks willen dan moet je gewoon losgaan die 2x per week.The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
yo guys , wat ik gisteren heb meegemaakt ken ik nog niet! ik heb gisteren als een beest gebeukt in de gym. fb gedaan en flink doorgegaan. warming up 25 min cardio , 5 km , alle onderdelen full sets 30 x 4 pyramide gepakt. ik had er zin in , maar goed , ik was dus klaar , netjes m,n eiwit genomen , en ik voelde me helemaal niet goed gewoon , ik stond te trillen op m,n poten , was helemaal duizelig , tintelingen door m,n lijf , steken in m,n zij buispieren. zeker tot een paar uur na de training. heb ik wat fout gedaan of zo?,te hard getraind? hebben jullie hier ervaring mee?
Comment
-
Pauper getraint klinkt het gewoon lol, zal vast vermoeiend zijn maar of je er wat mee bereikt...
Cardio van tevoren is al fail
30 reppers voor 4 sets is al fail
Dat allemaal doen met een fullbody schema, epic fail
Een jaar in de gym bezig zijn voor alles helpt ook al niet
Eiwit doet amper wat na de training voor glycoseen, je moet je snelle carbs hebbenThe internet, SERIOUS business!
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostPauper getraint klinkt het gewoon lol, zal vast vermoeiend zijn maar of je er wat mee bereikt...
Cardio van tevoren is al fail
30 reppers voor 4 sets is al fail
Dat allemaal doen met een fullbody schema, epic fail
Een jaar in de gym bezig zijn voor alles helpt ook al niet
Eiwit doet amper wat na de training voor glycoseen, je moet je snelle carbs hebben
Comment
-
Originally posted by mastervinz View Postokay thanx, hier wil ik even op doorgaan met je , er is mij geadviseerd om eiwitshake te nemen binnen een half uur na de training , deze zouden snelle eiwitten bevatten , leg me eens uit wat wat je dan bedoeld met snelle carbs? kom zo nog met een paar vraagjes.The internet, SERIOUS business!
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostDextrose/vitargo is belangrijker post workout dan eiwitten, staat ook wel in de stickies als ik me niet vergis. Gaat puur om het aanvullen van glycoselevels, insulinepiek en minder om innemen van eiwitten, reden dat eiwitten helpen is vanwege de BCAA"s in de eiwitten en de lucine, niet zozeer feit dat je eiwitten inneemt
en hoezo is cardio niet goed dan? moet ik dit dan na de training doen , of helemaal niet als ik ga trainen?
Comment
-
Als jij 4 sets voor 30 reps squat zonder te kotsen, shit gast immens respect lol
Ik pak tegenwoordig gewoon iets van snelle/cheat carbs na trainen, alles wat erbij zit reken ik als bonus. Zorg gewoon dat ik de busreis terug overleef en dan ga ik thuis los op alles wat ik kan vinden lol
Vaak gewoon pak choco direct na traine, dextrose vond ik kut krijg megabloat van en moet er soms van nekken, dus dat doe ik niet meer. Vitargo is echt topspul, merk gewoon dat je na 10 min volop energie terugkrijgt, maar tis te duur.
Belangrijkste is gewoon dat je gedurende de dag alles binnenkrijgt (ik train beter op wat in me maag dus op weg naar gym stouw ik nog een whey, haver, melk, crea shake naar binnen, ja crea erna en shit blabla boeit me niks), na de training gewoon zorgen dat je jezelf niet naar de klote helpt door niks te eten of alleen 20gram whey ofzo, net alsof dat zoden aan de dijk zet. Ik kom daar de gym uitgekropen en dan zou 20gram whey me op de been helpen, don't think so. Snap ook wel dat je helemaal naar de klote was met 6 miljard reps in je training nadat je door cardio je glycoseen al schop naar beneden hebt gegeven. Hoe zie jij dan voor je dat 20-40 gram whey aan het werk gaat in je lichaam ? Tis niet zo dat het naar je spieren zoeft en hier klaar go for it lol
30 reps doen echt teweinig, tenzij je buffe gewichten pakt en dan nog is het ter afwisseling na je werksets en niet als basis. Beginners wordt geadviseerd er 15 te doen, hoe jij aan 30 komt is me ook een raadsel.The internet, SERIOUS business!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: