train ik wel goed of kan het beter?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Yawgmoth View Post
    Zucht, ik zal het wel weer posten

No kidding, typ in squat bij Google en dit is de EERSTE die je krijgt, je hoeft niet eens meer op afbeeldingen te drukken
    FUCK ME!! Omg.. heerlijk. Brrrrrr..

Comment

Dude das wel een hele gare bump van die oude post

@ mastervinz succes. het zal wennen zijn maar je zult in de loop van de tijd wel merken dat het gewoon steeds beter gaat omdat je spieren weer ontwikkelingen.

Comment

Hij heeft anders wel gelijk.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

(waarschuwing, alleen personen boven de 18 jaar mogen het onderstaande lezen)
          Geen 18? Fuck off!

Joke little boys, don't get upset.. enjoy your lovely dreams after seeing this sex-angel.

Fuck it. Ik kan er nog steeds niet om heen. Dat is dus een chick die ik elke dag zou blijven beffen, likken en neuken. Genoeg info verder.
          I'm in love. Zo hoort het! Maar al te prachtige lichaam en ontiegelijk geile benen.
          Last edited by Nex-; 07-09-2009, 22:07.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
            Fuck it. Ik kan er nog steeds niet om heen. Dat is dus een chick die ik elke dag zou blijven beffen, likken en neuken. Genoeg info verder. I'm in love. Zo hoort het! Maar al te prachtige lichaam en ontiegelijk geile benen.
            opzich wel goed voor de tongspieren , heb je daar weleens spierpijn gehad? ik wel! en inderdaad , die benen zijn gruwelijk meesterlijk!!!!!!!!

Comment

I'm just fucking enjoying this. Guess i'll just have to deal with my upcoming wet dreams for the next few days.

Sorry voor dit bro.. is niet mijn bedoeling om je topic te verpesten maar dat vind je vast niet zo erg (gezien je reactie). Te hoog in test op het moment.

Gruwelijk inderdaad. Ik zou maar al te graag mijn tongspieren willen trainen bij een chick als dat. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!

Comment

Originally posted by mastervinz View Post
                opzich wel goed voor de tongspieren , heb je daar weleens spierpijn gehad? ik wel! en inderdaad , die benen zijn gruwelijk meesterlijk!!!!!!!!
                Heb wel eens kramp in me tong, maar dat krijg je er van als je veel borden schoon likt

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                  (waarschuwing, alleen personen boven de 18 jaar mogen het onderstaande lezen)
                  Geen 18? Fuck off!

Joke little boys, don't get upset.. enjoy your lovely dreams after seeing this sex-angel.

Fuck it. Ik kan er nog steeds niet om heen. Dat is dus een chick die ik elke dag zou blijven beffen, likken en neuken. Genoeg info verder.
                  I'm in love. Zo hoort het! Maar al te prachtige lichaam en ontiegelijk geile benen.
                  Zou geen zin of tijd meer hebben om te gaan trainen... Maar ik weet zeker dat mn buik strak blijft....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X