Lezen is hier erg belangrijk!! :-)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Posseltje View Post
    np ikzelf heb dat ook daarom trian ik vrijwel niet laat want heb uur of 2 nodig om bij te komen. of hoe noem je dat tot ik weer beetje rustig ben. begrijpelijk dat je bij je kids wilt zijn magoed je meot ook af ent oe tijd voor jezelf nemen weet niet hoe oud de kids zijn.. maar vond nooit erg als mama ff naar yoga ging waren we alleen thuis
    Nou gaat ze helemaal niet meer de deur uit Pos.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Je hebt in ieder geval 1 ding geleerd vandaag.
      Wanneer je full-body doet, geen 2 dagen achter elkaar, dus is je topic niet helemaal zinloos geweest vandaag.
      Hahahahah das waar! Thanks voor je rea.
      Life is a bitch.. I'm life....

Comment

Originally posted by The Diva View Post
        Ik doe meestal full body....dat is toch je hele lichaam trainen? Ik doe daar trouwens ook nog cardio bij!!
        Ik begin vandaag ook met fullbody. Een dag trainen, 2 dagen rust. Zo doe ik het.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Ik begin vandaag ook met fullbody. Een dag trainen, 2 dagen rust. Zo doe ik het.
          Alleen échte mannen doen fullbody
          succes hè.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Maar jouw training is denk ik wat heftiger dan die van haar, vandaar 2 dagen rust tussendoor.

Comment

Nou gaat ze helemaal niet meer de deur uit Pos.
              Dat valt gelukkig nog mee......

Comment

Dat valt gelukkig nog mee......

En, heb je al over je eventuele verandering van trainingsschema nagedacht?

Comment

En, heb je al over je eventuele verandering van trainingsschema nagedacht?
                  Ja ja ga waarschijnlijk toch op vrijdagavond trainen! eeehhhh...dan moet ik er ook bij zetten als ja na 12 uur alleen maar op je benen gestaan te hebben, nog fut heb!! Maar in principe ga ik wel op vrijdag avond!!

Dus dan zijn mijn train dagen MA-WO-VR... Das denk wel beter zo!!

Comment

super nu nog een goed schema en een plan voor je voeding en je kan knallen
                    44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                    ....

Comment

Ja ja ga waarschijnlijk toch op vrijdagavond trainen! eeehhhh...dan moet ik er ook bij zetten als ja na 12 uur alleen maar op je benen gestaan te hebben, nog fut heb!! Maar in principe ga ik wel op vrijdag avond!!

Dus dan zijn mijn train dagen MA-WO-VR... Das denk wel beter zo!!
                      Inderdaad, dat is een goeie basis.
                      En je zal zien, als je eenmaal in de sportschool bent op dagen dat je 12 uur op je benen gestaan hebt, dat het toch nog helemaal goed komt met je training,

Comment

Inderdaad, dat is een goeie basis.
                        En je zal zien, als je eenmaal in de sportschool bent op dagen dat je 12 uur op je benen gestaan hebt, dat het toch nog helemaal goed komt met je training,
                        Vast, ben een stebertje...dus laat dat maar aan mij over!! GIRLPOWER!!!

Comment

Originally posted by knoefje View Post
                          super nu nog een goed schema en een plan voor je voeding en je kan knallen
                          Tja over dat voeding is ook nog eens wat!! Ik kan me maar geen wijs uit uit die getallen en optel en deel gebeuren!! Blond he...... hahahahaha

Comment

Tja over dat voeding is ook nog eens wat!! Ik kan me maar geen wijs uit uit die getallen en optel en deel gebeuren!! Blond he...... hahahahaha
                            doe een poging en er is altijd wel iemand die een blondje gaat helpen
                            44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                            ....

Comment

Originally posted by knoefje View Post
                              doe een poging en er is altijd wel iemand die een blondje gaat helpen
                              Whahahahahaha...bedankt he........

Maar ga me er eems GOED over buigen!! Maar denk dat ik al wel aardig in de buurt zit! Het is meer het calorieen gebruik enz enz..
                              Maar wie weet hoor je nog van me...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X