Chocomelk,dextro,banaan na de training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    Begrijpend lezen Mark. Ik zeg niet dat het niets uit maakt. Ik zeg dat het ondergeschikt is...van minder belang dus.
    Maakt geen hol uit zeg je toch zelf? Jezelf op sommige momenten helemaal vol vreten en andere momenten weg zitten kwijnen van de honger lijkt mij nou niet echt het juiste antwoord op spierwinst en vetverbranding. Maar goed ik kan het ook helemaal mis hebben. Ik denk dat ik eens een vraag naar de Nederlandse redactie van de Muscle & Fitness mail om erachter te komen wat zij van IF denken.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Volgens zijn er ook geen pro BB' die zich met dit soort dieeten bezighouden, die doen het gewoon met 6-8 maaltijden per dag.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
        Volgens zijn er ook geen pro BB' die zich met dit soort dieeten bezighouden, die doen het gewoon met 6-8 maaltijden per dag.
        je kan jezelf eignelijk niet echt met pro BBers vergelijken, die mensen leven voor de sport en zijn de hele dag bezig met hun eten, dus voor hen is het vrij simpel om de hele dag door uitgebalanceerd te kunnen eten

ik denk dat ik je punt verkeerd heb begrepen eigenlijk...
        Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
          je kan jezelf eignelijk niet echt met pro BBers vergelijken, die mensen leven voor de sport en zijn de hele dag bezig met hun eten, dus voor hen is het vrij simpel om de hele dag door uitgebalanceerd te kunnen eten

ik denk dat ik je punt verkeerd heb begrepen eigenlijk...
          Dat denk ik ook
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
            is meer zo als je laat koolhydraten eet dat eerder in vet word opgeslagen. verder kant geen kwaad
            Bull.

Originally posted by Revius View Post
            dit is dan misschien weer heel iets anders, maar je ziet mensen die in de Ramadan ook afvallen, terwijl zij zich voor het slapen vol bunkeren met suikers
            Posseltje kletst ook uit zijn nek.

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Maakt geen hol uit zeg je toch zelf? Jezelf op sommige momenten helemaal vol vreten en andere momenten weg zitten kwijnen van de honger lijkt mij nou niet echt het juiste antwoord op spierwinst en vetverbranding. Maar goed ik kan het ook helemaal mis hebben. Ik denk dat ik eens een vraag naar de Nederlandse redactie van de Muscle & Fitness mail om erachter te komen wat zij van IF denken.
            Ik kan best eens gaan praten met de hoofdredacteur van Flex en M&F, maar hij is meer van de old school aanpak van meerdere maaltijden e.d. Overigens wel een supertoffe, aardige, warme, intelligente gozer die ook nog eens weet waar hij het over heeft.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

[/COLOR]
              Gesproken als een ware IF-er
              euhh ik heb het woord regelmatig zien voorbijkomen, maare wat betekent het nou eigenlijk.

Comment

Originally posted by ukkie View Post
                [/color]

euhh ik heb het woord regelmatig zien voorbijkomen, maare wat betekent het nou eigenlijk.

http://forum.bodynet.nl/search.php?searchid=285698

Comment

@ GeneralIx

Kijk dat vind ik nou een goed idee! Misschien dat je hem er eens op aan kunt spreken eens een keer een artikel in M&F te plaatsen over verschillende voedingtactieken ipv steeds weer het conventionele wat je iedere maand terug vind in het blad. Zou het wel leuk vinden in dat blad er eens wat over te lezen.

Comment

Als ik het weekend bij mijn crib ben aanbeland, zal ik eens kijken of een bezoekje aan Harry er weer in zit. En dan zal ik wel eens wat vragen.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Als ik het weekend bij mijn crib ben aanbeland, zal ik eens kijken of een bezoekje aan Harry er weer in zit. En dan zal ik wel eens wat vragen.
                      Tof, bedankt

Comment

chocomelk trend slaat over van dbb. ongelooflijk dat mensen dat nemen...

gewoon lekker na het trainen een goede maaltijd nemen met rijst/kip/vlees/vis.

Comment

Originally posted by punani View Post
                          chocomelk trend slaat over van dbb. ongelooflijk dat mensen dat nemen...

gewoon lekker na het trainen een goede maaltijd nemen met rijst/kip/vlees/vis.
                          geen shake?

Comment

Niet echt een DBB Hype. Gen en ik drinken al lange tijd Volle Chocomel na een work-out. Kleine overstap voor mij om dat over te stappen naar chocomel. Dusver werkt het goed en heb niks te klagen. Stuk prettiger dan wat Whey en Dextro welk ik dus niet meer in sla.

Comment

En als je weet hoeveel je per dag moet eten dan weet je ook hoeveel je qua supplementen eventueel moet nemen. De momenten waarop je ze eet is van minder belang. Dus het maakt geen reet uit wanneer je eet en kan dus makkelijk om 8uur in de avond of whenever.

Comment

shake kan ook. ik vind vast voedsel altijd prettiger.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X