Wat een ramp!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik weet zeker dat iedereen het ontgaan is dat je geen man bent! Dan vind ik het sowieso al goed dat je je niks van anderen aantrekt wat betreft bankdrukken en deadlift etc. Zo weinig is het ook weer niet hoor voor een vrouw.
    Groeten

Comment

Mij was het wel ontgaan. Met alex denk ik eerder aan een kerel. Maar goed. 35kg is nog steeds niks. maar 35kg aan elke kant is wel netjes voor een vrouw. En dan nemen we een Pinada als voorbeeld die 105kg doet na een jaartje of 2?

Comment

35 kg voor een vrouw die nog nooit DL heeft gedaan is het zeker een mooi begin.

@ alex is het 35kg icl de stang os moet ie er nog bij?
        Who's the Chef

Comment

Een jaartje of twee is wel even wat anders dan na vier weken.Maar eens kijken hoeveel ik deadlift over vier maanden.
          Ik heet dus Alexandra maar aangezien mijn halve familie Amerikaans is, noemt iedereen me Alex dus heb ik het daar gewoon bij gehouden. Sta er verder ook niet bij stil dat mensen denken dat het een jongensnaam is.

Comment

Originally posted by Been View Post
            35 kg voor een vrouw die nog nooit DL heeft gedaan is het zeker een mooi begin.

@ alex is het 35kg icl de stang os moet ie er nog bij?
            Eh nee dat is zonder stang.

Comment

Mijn excuses Alexandra, ik dacht inderdaad dat je een man was.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

laten we zeggen dat dat 50kg is, vind ik nog best netjes. Ken jongens die minder doen als begin.
                Groeten

Comment

Originally posted by jordy View Post
                  Mijn excuses Alexandra, ik dacht inderdaad dat je een man was.
                  Is ok, misverstand.

Maar kunnen we het wel gewoon bij Alex houden?

Gelukkig ben ik geen man, daar zou mijn vrouw een heel groot probleem mee hebben

Comment

Wat ik dan wel vreemd vind, in de eerste post van dit topic staat dat je 160kg leg presst, dat is dan wel weer erg veel
                    Groeten

Comment

Originally posted by alexjoppie View Post
                      Eh nee dat is zonder stang.
                      Dan zit je totaal (ga uit van een olymische stang van 20kg) 55kg en dat is zeker netjes voor jou stat's.

Ben benieuw wat je trekt over een maand of 4
                      Who's the Chef

Comment

Originally posted by Revius View Post
                        Wat ik dan wel vreemd vind, in de eerste post van dit topic staat dat je 160kg leg presst, dat is dan wel weer erg veel
                        Ja ik weet het. Ik heb vrij sterke benen maar mijn bovenlichaam is nog een stuk zwakker doordat ik al die tijd vrij voorzichtig bezig ben geweest vanwege een ongeluk waar ik een nekblessure en schouder heb opgelopen. Daardoor kon ik jarenlang niet zwaar gaan met mijn armen. Mijn benen hadden daar dus geen last van. vandeweek voor het eerst 160 kg op de leg press en leg extension 55kg,Leg curl 40kg en dan met standing calve raises vanochtend 100kg op de smithmachine gedaan. Go figure.

Maar in ieder geval is mijn bovenlichaam heel erg achter gebleven en moet ik nu dus een hoop inhalen. Het is net of ik helemaal opnieuw begin. Nou, bijna helemaal want het echte begin hoop ik nooit meer mee te maken.

Comment

Originally posted by Been View Post
                          Dan zit je totaal (ga uit van een olymische stang van 20kg) 55kg en dat is zeker netjes voor jou stat's.

Ben benieuw wat je trekt over een maand of 4
                          Dank je. Jij bent benieuwd? Wat dacht je van mij?

Hier is een klein overzichtje van wat ik tot nu toe heb opgebouwd. Alles is zonder de stang mee te tellen en het totaal gewicht wat ik er aan hang.

leg press 160, squat 40,leg extension 55, leg curl 40, standing calve raises 100.
                          dat is mijn benen tot nu toe.

verder bovenlichaam. lat pull down 50, bent over row 30, incline bench press 27,5, plat bench press 35, cable crossover 7, dumb bell flyes 8, dumb bell press, 8, upright row 17,5, barbell curls 15, incline db curl 10, ez bar curl 15, pull ups 30 kg contragewicht. skull crushers 15, overhead db extensions 16, close grip bp 20, dips 20gk contra gewicht.

Cable crunch 27,5

Comment

Nette stats bij benen dan, ik begon het al beetje ongeloofwaardig te vinden
                            Groeten

Comment

hahaha ik begrijp het helemaal. Ik loop met mijn bovenlichaam een jaar of tig achter op mijn benen. Heel jammer maar het is niet anders. Mijn eerste trainingen waren revalidatie en zonder gewicht op de machines. Dus ik ben toch wel wat vooruit gegaan. Maar het gaat langzaam hoor.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                                Mij was het wel ontgaan. Met alex denk ik eerder aan een kerel. Maar goed. 35kg is nog steeds niks. maar 35kg aan elke kant is wel netjes voor een vrouw. En dan nemen we een Pinada als voorbeeld die 105kg doet na een jaartje of 2?

Jaartje of 2? Ik deadlift pas sinds maart beste vriend . Daarvoor paar maanden niks gedaan aan serieuze krachttraining in verband met rugproblemen en daarvoor een paar jaar aan en af aangeklooid op machines omdat ik in een boutgym sportte.

@alex: Je voelt vanzelf wanneer je zwaarder kan gaan, maar reken er maar op dat het snel gaat en blijf jezelf pushen
                                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X