Hallo,
Ik ben 1.5 jaar terug na een blessure aan de knie begonnen met fitness.
Dat viel heel goed mee en boekte nogal progressie.
Ik trainde in de fitness met een fullbody schema. Dus ik trainde mn benen ook mee.
Van de knie had ik weinig last hij voelde zelfs steviger(stabieler) dan vroeger. Dus heel tevreden als ik was deed ik verder toch zo'n goed jaar, 4x in de week.
Maar ondertussen ben ik weer begonnen met voetballen.
Fysiek geen probleem , ben zelfs sterker dan vroeger, kan harder schotten en tackelen.
Maar ik ben wel veel van mn snelheid kwijt. Dat vind ik nu wel jammer.
Mijn gewicht was vroeger 72 kg en mager.
Tijdens m'n fitness periode 80 kg en mager.
Maar nu sinds ik gestopt ben met naar de fitness te gaan weeg ik 82 kg maar met een buikje en een lichaamsvet percentage van 21%.
Dus ben ik nu op zoek naar een manier waarmee ik terug op snelheid kan komen en natuurlijk ook op gewicht. Alhoewel ik denk dat het een beetje samen hangt.
Ik zal nu ook terug beginnen met fitnessen maar wel thuis.
Als er iemand goede oefeningen weet.Of mij raad kan geven.
Dat mag ook een artikel of boek zijn. Dan kan je me heel goed helpen .
THX. Angelo
Ik ben 1.5 jaar terug na een blessure aan de knie begonnen met fitness.
Dat viel heel goed mee en boekte nogal progressie.
Ik trainde in de fitness met een fullbody schema. Dus ik trainde mn benen ook mee.
Van de knie had ik weinig last hij voelde zelfs steviger(stabieler) dan vroeger. Dus heel tevreden als ik was deed ik verder toch zo'n goed jaar, 4x in de week.
Maar ondertussen ben ik weer begonnen met voetballen.
Fysiek geen probleem , ben zelfs sterker dan vroeger, kan harder schotten en tackelen.
Maar ik ben wel veel van mn snelheid kwijt. Dat vind ik nu wel jammer.
Mijn gewicht was vroeger 72 kg en mager.
Tijdens m'n fitness periode 80 kg en mager.
Maar nu sinds ik gestopt ben met naar de fitness te gaan weeg ik 82 kg maar met een buikje en een lichaamsvet percentage van 21%.
Dus ben ik nu op zoek naar een manier waarmee ik terug op snelheid kan komen en natuurlijk ook op gewicht. Alhoewel ik denk dat het een beetje samen hangt.
Ik zal nu ook terug beginnen met fitnessen maar wel thuis.
Als er iemand goede oefeningen weet.Of mij raad kan geven.
Dat mag ook een artikel of boek zijn. Dan kan je me heel goed helpen .
THX. Angelo
Comment