Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
En tussen 6 en 8 is het bijna overal drama, gewoon op een andere tijd gaan.
Ik ga altijd smorgens.. of vroeg in de middag.. alleen om dit soort situaties te voorkomen.
Als ik om de een of andere reden toch in het sportschoolspitsuur moet gaan.
Dan blijf ik liever thuis. Dan bind ik me wel een biels op de nek en ga ik gewoon voor de Rocky style training. Veel liever dan me kapot ergeren om bij elk aparaat/cable/barbel in de rij moeten te gaan staan.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
ook slechte ervaring met health city! Door fout van hun was betaling niet doorgegaan voor maand juli. Na 10 daagjes vakantie kom ik eind 2de week augustus terug trainen maar kon niet binnen met kaartje omdat betaling niet in orde was. Kerel van achter 'toog' legt me dit uit, maar maakt me dan wijs dat ik het volgende keer gewoon cash mag betalen maar dat er wel extra is bijgekomen omdat het meer als een week te laat is. Krijg ik de dag nadien toch telefoon van HC om te zeggen dat het die dag 2 weken te laat was en dat ik nog eens extra moest betalen!
Ben al 12 weken met een speciale looptrainingsgroep aan het trainen voor een mooie snelle tijd op de Dam tot Dam loop, begint mijn meisje deze week ziek te worden.
Ik ontzien...zoveel mogelijk uit de buurt blijven, maar blijft lastig als je samenwoont...
En ja hoor, keelontsteking/verkouden/dikke neus en droge bek! 2 dagen voor de Dam tot Dam.
Die kan ik dus wel schudden...startnummer en alles al binnen...
Ik weet het, niet helemaal sportschool gericht dit verhaal, maar als we over persoonlijke rampen spreken vandaag.
Ik zag dat er een duidelijke trend was qua aanwezigheid. Maandag was het druk en dat nam af tot de vrijdag. De meeste mensen kwamen vanuit hun werk waardoor het drukste moment is tussen 16:00-19:00. In de weekenden was het druk van 8:00 tot 11:00 met hele gezinnen die kwamen koffie leuten en beetje huppelklasjes volgden. Daarna kon je rustig trainen tot 15:00.
Irriteerde me er ook aan de drukte. En herken ook dat zodra anderen aan het benchen waren op maandag dat ik ging squaten. Vervolgens klagen dat ze geen gewicht meer hebben. Dus dan adviseerde ik ga DB Pressen heb je gewicht genoeg. Of kwamen ze klagen dat ze niet konden benchen op woensdagen omdat ik hun stang gebruikte om te deadliften.
Het is lastig. Zeker in de kleinere ruimtes met meerdere mensen die elkaar in de weg lopen. Doordeweeks om 7:00 sporten is het beste qua tijd. Je ziet dan alleen wat huisvrouwtjes op de cardio toestellen met misschien 1-2 andere gasten die wat kracht training doen.
Hahahah ja AS IF! Dat zie ik bijna nooit iemand doen. Oh wacht, ik heb het nog nooit iemand zien doen. Zondag weer. Kijken of het nu lukt met 35kg.
Training ging vandaag beter. Het was heel stil dus ik kon gewoon mijn gang gaan. Ik had me toch een rotbui gisteravond toen ik thuis kwam. Het vrouwtje is de hele avond wel heel rustig geweest omdat mijn gezicht op zeven dagen onweer stond. Verslaafd? hoezo verslaafd?
Doordeweeks om 7:00 sporten is het beste qua tijd. Je ziet dan alleen wat huisvrouwtjes op de cardio toestellen met misschien 1-2 andere gasten die wat kracht training doen.[/quote]
Sportschool gaat pas om 7:30 open en dan ben ik al halverwege naar mijn werk toe. Maar de nieuwe sportschool waar ik naartoe ga, die gaat om 6:30 open dus kan ik voor mijn werk of direct uit mijn werk gaan trainen. En het is bij mijn werk om de hoek. Het is op vrijde dagen wel een half uur rijden naar Almere maar dat neem ik dan maar voor lief. Als ik maar kan trainen. Want als dat niet kan, boek ik ook geen voruitgang. No pain no gain maar als er geen ruimte is om pain te hebben, wat doe je dan? Dan ga je verhuizen.
Ik had ook altijd een gun bij als ik ging sporten, als er dan weer eens iemand mij aan het irriteren was zette ik gewoon een gun tegen zijn slaap ''volgens mij ben jij klaar met deze oefening'' werkte perfect.
Hahahah ja AS IF! Dat zie ik bijna nooit iemand doen. Oh wacht, ik heb het nog nooit iemand zien doen. Zondag weer. Kijken of het nu lukt met 35kg.
Training ging vandaag beter. Het was heel stil dus ik kon gewoon mijn gang gaan. Ik had me toch een rotbui gisteravond toen ik thuis kwam. Het vrouwtje is de hele avond wel heel rustig geweest omdat mijn gezicht op zeven dagen onweer stond. Verslaafd? hoezo verslaafd?
Deadliften met 35kg? Dat meen je toch niet serieus?
Omdat 35kg niks is qua gewicht.
1. Je doet maar 35kg totaal - is niks
2. Je doet 35kg aan gewicht aan stang en telt die niet mee. Zit je rond 50-55kg en is nog steeds niks
3. Je doet 35kg aan beiden kanten van een stang en telt die niet mee. Is 90kg totaal...is nog steeds niks....ok tweede opwarm set maar meer niet.
Als je zo serieus bent met sporten is het wellicht een idee om een schuur of garage in te gaan richten als home gym. Is een investering, maar in 2-4 jaar tijd betaald het zich terug.
Omdat 35kg niks is qua gewicht.
1. Je doet maar 35kg totaal - is niks
2. Je doet 35kg aan gewicht aan stang en telt die niet mee. Zit je rond 50-55kg en is nog steeds niks
3. Je doet 35kg aan beiden kanten van een stang en telt die niet mee. Is 90kg totaal...is nog steeds niks....ok tweede opwarm set maar meer niet.
Als je zo serieus bent met sporten is het wellicht een idee om een schuur of garage in te gaan richten als home gym. Is een investering, maar in 2-4 jaar tijd betaald het zich terug.
Is het jullie misschien ontgaan dat ik geen man ben? Ik heb mijn training sinds een maand aangepast (ik heb het totaal moeten omgooien) en ben zwaarder gaan trainen dan ik voorheen deed. Als ik nu al meer aan de stang hang, loop ik kans op blessure dus ik luister liever naar mijn lichaam. Voorheen deed ik helemaal geed deadlifts of bankdrukken omdat ik me weg liet kijken door de heren.
Ik ben nou eenmaal een stuk minder sterk dan de meeste mannen en dat heeft niets te maken met of ik wel of niet serieus bezig ben met sporten. Het is misschien niks voor jullie maar ik voel het toch wel degelijk als ik het doe.
Al het andere is voor jullie ook niks maar voor mij een heleboel gewicht en ik moet een hoop moeite doen om in mijn 3e set bijv 15kg omhoog te krijgen met de militairy press. Zal vanzelf meer worden maar nu ben ik nog even zielig bezig vergeleken met jullie.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment