Gezonde Whey

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezonde Whey

Beste iedereen,

Ik zoek een Protein Whey waar geen zoetstoffen in zitten, dit zijn aspartaam en acesulfaam. Deze kunnen op lange termijn kanker verwekken en bovendien hou ik niet van eten/drinken van chemische spullen.

Alvast bedankt!

Wat laat je nog meer allemaal staan, gezien je afkeer van chemische spullen?
    Wellicht is het makkelijker om eens aan te geven wat je dan wel eet & drinkt...
    Doe es...

Pure Whey Protein Isolate 2500g - De voordeligste whey isolaat in de benelux
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Ik zal eens een voedingsschema maken, ik eet namelijk ook geen dingen waar varkens in verwerkt zijn. Voornamelijk rood vlees, kip, tonijn(of andere vissen), nootjes, pinda's, kwark voor me eiwitten. Hartstikke bedankt voor je link in ieder geval!!!

Comment

Cola, Fanta, Sprite?

Weet je wel wat er in tonijn zit?
        En in kip?
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
          Cola, Fanta, Sprite?

En in kip?
          Hij kweekt dat allemaal zelf.
          Nee, je hebt gelijk, er zitten stoffen in kip enz die er helemaal niet in hoeven te zitten. Maar je moet ergens beginnen
          Ik neemt nu whey instant protein van xxl nutrition, geen aspartaam en de smaakt valt goed mee (redelijk neutraal).
          @ ketIF

Comment

True.

Gaat me meer om deze heerlijk naïeve gedachte:

Deze kunnen op lange termijn kanker verwekken en bovendien hou ik niet van eten/drinken van chemische spullen.
            Vraag me af wat hij weet.

Comment

wat is niet kk verwekkend je hoort om het goed wat nieuws..

Comment

Cola, Fanta, Sprite?

En in kip?
                Ja dat weet ik, zout, olie/water en tonijn. Mijn vlees eet ik halal.
                succes met eten van zoetstoffen wijsneusje

Aspartaam informatie site. Bron van FEITELIJKE informatie. voor de geinteresseerden.

Comment

Originally posted by TurkiBoy View Post

Aspartaam informatie site. Bron van FEITELIJKE informatie. voor de geinteresseerden.
                  Ik denk dat hij kwik in vis, en dioxine in kip bedoelt....
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

een tijd geleden was er ook een filmpje van een gast op bodynet gezet, volgens hem werd whey geproduceerd van koeien die ziek waren of ik weet nit precies wat er aan de hand was met die koeien....maar in hoeverre is dat ook waar op whey wat wij kopen??

Comment

Lol

laten we gewoon zijn vraag beantwoorden ipv hem een preek geven,...of hem met zn neus op de feiten drukken. ik denk dat hij aan 1 moeder al genoeg heeft.

OT: gewoon ff alphamuscles pmen hier op het forum. die kan je helpen
                      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Cola, Fanta, Sprite?

En in kip?
                        Wat doet dat er toe? Er zijn genoeg mensen die van zoetstof felle hoofdpijn krijgen. Als hij dat niet wil eten moet hij dat weten. Van bijna alles kan je kanker krijgen, alleen de mate waarin verschilt nogal. Over zoetstof zijn erg veel verschillende verhalen, het is deels maar net wat je wílt geloven. Het is best achterlijk dat je niet eens kauwgom kan vinden zonder zoetstof.

Comment

Bedankt voor je tip Brambo en de rest ook voor jullie reply's, ik kom wel verder zo.

Comment

@ Patricia
                            Je hebt wel kauwgom zonder zoetstof, maar daar zit wel suiker in. Zoek eens naar de originele stimorol.

@ Topic
                            Zoek eens naar naturel whey.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by TurkiBoy View Post

Luister Turk,

ik kan je nu om je flaporen slaan met allerhande onderzoeken, feiten, informatie, tabellen, rijtjes, lijstjes, sommen, cijfers en nog meer van zulks dingen om aan te tonen dat je ergens een bel heb horen luiden maar geen idee hebt waar die klepel hangt.
                              Omdat je echt bloedirritant aan het doen bent, vind ik het de moeite niet waard. Je zoekt het maar uit met je whey.

Als je meent dat je supergoed bezig bent, en zo alle schadelijke stoffen misloopt, dan krijg je van mij uiteraard een compliment.
                              Tracht echter niet te doen alsof je alles beter weet over verantwoordde voeding en drank. Laat staan dat je voor 100% alles aan het mijden bent.

Succes.

Wat doet dat er toe? Er zijn genoeg mensen die van zoetstof felle hoofdpijn krijgen. Als hij dat niet wil eten moet hij dat weten. Van bijna alles kan je kanker krijgen, alleen de mate waarin verschilt nogal. Over zoetstof zijn erg veel verschillende verhalen, het is deels maar net wat je wílt geloven. Het is best achterlijk dat je niet eens kauwgom kan vinden zonder zoetstof.
                              Het doet er in die mate toe, dat je heel bombastisch kunt verkondigen dat je dit en dat niet wilt eten omdat je anders kanker krijgt terwijl je met overige materialen die je in je mond stopt wellicht een groter risico loopt. Ik stel de vraag, om te testen of hij zich daarvan bewust is.
                              Daarom doet het er toe.

Van bijna alles kan je kanker krijgen, alleen de mate waarin verschilt nogal.
                              Euh?
                              Ja nee precies ja.
                              Ik volg je niet helemaal.
                              Als Piet Paulusma zegt dat olijven groen zijn, dan zijn bakstenen het misschien ook?

Over zoetstof zijn erg veel verschillende verhalen, het is deels maar net wat je wílt geloven.
                              Ja, of wat je niet wilt geloven. Of wat je niet kunt ontkennen omdat het waar is...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X