Spierontwikkeling boksers/turners

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het gaat hier over sporten in het algemeen. Topsporters in het algemeen. Niet over namen van topsporters....Moeilijk he lezen

Gelukkig dat ze bij Bodybet beter weten....alsof ze hier met 100% zekerheid kunnnen zeggen dat elke topsporter ter wereld AS gebruikt.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Na het zien van verscheidene docu's waarin officials en wedstrijd organisatie simpelweg de andere kant op kijkt bij sommige atleten en documenten hadden van een heleboel die zogenaamd wel gepakt waren op gebruik...sinds dien geloof ik geen reet dat er nog niet gebruikers bij de top zit ongeacht sport. En dan mogen organisaties en bonden regeltjes hebben, maar die houden geen grond en kun je je reet mee afvegen. Leuk om de ontwetende persoon een goed gevoel te geven dat er iets gedaan wordt tegen gebruik terwijl ze niks doen.

Comment

Je mag geloven wat je wilt....maar het is onmogelijk om met zekerheid te zeggen dat iedereen gebruikt.

Heb je namen van die documontaires?....is denk ik wel interessant om te zien.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
          Je mag geloven wat je wilt....maar het is onmogelijk om met zekerheid te zeggen dat iedereen gebruikt.

Heb je namen van die documontaires?....is denk ik wel interessant om te zien.
          Bigger&Stronger&Faster, begin daar maar mee.

Comment

De film gaat over een kerel die al vele jaren aan krachttraining doet maar niet echt vooruit gaat. Zijn broers daarentegen wel, maar die gebruiken AS. Nu zit hij dus te dubben om daar ook mee te beginnen.
            Maar voordat hij een besluit maakt wil hij eerst alles over AS en sport weten en reist hij het gehele land door om met veel mensen erover te praten.

Comment

Waar kan ik die docu kopen/zien, ik heb bij Bol gekeken maar die hebben die docu niet.

Bedankt voor de tip

Comment

Begin met Bigger, Stronger, Faster en vandaar kun je verder

Comment

Waar kan ik die docu kopen/zien, ik heb bij Bol gekeken maar die hebben die docu niet.

Bedankt voor de tip
                  Ken je mininova en u-torrent?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Ken je mininova en u-torrent?
                    Nee ken ik niet

Comment

't is µTorrent
                      Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Originally posted by dfuse View Post
                        't is µTorrent
                        Ja precies, dat zeg ik.

Dat is een download-manager.
                        Zorg dat je die hebt, volgens mij kun je die gratis downloaden.
                        Ga naar mininova en zoek daar naar de film.
                        Mininova verwijst je dan automatisch naar uTorrent die op zijn beurt het downloaden zal starten.

Comment

Golfers
                          Paardesport
                          Korfbal
                          Handbal
                          autosport
                          Motersport

En zo zijn er nog genoeg sporten.
                          Haha, in de paardensport gaan as dat is zo grappig, je wilt niet weten waar die paarden vol mee worden gespoten.

Comment

Originally posted by ukkie View Post
                            Haha, in de paardensport gaan as dat is zo grappig, je wilt niet weten waar die paarden vol mee worden gespoten.
                            Ik bedoelde de ruiter...niet het paard

Comment

Er zit nogal een verschil in gespierd en groot. Als je bijv. kijkt naar fedor, die geen krachttraining doet en niet 'gespierd' is, maar wel een bruut. Ik veronderstel onder 'gespierd' altijd dat de aflijning van de spieren duidelijk aanwezig is. Als je veel verbrand, maar boven onderhoud eet kom je gewoon aan, of het nu spier of vet is.. Als je veel sport blijf je redelijk droog, dat zal de reden zijn dat ze 'gespierd' zijn.

Veel boksers enz. doen toch vaak iets in de vorm van KT, ook fedor deed in zijn jonge jaren KT. De reden dat ook veel boksers geen KT doet is om hun schouders te sparen voor het werk op de zak, het volume is al hoog genoeg.. KT staat herstel op die manier alleen maar in de weg bij velen.
                              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                                Er zit nogal een verschil in gespierd en groot. Als je bijv. kijkt naar fedor, die geen krachttraining doet en niet 'gespierd' is, maar wel een bruut. Ik veronderstel onder 'gespierd' altijd dat de aflijning van de spieren duidelijk aanwezig is. Als je veel verbrand, maar boven onderhoud eet kom je gewoon aan, of het nu spier of vet is.. Als je veel sport blijf je redelijk droog, dat zal de reden zijn dat ze 'gespierd' zijn.

Veel boksers enz. doen toch vaak iets in de vorm van KT, ook fedor deed in zijn jonge jaren KT. De reden dat ook veel boksers geen KT doet is om hun schouders te sparen voor het werk op de zak, het volume is al hoog genoeg.. KT staat herstel op die manier alleen maar in de weg bij velen.
                                fedor doet idd geen KT maar wel kettlebell, en geen 16kg hoor

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X