biceps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je moet gewoon heel je lichaam dezelfde aandacht geven in een week. Niet alleen de showspiertjes. Dus in plaats van druk maken hoe je de biceps moet trainen ga je maar gewoon een schema maken waarin je heel je lichaam aandacht geeft. Je benen, rug, borst, schouders en armen evenveel aandacht in een week.

Comment

Comment

Originally posted by Maikvanleur View Post
        probeer je hier nou mee te zeggen dat falstyr een rare opmerking maakt?
        Groeten

Comment

dude als je het advies toch in de wind slaat en het zelf beter denkt te weten ga dan gewoon vooral door met wat je aan het doen was... falstyr geeft je een advies. als je de zomersticky had gelezen was je er ook achter gekomen dat alles trainen beter is dan maar bepaalde gedeeltes.. als je weer open staat voor suggesties stel je maar weer een vraag maar dit antwoord wat je net gaf slaat echt nergens op

Comment

Allereerst wil ik ingaan op je eerste post, waar je in vraagt: Goed en snel. Dat gaat al niet samen... En ja, ze hebben allemaal gelijk in wat ze zeggen... Ze proberen je n goed advies te geven, en in mijn ogen krijg je het juiste advies...

Comment

nee niet falstyr maar jij revius die poppetjes zijn erg vervelend vooral als je ze 2 x achter elkaar doet als ik iets post -_-'' en ik sla het advies heus wel op je kan me toch ook gewoon verbeteren in plaats van die stomme poppetjes sturen want daar heb ik ook niks aan ? ik sla al het advies op nou ik zeg dan ga ik wel me armen meer aandacht geven dan kan je gewoon zeggen nee dat moet je niet doen je moet gewoon alles even veel aandacht geven zoals falstyr Falstyr bedankt en de rest ook

Comment

sticky's zijn er om gelezen te worden
                Groeten

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                  dude als je het advies toch in de wind slaat en het zelf beter denkt te weten ga dan gewoon vooral door met wat je aan het doen was... falstyr geeft je een advies. als je de zomersticky had gelezen was je er ook achter gekomen dat alles trainen beter is dan maar bepaalde gedeeltes.. als je weer open staat voor suggesties stel je maar weer een vraag maar dit antwoord wat je net gaf slaat echt nergens op
                  zozo, aardig agressief.

Comment

Originally posted by Maikvanleur View Post
                    nee niet falstyr maar jij revius die poppetjes zijn erg vervelend vooral als je ze 2 x achter elkaar doet als ik iets post -_-'' en ik sla het advies heus wel op je kan me toch ook gewoon verbeteren in plaats van die stomme poppetjes sturen want daar heb ik ook niks aan ? ik sla al het advies op nou ik zeg dan ga ik wel me armen meer aandacht geven dan kan je gewoon zeggen nee dat moet je niet doen je moet gewoon alles even veel aandacht geven zoals falstyr Falstyr bedankt en de rest ook

mkay maar wat ga jij nu dus met je training doen?

Comment

Gewoon aan me beginners schema houden wat ik van pinada heb gekregen

Comment

wijs antwoord, verder goed eten, en uitrusten.. more isn't always better

Comment

Aha, als jij gewoon een fb schema doet, zeg dat dan. Moet je niet zeggen dat je elke dag biceps traint, dan kan je verwachten dat mensen je voor gek verklaren.
                          Groeten

Comment

nee.. revius je leest niet goed.. hij zegt dat hij nu weer beginners schema die hij van pina gekregen heeft gaat doen.. waarschijnlijk full body. maar dat deed hij nog niet

Comment

aha, ik dacht dat hij met gewoon bedoelde dat hij dat eerder ook al deed, maar ja zal allemaal wel
                              Groeten

Comment

@Snuff: Niks agressiefs aan de reactie van Possel hoor.
                                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X