fitnesszalen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fitnesszalen

Kunnen degene die willen eens vertellen waar ze trainen en even een korte uitleg geven of het goede zaal is of niet? Ik zoek namelijk een goede zaal om te gaan trainen, maar a.h.v foto's op't net kunde niveel zeggen en die klap is meestal toch maar verkoopspraat.

knuppel, waar kom je vandaan?
    Je zal er niet veel aan hebben als ik zeg kom in den haag trainen,
    als je in belgie ergens woont.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
      knuppel, waar kom je vandaan?
      Je zal er niet veel aan hebben als ik zeg kom in den haag trainen,
      als je in belgie ergens woont.
      Misschien houdt ti van treinen...
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Een sportzaal in de buurt van?

Comment

Originally posted by PrStalker View Post
          Hoi,

Zoals ik al heb vermeld ga ik het trainen terug oppikken na een aantal jaartjes en ik zoek eventueel een partner. Ik woon in Heist-op-den-berg en werk in ekeren. Dus ik heb een redelijk brede regio om te gaan trainen. Degene die interesse hebben kunnen altijd reageren. Als er zijn die een goede zaal kennen omgeving mortsel-ekeren, mag je dit ook meedelen.

Dank bij voorbaat

mkayt kerel is wanhopig opzoek naar ene nieuwe gym..

Comment

Zolang er geen "fit" of "health" in de naam staat zit je vaak goed
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Health centres zijn meer voor mensen die willen afvallen en wat gezond willen blijven, als je wil groeien kan je dat vergeten. Maar met dat fit ben ik het oneens, Fit for free is toch wel een goede gym.
              Every man dies, only a few have ever lived!!

Comment

Fit for free is nog rampzaliger dan een health city

Wil je een goede gym dan moet het voldoen aan:
                1. Minimaal 1 power rack of squat rack
                2. Meer losse oefeningen dan machines
                3. 300-400kg gewicht per losse oefening aan schijven moet er aanwezig zijn.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  Fit for free is nog rampzaliger dan een health city

Wil je een goede gym dan moet het voldoen aan:
                  1. Minimaal 1 power rack of squat rack
                  2. Meer losse oefeningen dan machines
                  3. 300-400kg gewicht per losse oefening aan schijven moet er aanwezig zijn.
                  hmm wij falen dan redelijk hard. haha :P

Comment

ik zit ook bij fit for free. zit er nog aan vast voor een half jaar dus blijf daar sowiezo trainen.

falstyr heeft wel gelijk het is geen hardcore gym. er zijn veel betere in de omgeving maar daar betaal je ook voor.

moet zeggen dat ik daar prima uit de voeten kan hoor. fit for free= 15.95 in de maand!! voor dat geld wil ik wel squatten zonder rack. en 300 kilo aan gewichten? lol wat moet ik ermee? train nu net zo goed tot me max

Comment

300kg aan gewicht is wel zo handig. Stel iemand is aan het squaten dan is het lullig dat iemand anders geen gewichten meer heeft om zijn oefening maximaal te doen. Dus 300-400kg aan gewichten per oefening is handig.

Comment

Ze zijn allebei ruk.
                        Fit for Free is goedkoop en je kan er aardig uit de voeten als je een beginneling bent.

Ik ben sinds gisteren naar een andere sportschool gegaan Kneets gym.
                        dumbels tot 70 kg
                        Hele goeie apparaten en heel veel losse gewichten.
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Geen squatrek dan is echt al game over lol

Zou ooit wel is die HS machines willen proberen voor chest, wordt veel de lucht in geprijst overal, maja
                          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                            Geen squatrek dan is echt al game over lol

Zou ooit wel is die HS machines willen proberen voor chest, wordt veel de lucht in geprijst overal, maja
                            Bij ons gelukkig genoeg keuze aan dumbells (tot 50 kg) en schijven (voor ruim 600 kg aan schijven) en we hebben alleen maar Hammerstrength en Nautilus machines. Geen Life Fitness meuk. Onze gymeigenaar wil alleen maar Amerikaanse spullen in zijn zaak, geen Europese shit.
                            Qua cardioapparaten is het wel armoedig, maar dat geeft geen fuck. Als ik cardio wil doen dan ga ik wel lopen of zwemmen.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Provincie antwerpen is goed . dus in deze regio zou handig zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X