Begin bij de basis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jordy View Post
    Ook voor deadlift geldt, de ROM is groter en de afstand die je moet afleggen is langer. Kost je meer energie dan wanneer die korter zou zijn en dus ben je in het nadeel, niet in het voordeel.
    Het topic begint een beetje een slow chat te worden. Sorry daarvoor.
    Maar wil toch nog even mn gelijk halen . Kort torso, lange armen ---> Ideale bouw voor deadlift. Zou zeggen zoek eens op internet. Kon er geen mooi artikel over vinden maar hier staat het ook nog in het kort:
    http://westside-barbell.com/westside...the%20Rise.pdf geschreven door Louie Simmons. Op allerlei forums is dit ook wel te vinden. Maar citeer liever Louie Simmons.

Comment

Originally posted by jordy View Post
      Ook voor deadlift geldt, de ROM is groter en de afstand die je moet afleggen is langer. Kost je meer energie dan wanneer die korter zou zijn en dus ben je in het nadeel, niet in het voordeel.
      volgens mij als je armen in verhouding langer zijn maak je een kortere beweging
      Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
        volgens mij als je armen in verhouding langer zijn maak je een kortere beweging
        met deadliften wel mar met de benchpress zeker niet!

lichaamsgewicht benchen kan ik pas net.
        deadliften ben ik nu wel overheen maar toen ik begon kon ik dat acht niet!
        Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
          met deadliften wel mar met de benchpress zeker niet!

lichaamsgewicht benchen kan ik pas net.
          deadliften ben ik nu wel overheen maar toen ik begon kon ik dat acht niet!
          ja, dat bedoel ik met deadliften, hoewel ik betwijfel of het echt een stuk lichter is als je lange armen hebt, maar goed dat is een ander verhaal.
          Groeten

Comment

Mensen met lange armen hebben ook weer lange benen. Dus dat heft elkaar weer op qua ROM. Het is wel zo dat mensen die goed zijn met bench press weer slecht zijn met deadlift/squat. Mensen zoals mij die goed zijn op deadlift/squat zijn weer ruk op de bench press.

Ik trek bijna 2x lichaamsgewicht met deadlift, maar met bench press zit ik nog te kloten met iets meer dan 1x lichaamsgewicht. En het was enorm veel werk om daar uberhaupt te komen qua bench.

Comment

Goed artikel idd. Pure waarheid.
              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X