Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mijn sportschool gaat in het weekend om 2 uur dicht. Is kloten want dan slaap ik altijd uit of doe want anders. Dus om thuis in de weekenden te kunnen trainen heb ik vandaag een toestel gekocht. Ben er erg blij mee
Zal wel mee vallen. Dat toestel weegt net 200-250kg. Dan nog de schijven en jezelf er bij tellen.
Ik zit op 4 hoog in een flat en heb hier iets van 600-700kg aan gewicht staan zonder dat de vloer het begeeft. Het is sterker dan je denkt.
Ik had liever een powerrack met eventueel een lat pulley systeem er in. En dan een bench met die leg extention/leg curl er dan nog aan.
Ik weet niet hoe lang je bent Bilo, maar uit ervaring kan ik je vertellen dat deze multi's meestal niet gemaakt zijn voor langere personen.
Ook is de kwaliteit en sterkte van het materiaal vaak ver te zoeken.
Maar als jij er blij mee bent en je kunt er je workout mee uitvoeren wens ik je het allerbeste.
Ik weet niet hoe lang je bent Bilo, maar uit ervaring kan ik je vertellen dat deze multi's meestal niet gemaakt zijn voor langere personen.
Ook is de kwaliteit en sterkte van het materiaal vaak ver te zoeken.
Maar als jij er blij mee bent en je kunt er je workout mee uitvoeren wens ik je het allerbeste.
Ik ben vrij lang. Is beetje wennen idd. Maar ik blijf gewoon op de sportschool trainen...dit is alleen voor in het weekend als ik het niet op tijd haal. Materiaal valt mee. Ik heb bewust niet het goedkoopste exemplaar gekocht
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment