Originally posted by Posseltje
View Post
Lezen is hier erg belangrijk!! :-)
Collapse
X
-
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostEn, heb je al over je eventuele verandering van trainingsschema nagedacht?
Dus dan zijn mijn train dagen MA-WO-VR... Das denk wel beter zo!!Life is a bitch.. I'm life....
Comment
-
Originally posted by The Diva View PostJa ja ga waarschijnlijk toch op vrijdagavond trainen! eeehhhh...dan moet ik er ook bij zetten als ja na 12 uur alleen maar op je benen gestaan te hebben, nog fut heb!! Maar in principe ga ik wel op vrijdag avond!!
Dus dan zijn mijn train dagen MA-WO-VR... Das denk wel beter zo!!
En je zal zien, als je eenmaal in de sportschool bent op dagen dat je 12 uur op je benen gestaan hebt, dat het toch nog helemaal goed komt met je training,
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostInderdaad, dat is een goeie basis.
En je zal zien, als je eenmaal in de sportschool bent op dagen dat je 12 uur op je benen gestaan hebt, dat het toch nog helemaal goed komt met je training,Life is a bitch.. I'm life....
Comment
-
-
Originally posted by The Diva View PostTja over dat voeding is ook nog eens wat!! Ik kan me maar geen wijs uit uit die getallen en optel en deel gebeuren!! Blond he...... hahahahaha44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
....
Comment
-
Originally posted by knoefje View Postdoe een poging en er is altijd wel iemand die een blondje gaat helpen
Maar ga me er eems GOED over buigen!! Maar denk dat ik al wel aardig in de buurt zit! Het is meer het calorieen gebruik enz enz..
Maar wie weet hoor je nog van me...Life is a bitch.. I'm life....
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...16 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-