ja maar bedoel je gewoon zwak vergeleken met alle andere mensen of zwak relatief gezien in fitness/bodybuilding?
Begin bij de basis
Collapse
X
-
-
En dan zag ik weer over het hoofd dat jij hem al gepost hadThanks voor de close
@on-topic ook al bedoeld hij de bench press; dan is is dat nog steeds wel erg weinig!Januari 2010: 177m, 72kg, 11%
Benchpress: 1x 100Kg, Deadlift: 1x165Kg, Squat: 1x140Kg, Pull-Up: 1xBW + 26KG
100% Vega power
Comment
-
Het gewicht wat je kan liften correleren aan je lichaamsgewicht is wel een redelijke graadmeter. Wat echter niet over het hoofd gezien moet worden is je lichaamsbouw. Iemand met relatief lange armen zal altijd behoorlijk is het voordeel zijn bij bijvoorbeeld de deadlift. Dit zelfde aspect is weer een nadeel bij de bench. Volgens mij kun je dus beter iemand lichaamsgewicht vergelijken met de sommatie van de grootte 3 compounds wil je iets zeggen over kracht in verhouding tot lichaamsgewicht.
Comment
-
Originally posted by voyage View PostHet gewicht wat je kan liften correleren aan je lichaamsgewicht is wel een redelijke graadmeter. Wat echter niet over het hoofd gezien moet worden is je lichaamsbouw. Iemand met relatief lange armen zal altijd behoorlijk is het voordeel zijn bij bijvoorbeeld de deadlift. Dit zelfde aspect is weer een nadeel bij de bench. Volgens mij kun je dus beter iemand lichaamsgewicht vergelijken met de sommatie van de grootte 3 compounds wil je iets zeggen over kracht in verhouding tot lichaamsgewicht.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by jordy View PostAaight, dan ben ik volgens die methode redelijk sterk.
(op de squat na, rug blessure)
(en de benchpress haal ik het net niet)
(die deadlift red ik trouwens ook niet)
edit:
Die wilkes dude kan wat mij betreft kapotvallen!!! STERF!!
ontopic...
Over hoeveel herhalingen hebben we het dan eigenlijk?"Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Comment
-
Originally posted by jordy View PostJuist niet. Je moet dan namelijk een langere afstand afleggen. Je bent dan dus juist in het nadeel.
Comment
-
Originally posted by voyage View PostOp de bench maak je een langere afstand als je lange armen hebt, en dat is in je nadeel ja. Dat is ook wat in mijn post staat. Met de deadlift zijn lange armen in je voordeel. Denk dat je mn post verkeer gelezen hebt.Owner of the Iron Playground.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
6 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-