Vleugels om mee te vliegen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vleugels om mee te vliegen

Hoi iedereen ik had even 2 algemene vraagjes,

ik weet dat ik gewoon geduldig moet zijn, maar hoe lang duurt het voordat je een goeie V shape bereikt heb, heeft iemand hier ervaringen mee?

vleugels gaan bij mij best langzaam terwijl ik ze best hard train

en me tweede vraag was, hoe lang duurde het bij jullie voordat je egt leipe pecs had? gaat ook langzaam hiero.
    Pumping Iron.

Originally posted by Bram The DoK Man View Post
    Hoi iedereen ik had even 2 algemene vraagjes,

ik weet dat ik gewoon geduldig moet zijn, maar hoe lang duurt het voordat je een goeie V shape bereikt heb, heeft iemand hier ervaringen mee?

vleugels gaan bij mij best langzaam terwijl ik ze best hard train

en me tweede vraag was, hoe lang duurde het bij jullie voordat je egt leipe pecs had? gaat ook langzaam hiero.
    gaat jaren overheen, mits je voeding goed is, andes kun je lang wachten tot je een ons weegt
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Comment

Vleugels gingen bij mij doorkomen toen ik weighted chins ging doen, over de 80kg BORde en 130kg DL voorbij was.

Mijn gok is dat bij jou ook wel zo zal zijn als je daar komt.

Als je daar al bent en je heb nog niks dan hebbie weinig aanleg

V-Vorm is vooral chins/DL/schouders, tenminste bij mij, owh ennuh hoe lager je vet% hoe meer v-vorm je hebt
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

jah ben nu beetje aant experimenteren met voeding zodatk na de vakantie een goed schema kan maken maar zowiezo krijgk al een tijdje me bulk kcals binne en me eiwitten maar perfectie kost tijd.

en nee daar benk nog niet yawgmoth :P
        Pumping Iron.

Comment

jah ben nu beetje aant experimenteren met voeding zodatk na de vakantie een goed schema kan maken maar zowiezo krijgk al een tijdje me bulk kcals binne en me eiwitten maar perfectie kost tijd.
          wat doe je voor je rug?
          160kg squat
          225kg deadlift
          130kg benchpress

Comment

umm Chins, deadlift, rows, Bor's en chins met zon handvat wat je om de stang heengooit.
            Pumping Iron.

Comment

en chins met zon handvat wat je om de stang heengooit.
              t-bar row

overige goeie oefeningen

- rack pulls
              - yates row
              - underhand grip pulldowns
              - cable row

en achterkant schouders trainen, zorgt voor een wat dikkere rug en komt je v ook mooier uit
              160kg squat
              225kg deadlift
              130kg benchpress

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                t-bar row

overige goeie oefeningen

- rack pulls
                - yates row
                - underhand grip pulldowns
                - cable row

en achterkant schouders trainen, zorgt voor een wat dikkere rug en komt je v ook mooier uit
                Man speaks the thruth.

Heavy ass rackpulls voor low reps (3-5)
                Chins voor low reps (5) en dan stretch beneden elke rep
                Bottom half ROM van wide grip pullups, werken ook top

Werkt bij mij beste

BOR en shit dacht ik eerst dat enorm hielp, maar valt best mee achteraf. En wat BBer zegt, schouders zijn echt belangrijk voor V-vorm. Achterste ook, maar heb idee dat middelste meeste uitmaken

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Jah die train ik als een madman, schouders vindk egt vet. het enige watk nog aan mezelf mis is V shape en pecs en daarnaast gewoon algemene massa maar alsk die 2 heb dan klopt alles volgens mijn beeld
                  Pumping Iron.

Comment

Jah die train ik als een madman, schouders vindk egt vet. het enige watk nog aan mezelf mis is V shape en pecs en daarnaast gewoon algemene massa maar alsk die 2 heb dan klopt alles volgens mijn beeld
                    In andere woorden alles moet groter, sterker, beter en droger.

Easy shit

Comment

Nog droger?! dan wordk ethiopier
                      maar idd alles moet bruuter
                      Pumping Iron.

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                        Man speaks the thruth.
                        dachr lul hem ff wat voor, kom jij met je grote bek er tussen, zo jammer he

achterkant schouders is zowiezo belangrijk, niet trainen is nooit geen dikke schouders krijgen, achterkant geeft juist de dikte

cable row gewoon afwisselen met low cable row en high cable row

en zo rond 6hh zitten
                        160kg squat
                        225kg deadlift
                        130kg benchpress

Comment

Het is natuurlijk zo dat ieder lichaam anders reageert op bepaalde oefeningen, maar ik kan je met ee nredelijke zekerheid zeggen dat zeer zware pulldowns aan de cable pully en (weighted) chins hier de perfecte oefeningen voor zijn. Ook zijn zwaar deadliften, BOR en touwtrekken aan de pully oefeningen die je zult moeten doen om een stevige rug te bouwen. Maar chins blijven toch echt de beste voor de lats. Het is pijnlijk en moeilijk maar als je doorzet zullen ze groeien. Voeding is uiteraard ook hier weer alles bepalend!
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Het is natuurlijk zo dat ieder lichaam anders reageert op bepaalde oefeningen, maar ik kan je met ee nredelijke zekerheid zeggen dat zeer zware pulldowns aan de cable pully en (weighted) chins hier de perfecte oefeningen voor zijn. Ook zijn zwaar deadliften, BOR en touwtrekken aan de pully oefeningen die je zult moeten doen om een stevige rug te bouwen. Maar chins blijven toch echt de beste voor de lats. Het is pijnlijk en moeilijk maar als je doorzet zullen ze groeien. Voeding is uiteraard ook hier weer alles bepalend!
                            zul je tog echt goeie aanleg moeten hebben wil je vleugels van de chins krijgen. chins is meer voor dikte.
                            160kg squat
                            225kg deadlift
                            130kg benchpress

Comment

als je niet weet hoe je bar chin moet doen hier filmpje

YouTube - Thats not how you do a bar chin up!
                              Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X