Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja opschrijven wat je in je hoofd hebt werkt erg goed voor mij.. kan normaal altijd goed slapen.
Maar soms heb je veel dingen wat je moet onthouden.. gewoon opschrijven en ergens neerleggen waar je sochtens langs komt.
Dan hoef je daar niet meer aan te denken.
Idd. Ik zou niet gelijk een uitweg in medicijnen gaan zoeken.. Soms wordt er naar mijn idee te snel naar een medicijn gegrepen.
Idd. Ik zou niet gelijk een uitweg in medicijnen gaan zoeken.. Soms wordt er naar mijn idee te snel naar een medicijn gegrepen.
Believe you can change
Idd, pilletjes zijn een te makkelijke oplossing voor vele. Het probleem is dat wanneer je geen melatonine of een andere stof nodig voor te slapen aanmaakt, je weinig keuze hebt. Tenzij 100 tomaten eten zoals hier al stond, be my guest
Vaak is het de dingen die malen in je hoofd. Ik heb dat ook een lange tijd gehad.
Het is moeillijk maar probeer de dingen van je af te zetten. Uit eindelijk is het mij ook gelukt dus zal dat ooit jou ook wel lukken.
1. maak je geen zorgen over werk of school. Werk is nooit af er komt altijd weer ander werk. Dus je schiet er niets mee op om de druk te maken daar over, School ach dat komt wel goed.
2. Ruzie gehad? Pffffff we zijn maar mensen en die maken nu eenmaal ruzie.
Gooi het over je schouder haal diep adem en doe alsof er niets aan de hand is. Maak een leuke opmerking daar over.
3. Tja kan zoveeel dingen bedenken. zou zeggen slaap een nachtje erover morgen kijk je er anders tegen aan.
4. Weltrusten , ik wens je een goede nachtrust bro.
Ook hierbij zijn er meerdere wegen naar rome. Ik ben erg moeilijke slaper, zelfs naar slaapkliniek geweest toen ik nog een klein menneke was en aantal dingen die in mijn ervaring werken:
- glas warme melk
- melatonine
- sex voor slapen gaan.
- op je rug met handen op je buik (krijg je automatisch buikademhaling!! werkt briljant)
- warme douche voor slapen gaan
- dagboek 's avonds bijhouden
- koude kamer maar warme deken
- zorgen dat je genoeg beweging (cardio) hebt gehad in de avond
- yoga voor slapen gaan
- simpele strips (donald duck ofzo) in bed lezen voor slapen gaan
ik ben een vrij slechte slaper, krijg m'n hoofd niet leeg in bed.
ik kan ook overdag soms vrij moe zijn maar tegen de avond lijk ik er altijd door te komen. zeker na de training ben ik volledig pumped-up.
zma helpt me dieper slapen, maar ik wordt er ook niet meer moe van.
Ik heb ook pilletjes gehad, zoals bijvoorbeeld oxazepam. Maar zitten wel nadelen aan. Je kan het met alcohol vergelijken. Je valt er snel door in slaap en je slaapt langer door. Maar de kwaliteit van je slaap is veel minder en je krijgt dag erna een terugval
Ik 'zit' al 10 jaar aan de melo..
Welliswaar in kleine dosis (0,5 gram) maar gebruik het al wel 10 jaar..
Zodra ik deze dosis savonds niet neem geraak ik niet in slaap..
Melatonine is een hormoon die je lichaam zelf aanmaakt (Of juist niet / te weinig)
Melatonine zit ook in natuurlijke producten, 100 hele tomaten bevatten dezelfde waarde als 0,5 gram Mela, niet een aanrader dus neem gewoon 5 kleine pillekes van 0,1 gram per keer..
Laatst las ik een studie dat aantoonde dat melatonine je testosteron wel wat aantaste.. Maar goed, een slechte slaap doet dit ook, dit ging overgens wel over gebruik op grotere hoeveelheden (2-5 Gram).
Ik val hierdoor vlot in slaap, wakker wordt ik ook wel snachts en vroeg op ben ik zeer zeker ook omdat ik niet lang kan snurken helaas..
Ben nu ZMA aan het proberen, merk er overgens nog weinig van, Valeriaan heb ik ook al is gedaan maar dit werkt ook niet genoeg imo..
Temazepam al geprobeerd?
@ General: Ik denk dat de ionenstroom tussen de receptor en het substraat moeilijker gaat verlopen naarmate de tijd vordert.
"Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"
Ik zou toch kiezen voor een dikke joint, of iets te eten/drinken gemengd met wiet.. Gains zijn fantastisch en 100% natuurproduct.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
al eens dormesan geprobeerd?
Is een homeopathisch middel(druppels en tabletjes).
Is te koop bij de drogist(ik haal het bij kruidvat/etos/DA).
Ik heb er in elk geval goede ervaringen mee(ben ook een moeilijke slaper door niet stil te krijgen hersencellen...:-) )
Kan ff duren(1 tot 2 weken) voor het echt aanslaat(is vaak met homeopathische middelen)maar daarna doet het zijn werk goed..!!
al eens dormesan geprobeerd?
Is een homeopathisch middel(druppels en tabletjes).
Is te koop bij de drogist(ik haal het bij kruidvat/etos/DA).
Ik heb er in elk geval goede ervaringen mee(ben ook een moeilijke slaper door niet stil te krijgen hersencellen...:-) )
Kan ff duren(1 tot 2 weken) voor het echt aanslaat(is vaak met homeopathische middelen)maar daarna doet het zijn werk goed..!!
Succes!
Thx Motorbabe, ik zoek eens of ik het kan vinden.
kben in elk geval geen voorstander van medicatie dus probeer liever alle andere opties eerst.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment