5 gouden regels

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Krachttoename gaat vooraf aan massatoename. Bovendien groei je niet door gewenning maar door uitdaging van je lichaam.
    Helemaal mee eens DSO. Echter kan je door zoveel dingen je lichaam uitdagen. Niet perse door gewicht. Kan zijn door vaak te wijzigen in oefeningen, door pauzes tussen reps of oefeningen kleiner te maken, meer reps, tot failure gaan, hoeveelheid oefeningen, TUT, etc etc etc etc

Maar laat we terug OT gaan. Het is een beetje een zinloze discussie. We zullen over een jaar zien of mijn manier van trainen goede resultaat heeft geboekt.
    En begrijp me niet verkeerd;..ik begrijp jullie helemaal,..en ben het eens! Echter zijn er in mijn optiek altijd meer wegen naar rome
    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Voordat we teruggaan wil ik graag

Ten eerste omdat ik mensen ken die retegespierd zijn geworden met het tillen van weinig kilo.
      Die zien, want waarom zou ik mezelf afbeulen als ik ook met weinig kilo retegespierd kan worden
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

ga ik voor je regelen!! foto komt eraan
        You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Bilo View Post
          ga ik voor je regelen!! foto komt eraan
          Thanks, ben benieuwd
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X