Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Bumpen: reageren in een oud topic waarin geen activiteit is.
En voorstellen is handiger in de daarvoor bestemde sectie.
prima is goed. dus dan maak ik volgende keer wel een nieuw topic aan voor iets wat al is geweest. ik reageerde op dat topic omdat er iets stond waar ik het niet mee eens was dus vandaar.
en ik zal me ook wel even voorstellen dan in een ander topic
prima is goed. dus dan maak ik volgende keer wel een nieuw topic aan voor iets wat al is geweest. ik reageerde op dat topic omdat er iets stond waar ik het niet mee eens was dus vandaar.
en ik zal me ook wel even voorstellen dan in een ander topic
Bijna goed. Als je een vraag hebt gebruik je de zoekfunctie om te kijken of je vraag al een keer eerder beantwoord is. Wel zo handig. Maar om oude topics te gaan bumpen alleen omdat je het ergens niet mee eens bent. Man, dan wordt het hier een bende .
Slotje bij deze dan maar.
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment