fitnesszalen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Bij ons gelukkig genoeg keuze aan dumbells (tot 50 kg) en schijven (voor ruim 600 kg aan schijven) en we hebben alleen maar Hammerstrength en Nautilus machines. Geen Life Fitness meuk. Onze gymeigenaar wil alleen maar Amerikaanse spullen in zijn zaak, geen Europese shit.
    Qua cardioapparaten is het wel armoedig, maar dat geeft geen fuck. Als ik cardio wil doen dan ga ik wel lopen of zwemmen.
    Als ik keus had zou ik wel daar traine DSO, maar tis niet altijd feest

En HS wordt heel hoog aangeschreven, net als nautilus trouwens
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Train bij Capital Sports in Zwijndrecht, prima, voor mij als beginneling. Zelf een zwembad voor als je nog lekker een baantje wil trekken na het trainen!

Veel vaste toestellen, cardio maar ook losse dumbels etc, etc...

Voor mij in iedegeval prima om voorlopig mee uit de voeten te kunnen.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Bij ons gelukkig genoeg keuze aan dumbells (tot 50 kg) en schijven (voor ruim 600 kg aan schijven) en we hebben alleen maar Hammerstrength en Nautilus machines. Geen Life Fitness meuk. Onze gymeigenaar wil alleen maar Amerikaanse spullen in zijn zaak, geen Europese shit.
        Qua cardioapparaten is het wel armoedig, maar dat geeft geen fuck. Als ik cardio wil doen dan ga ik wel lopen of zwemmen.
        Herkenbaar hier bij ons
        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Als ik het goed hoor dan sport ik bij een ''ballentent'' (health city)
          dumbells tot 24kg losse gewichten nou ik gok maximaal 200/250kg.
          in princiepe meer cardio apparaten dan kracht apparaten.
          en dat voor 60euri per maand maar wel all inclusive dus sauna,zonnebank etc
          en dan alle apparaten van technogym.
          I just want to do, what I like to do!
          Be far from reality, 'cause I can't stand society!

Comment

Originally posted by justin_dokman View Post
            Train bij Capital Sports in Zwijndrecht, prima, voor mij als beginneling.
            hij wil suggesties omgeving antwerpen denk niet dat zwijndrecht in de buurt ligt.

deze kerel komt ook uit antwerpen mss kan je hem vragen
            http://forum.bodynet.nl/even-voorste...orstellen.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X