opdrukken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by big gio View Post
    hallo daar ben ik weer. Ik doe 1000 keer opdrukken in setjes van 50. Dit doe ik omdat ik mijn borstspieren wil ontwikkelen. ik doe dit al een tijdje en zonder resultaat en daarom doe ik op het moment zo fanatiek. Ik heb begrepen dat dit niet bevordelijk is maar het voelt goed en ik merk wel dat ik er beren sterk ervan word. Kan iemand mij vertellen hoe ik anders dan mooie bolle borstspieren krijg?
    Goed eten en normaal trainen misschien? wat je nu doet, slaat nergens op

Comment

Originally posted by big gio View Post
      hallo daar ben ik weer. Ik doe 1000 keer opdrukken in setjes van 50. Dit doe ik omdat ik mijn borstspieren wil ontwikkelen. ik doe dit al een tijdje en zonder resultaat en daarom doe ik op het moment zo fanatiek. Ik heb begrepen dat dit niet bevordelijk is maar het voelt goed en ik merk wel dat ik er beren sterk ervan word. Kan iemand mij vertellen hoe ik anders dan mooie bolle borstspieren krijg?
      ja, http://www.janssenkliniek.nl/behandelingen/borstspiervergroting-man.php#

vergeet niet before and after fotos te maken als je klaar bent

een andere mogelijk is er niet meer voor iemand die 1000 pushups heeft gedaan. je borst is nu blijvend beschadigd en kan niet meer bol worden. helaas
      Last edited by Stephen88; 29-07-2009, 10:05.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X