biceps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• biceps

hallo iedereen ik zou graag willen weten hoe ik mijn biceps goed en snel kan trainen want ik doe nu eigenlijk maar vrij weinig aan mijn biceps terwijl ik die eigenlijk toch wel het belangrijkste vind.. ik doe nu alleen maar

4x 15 bicepcurl
    meer dus gewoon niet omdat ik niet meer weet
    best irritand dus, maybe zou iemand wat oefeningen ofzo iets dergelijks kunne vertellen over bicep hoe en wat

greetz

Als je je biceps goed wilt trainen, zou ik maar beginnen met heel je lichaam te trainen, zeker weten dan het dan goed komt met je biceps, succes.
    Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

erg IRRITAND ja, google raadplegen over hoe en wat, zoek biceps exercises en je vindt genoeg
      Groeten

Comment

Beste oefeningen voor biceps vind ik die voor rug... Dus pull ups of chin ups, bor,...
        @ ketIF

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
          Beste oefeningen voor biceps vind ik die voor rug... Dus pull ups of chin ups, bor,...
          Ik ben het met Brambo19 eens!

Comment

Originally posted by Joel_ View Post
            Ik ben het met Brambo19 eens!
            de ez 21 vind ik ook wel heftig ..
            44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
            ....

Comment

Deadlift, T-bar Row, DB Row, Chin Ups...eigenlijk elke Pull oefening. Eventueel nog aanvullen met Hammer Curls. en alternerend Barbel of biceps curls of Preacher Curls.

Comment

dankje

Comment

Originally posted by Maikvanleur View Post
                  ik doe nu eigenlijk maar vrij weinig aan mijn biceps terwijl ik die eigenlijk toch wel het belangrijkste vind..
                  Ik mag hopen dat je dit niet serieus meent

Upper Arm Exercise Menu
                  Life's what you make it!

Comment

jaa toch wel.. want ik voel hem gewoon niet.. ik train met 12kilo en 14 is dus weer net te veel..

Comment

jaa toch wel.. want ik voel hem gewoon niet.. ik train met 12kilo en 14 is dus weer net te veel..
                      wat bedoel je hiermee?
                      Groeten

Comment

nou dat wij in de sportschool 2-4-6-8-10-12-14 enz.. kilo dumbels hebben maar bij 12 kilo voel ik gewoon bijna niks en dan is het meer van ja en nu ? en 14kilo is gewoon te zwaar kan ik 3x per arm en dan zit ik echt aan me limiet

Comment

nou dat wij in de sportschool 2-4-6-8-10-12-14 enz.. kilo dumbels hebben maar bij 12 kilo voel ik gewoon bijna niks en dan is het meer van ja en nu ? en 14kilo is gewoon te zwaar kan ik 3x per arm en dan zit ik echt aan me limiet
                          Dat ligt niet aan het gewicht, maar waarschijnlijk aan je uitvoering.
                          Groeten

Comment

Inderdaad. Lijkt me stug dat als je 10-12reps met 12kg doet dat je dan niet meer dan 3reps met 14kg kan.

Comment

Allereerst zou ik even iemand in de sportschool vragen op je techniek te letten (bij voorkeur een ervaren body builder), mocht je techniek goed zijn pak dan de 14 kilo en de 12 kilo, en doe die 3 reps met 14 en maak de set daarna GELIJK af met 12 kilo. Doe dit elke week, en probeer door te gaan naar 4 reps met 14 kilo en afmaken met 12 kilo.

Succes
                              You can do anything if you set your mind to it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X