Gezonde Whey

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

over heel de aspartaam discussie:
    er bestaat een volledig plantaardige zoetstof, veel zoeter dan eender welke suiker, kcal arm en totaal onschadelijk. nl destillaat uit het latijns amerikaans plantje stevia. helaas staat het product in Europa op de lijst 'verboden voedingsproducten' omdat het zogezegd niet voldoende getest is. nochtans is het een al eeuwenoud voedingsproduct bij de inheemse amerikaanse volkeren.

De enige reden waarom dit kruidje gebannen wordt zijn de belangen van de suikerindustriƫlen, de kapitalisten die gebaat zijn bij het ongezond houden van de bevolking.

iets doet me vermoeden dat bij heel die anti-aspartaam hetze de wind uit dezelfde richting komt.

Als je het internet wat afspeurt vind je gewoonweg de meest ridicule 'wetenchappelijk bewezen' en 'onderbouwde' argumentatie: aspartaam maakt je blind, reumatisch, onvruchtbaar, dik, is kankerverwekkend en kent het zijn onstaan eigenlijk als biologisch wapen in WOII. euh??

Comment

Ach maak me belachelijk zoveel je wilt, zolang er geen ECHTE onderzoek naar wordt gedaan of het schadelijk of niet is, ga ik het niet vreten.. en wanneer het gebeurd misschien over 30 jaar en het is niet schadelijk, ach okey, blijkt het wel schadelijk te zijn zit ik niet met het probleem maar jullie.

Comment

Originally posted by TurkiBoy View Post
        Ach maak me belachelijk zoveel je wilt, zolang er geen ECHTE onderzoek naar wordt gedaan of het schadelijk of niet is, ga ik het niet vreten.. en wanneer het gebeurd misschien over 30 jaar en het is niet schadelijk, ach okey, blijkt het wel schadelijk te zijn zit ik niet met het probleem maar jullie.
        Over 30 jaar ben ik 67.... dan heb ik mijn beste tijd wel gehad
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by TurkiBoy View Post
          Doe niet zo kleinzerig, niemand maakt je belachelijk.

En ik ben bijzonder benieuwd wat jij met ECHT onderzoek bedoelt... Stel je zou zelf een onderzoek kunnen doen die voor jou betrouwbaar antwoord gaat geven op de vraag of aspartaam slecht voor je is of niet, hoe zou dit onderzoek er dan uit zien?

Ja goh en als over 30 jaar nou blijkt dat aspartaam ervoor zorgt dat je 80% minder kans op kanker hebt, je immuun maakt voor HIV en het ouderdomsproces vertraagt, zit jij met het probleem. Als in, suuuuuuuuuuuuuuuuuuure.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            En ik ben bijzonder benieuwd wat jij met ECHT onderzoek bedoelt... Stel je zou zelf een onderzoek kunnen doen die voor jou betrouwbaar antwoord gaat geven op de vraag of aspartaam slecht voor je is of niet, hoe zou dit onderzoek er dan uit zien?
            Een echt onderzoek is een onderzoek door een onafhankelijk partij, dus een partij die geen geld verdient of verliest aan het product dat goed of afgekeurd wordt.

Comment

Ostereich, als je probeert de wijsneus te zijn wordt je ook zo bestempelt. Ik heb geen 1 inhoudelijke reactie gezien van jou waar het nu eigenlijk over gaat, dus waarom reageer je uberhaubt? Je dwaalt echt af.

OT: Het zelf ook last van producten met veel aspartaam, in de zin van dat het niet goed aanvoelt in m'n darmen, opgeblazen gevoel, enz.
              Volgens mij is acesulfaam redelijk veilig t.o.v. aspartaam..

Producten waar niks aan zoetstof inzit zijn meestal de isolaat of hydrolisaat producten. Ik gebruik zelf smaakloze isolaat van XXL nutrition.

Succes Turkish boy
              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Ad Donut1,

ben jij al lid van de Hyve "Ik kan niet lezuh"?

Zie de tweede post van dit topic, om mijn eerste reactie te zien.
                Zowaar inhoudelijk, en niet eens de laatste van mijn kant.

Hulde voor mij.
                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                  Ad Donut1,

ben jij al lid van de Hyve "Ik kan niet lezuh"?

Zie de tweede post van dit topic, om mijn eerste reactie te zien.
                  Zowaar inhoudelijk, en niet eens de laatste van mijn kant.

Hulde voor mij.

om maar even bijdehand te doen
                  Groeten

Comment

Heren, zullen we nu allemaal lekker ophouden met Osterich afzeiken? Volgens mij hebben jullie nu je uiterste best gedaan om de boodschap (aannemende dat er Ć¼berhaupt sprake is van een boodschap) over te brengen.
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                      Heren, zullen we nu allemaal lekker ophouden met Osterich afzeiken? Volgens mij hebben jullie nu je uiterste best gedaan om de boodschap (aannemende dat er Ć¼berhaupt sprake is van een boodschap) over te brengen.

Beste Pinada,

Heb jij Osterich hier ook op aangesproken, of alleen de desbetreffende heren?
                      Of wordt hier hem een handje boven het hoofd gehouden?

Comment

Originally posted by Hanoeman View Post
                        Beste Pinada,

Heb jij Osterich hier ook op aangesproken, of alleen de desbetreffende heren?
                        Of wordt hier hem een handje boven het hoofd gehouden?

Beste Hanoeman,

Zoals gezegd is de eventuele boodschap inmiddels vaak zat overgebrach, even los van het feit of ik het met die eventuele boodschap eens ben of niet. Zoals je weet heb ik dit topic al schoon mogen vegen en is het nu dus wel genoeg geweest. Mocht je hier verder nog vragen over hebben, gaarne per PM, aangezien ik geen zin heb dit topic nogmaals schoon te vegen.

Comment

Lekker makkelijk: zeik die dude met de klote avatar maar af.
                          Hij zegt immers toch dingen die we met zn allen niet begrijpen, dus shoot at it!

Kom op zijn minst met feiten en de waarheid aan als je mij wilt afzeiken, en zorg dat je wat toe te voegen hebt.
                          Start niet met "niets inhoudelijks blalala" want dan mis je de plank.
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                            Lekker makkelijk: zeik die dude met de klote avatar maar af.
                            Hij zegt immers toch dingen die we met zn allen niet begrijpen, dus shoot at it!

Kom op zijn minst met feiten en de waarheid aan als je mij wilt afzeiken, en zorg dat je wat toe te voegen hebt.
                            Start niet met "niets inhoudelijks blalala" want dan mis je de plank.

Os, ook voor jou klaar nu, ook jouw boodschap is duidelijk (mag ik toch hopen). Goedmaakknuffels zijn af te halen aan het u bekende loket, enzovoort.

@Iedereen: On topic nu. Voor zover Turkiboy nog vragen heeft.

Comment

Ik heb nu een Whey zonder zoetstoffen ja, van mij mag er een slotje op

Comment

Mooi

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X