Jupse,
Ik heb een probleempje en bij nader inzien you can help I think.
Ik ben 23 jaar één meter 84 en weeg al jaren +- 70 kg.
Als ik veel eet of weinig ik kom niet bij niet qua spiermassa of vet%tage.
trainen doe ik al een tijdje en vordering zie je wel maar extreem of zo is dit zeker niet! Voeding is belangrijk! Maar aangezien ik niet veel opneem of zo? is het wel moeilijk voor mij om bij te komen qua spiermassa en blijkbaar ook qua vet%age.
Heeft er iemand tips of heeft iemand die hetzelfde lichaamstype heef advies om snel bij te komen in spiermassa dan. Ik heb het gevoel dat ik iets over het hoofd zie.
Men training ziet er als volgt uit..
Maandag 4*11 Barbell Bench Press 29kg, Dumbbell Fly 5kg, Chest Press 10kg, Incline Sit-up 5kg, Push-Up 0kg, Barbell Shrug 19kg, Dumbbell Pullover 10kg.
Dinsdag 4*16 Squat 19kg, Dumbbell Lunge 10kg, Barbell Good-morning 19kg, Straight-leg Deadlift 19kg, Barbell Calf Raise 19kg.
Dit afwisselend: Maandag Bovenlichaam, Dinsdag Onderlicaam, Woensdag Bovenlichaam, Donderdag Onderlichaam, Vrijdag Bovenlichaam, Zaterdag Onderlichaam, Zondag niks.
Eten doe ik zoveel mogelijk en ja wel gezond! zoals het moet!
Als waight gainer Neem ik Serious Mass en dit dagelijk 170gram.
Ik heb wel moeite met het vele eten, nooit een gevoel van een lege maag..
grtz
Ik heb een probleempje en bij nader inzien you can help I think.
Ik ben 23 jaar één meter 84 en weeg al jaren +- 70 kg.
Als ik veel eet of weinig ik kom niet bij niet qua spiermassa of vet%tage.
trainen doe ik al een tijdje en vordering zie je wel maar extreem of zo is dit zeker niet! Voeding is belangrijk! Maar aangezien ik niet veel opneem of zo? is het wel moeilijk voor mij om bij te komen qua spiermassa en blijkbaar ook qua vet%age.
Heeft er iemand tips of heeft iemand die hetzelfde lichaamstype heef advies om snel bij te komen in spiermassa dan. Ik heb het gevoel dat ik iets over het hoofd zie.
Men training ziet er als volgt uit..
Maandag 4*11 Barbell Bench Press 29kg, Dumbbell Fly 5kg, Chest Press 10kg, Incline Sit-up 5kg, Push-Up 0kg, Barbell Shrug 19kg, Dumbbell Pullover 10kg.
Dinsdag 4*16 Squat 19kg, Dumbbell Lunge 10kg, Barbell Good-morning 19kg, Straight-leg Deadlift 19kg, Barbell Calf Raise 19kg.
Dit afwisselend: Maandag Bovenlichaam, Dinsdag Onderlicaam, Woensdag Bovenlichaam, Donderdag Onderlichaam, Vrijdag Bovenlichaam, Zaterdag Onderlichaam, Zondag niks.
Eten doe ik zoveel mogelijk en ja wel gezond! zoals het moet!
Als waight gainer Neem ik Serious Mass en dit dagelijk 170gram.
Ik heb wel moeite met het vele eten, nooit een gevoel van een lege maag..
grtz
Comment