Kunnen degene die willen eens vertellen waar ze trainen en even een korte uitleg geven of het goede zaal is of niet? Ik zoek namelijk een goede zaal om te gaan trainen, maar a.h.v foto's op't net kunde niveel zeggen en die klap is meestal toch maar verkoopspraat.
fitnesszalen
Collapse
X
-
-
Originally posted by PrStalker View PostHoi,
Zoals ik al heb vermeld ga ik het trainen terug oppikken na een aantal jaartjes en ik zoek eventueel een partner. Ik woon in Heist-op-den-berg en werk in ekeren. Dus ik heb een redelijk brede regio om te gaan trainen. Degene die interesse hebben kunnen altijd reageren. Als er zijn die een goede zaal kennen omgeving mortsel-ekeren, mag je dit ook meedelen.
Dank bij voorbaat
mkayt kerel is wanhopig opzoek naar ene nieuwe gym..
Comment
-
Health centres zijn meer voor mensen die willen afvallen en wat gezond willen blijven, als je wil groeien kan je dat vergeten. Maar met dat fit ben ik het oneens, Fit for free is toch wel een goede gym.Every man dies, only a few have ever lived!!
Comment
-
Fit for free is nog rampzaliger dan een health city
Wil je een goede gym dan moet het voldoen aan:
1. Minimaal 1 power rack of squat rack
2. Meer losse oefeningen dan machines
3. 300-400kg gewicht per losse oefening aan schijven moet er aanwezig zijn.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostFit for free is nog rampzaliger dan een health city
Wil je een goede gym dan moet het voldoen aan:
1. Minimaal 1 power rack of squat rack
2. Meer losse oefeningen dan machines
3. 300-400kg gewicht per losse oefening aan schijven moet er aanwezig zijn.
Comment
-
ik zit ook bij fit for free. zit er nog aan vast voor een half jaar dus blijf daar sowiezo trainen.
falstyr heeft wel gelijk het is geen hardcore gym. er zijn veel betere in de omgeving maar daar betaal je ook voor.
moet zeggen dat ik daar prima uit de voeten kan hoor. fit for free= 15.95 in de maand!! voor dat geld wil ik wel squatten zonder rack. en 300 kilo aan gewichten? lol wat moet ik ermee? train nu net zo goed tot me max
Comment
-
Ze zijn allebei ruk.
Fit for Free is goedkoop en je kan er aardig uit de voeten als je een beginneling bent.
Ik ben sinds gisteren naar een andere sportschool gegaan Kneets gym.
dumbels tot 70 kg
Hele goeie apparaten en heel veel losse gewichten.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Geen squatrek dan is echt al game over lol
Zou ooit wel is die HS machines willen proberen voor chest, wordt veel de lucht in geprijst overal, majaThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostGeen squatrek dan is echt al game over lol
Zou ooit wel is die HS machines willen proberen voor chest, wordt veel de lucht in geprijst overal, maja
Qua cardioapparaten is het wel armoedig, maar dat geeft geen fuck. Als ik cardio wil doen dan ga ik wel lopen of zwemmen.Geniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...18 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
23 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: