biceps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ahaa maar ik denk dat het nie me techniek is want ik ben echt heeeel langzaam omhoog gegaan met traine en heb ook eerst uitleg gehad ik begon met 4kilo en na een half jaar 12 dan.. en voelde hem eerst dus wel altijd..

Comment

wat bedoel jij met 'niet voelen', dat je het tijdens de beweging niet voelt? of dat je geen spierpijn hebt?
      Groeten

Comment

gewoon ik voel het niet echt in me spieren ik kan gewoon niet meer na de 15de herhaling dan heb ik even pijn en dan is het ook gelijk weg en dat dan 4x 15 jaa en dan stop ik en dan voel ik niet dat ik me armen heb getraint

Comment

maar wat ik wel raar vind, je kan 15x 12kg en maar 3x 14kg?
          Groeten

Comment

jaa ik heb het 3x geprobeerd denk ik en bij de begeeft me arm het gewoon

Comment

ik zal het nog wel is goed navragen over de techniek jullie maken me aan het twijfelen :O

Comment

Je kan even keer voor de verandering negatieven doen,
                en hier nog even filmpje hoe je goede curls doet hij geeft ook een mooi voorbeeld hoe het niet moet.

YouTube - Weight Lifting Exercises for Beginners : Dumbbell Biceps Curl Weight Lifting Exercise for Beginners

Comment

Wow dankje kgeb het net geprobeerd net zoals hij het deed en werkt super zeker vaker doen thanks man

Comment

Originally posted by Maikvanleur View Post
                    jaa ik heb het 3x geprobeerd denk ik en bij de begeeft me arm het gewoon

Weet je zeker dat het je arm is die het begeeft? En niet je wilskracht, omdat de 14 kilo zwaarder is dan je normaal tild, en je steeds zegt ik kan er maar 3x. Its all in youre mind. Als je denkt dat je het kan lukt het je ook. Probeer jezelf eens te overtuigen, GA door die pijngrens heen, GA door het uiterste, en mocht je falen, probeer het dan opnieuw de volgende keer.
                    You can do anything if you set your mind to it

Comment

oke ik ga zo weer trainen en dan probeer ik het gewoon nog een x ik laat het wel weten

Comment

Zo te lezen train jij elke dag je biceps
                        Groeten

Comment

nu wel haha ik ga deze maand denk ik extra tijd in me armen stoppen want het is echt nodig in vergelijking met me lichaam..

Comment

Originally posted by Maikvanleur View Post
                            nu wel haha ik ga deze maand denk ik extra tijd in me armen stoppen want het is echt nodig in vergelijking met me lichaam..
                            Groeten

Comment

jaa wat.. ik heb ze wel getraind alleen niet zoveel als de rest heb vooral me borst rug en buik getraind in dit half jaar.. dus nu zijn me armen aan de beurt khad het beter andersom kunnen doen jaa klopt

Comment

Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X